Minuntaulut.fi - Minun taulut huijausta?

Anonyymi

Tilasin kaksi taulua jo 1.5 kuukautta sitten eikä mitään ole tullut! Epäilytti jo tilatessa kun oli kirjoitusvirheitä yms sivuilla, mutta vähän halvemman hinnan perässä menin. Asiakaspalvelusta sain huonolla suomella kirjoitetun viestin myös, jossa vedottiin Saksan kuluttajalakiin, eikä sen perusteella palautettu rahoja, vaikka en tosiaan ole saanut mitään pakettiakaan!

Varoituksena vain muille.

30

10587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kokemus, paitsi että tilasin alkukuusta, ja nyt kun ryhdyin googlaamaan löytyi tämä viestisi. Yritin lähettää heille mailia, mutta tulikin herjaus, että mailiosoitetta ei ole olemassa tai siihen ei voi lähettää viestejä.

      Silloin tilatessa googlailin myös eikä vielä mitään ongelmakokemuksia löytynyt. Nyt sitten tämä.

      Voi surkeus. :(

      • Anonyymi

        Harmi, että sinulla on samoja kokemuksia. Kannattaa laittaa reklamaatio korttiyhtiölle, näin minäkin tein. Minun taulut facebook-sivuille ei jostain syystä pysty kirjoittamaan arvosteluja, mutta sieltäkin löytyy kommenteista negatiivisia kokemuksia.


    • Anonyymi

      Sama juttu, tilasin taulun. Ei mitään kuulu. Netissä ei pysty seuraamaan toimitusta, sähköpostikaan ei mene perille. Älkää tilatko tästä firmasta mitään.

    • Anonyymi

      Saksassa on voimassa sama kuluttajasuojalaki kun muuallakin EU:ssa, ainoa poikkeama Suomen lakiin on se, että myyjällä ei ole velvollisuutta maksaa tuotepalautusten rahtikuluja.

      Mutta nyt kuullostaa vähän siltä, että pulju on kipannut, siinä vaiheessa ei juurikaan ole väliä mistä maasta on tilannut...

    • Anonyymi

      Nyt täytyy antaa täysin toisenlaista palautetta. Tilaamani taulu tuli noin kahdessa viikossa ja kuljetus suoraan kotiin! Olin lukenut kokemuksia ja varautunut jo pahimpaan, mutta toimitus oli sujuvaa ja tauluun olen enemmän kuin tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Hienosti toimi. Hyvä laatu. Toimitusaika noin 2 viikkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti toimi. Hyvä laatu. Toimitusaika noin 2 viikkoa

        Tilasin tänään 1.7.2020 minuntaulut.fi yhden canvastaulun, joten katotaan tuleeko perille😬
        Ilmoittelen myöhemmin tällä sivulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tänään 1.7.2020 minuntaulut.fi yhden canvastaulun, joten katotaan tuleeko perille😬
        Ilmoittelen myöhemmin tällä sivulla!

        Hei,
        Näyttää ainakin nyt siltä, että tilaamani toimitus on lähdössä valmiina Suomeen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Näyttää ainakin nyt siltä, että tilaamani toimitus on lähdössä valmiina Suomeen😊

        Toimitus tuli Suomeen ( yksi canvas-kuvataulu) ja toimitusaika n.2viikkoa. Mutta perille tuli!


    • Anonyymi

      Tuli perille se mitä tilasinkin. Kesti tosin 19 päivää mutta sain sen mitä tilasin. Epäilytti kun otin yhteyttä asiakaspalveluun kun 15 työpäivää oli jo mennyt ja luvattiin että 5 työpäivän sisällä saapuu kotiovelle. Kukaan ei vastannut niin aloin laittamaan tiukkaa tekstiä heille ja laitoin PayPalin kautta takaisinmaksupyynnön, samana päivänä paketti saapui :D mutta ei kotiovelle, postiin oli viety. Mutta, ilmeisesti on ok pulju, jostain syystä toimitukset on aika laajalla haarukalla vaikka luvataan muuta toimitusajaksi. Saahan ne rahat takaisin jos riitauttaa oston mikäli tuotetta ei ala kuulumaan.

      • Anonyymi

        Onneksi löysin tämän keskustelun kun olen tilaamassa taulua. Minun taulut sivuilla luvataan 6 päivässä toimitus mutta ei taida pitää paikkaansa ja en osaa tapella englanniksi jos tilaus myöhästyy tai ei tule. Ifolor ja Dekoa ovat suomalaisia taidan tilata heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi löysin tämän keskustelun kun olen tilaamassa taulua. Minun taulut sivuilla luvataan 6 päivässä toimitus mutta ei taida pitää paikkaansa ja en osaa tapella englanniksi jos tilaus myöhästyy tai ei tule. Ifolor ja Dekoa ovat suomalaisia taidan tilata heiltä.

        Ifolor on sveitsiläinen firma...


    • Anonyymi

      Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilla on ohjeet ja valmiita reklamaatiomalleja myös englantia taitamattomalle, jotka voi täyttää ja lähettää yritykselle joka ei ole toimittanut tuotetta. Mikäli tämäkään ei johda toivottuun lopputulokseen (tavaran toimitukseen tai rahojen palautukseen), kannattaa olla yhteydessä suoraan Euroopan kuluttajakeskukseen. Tästä linkistä löytää kaiken tarvittavan tiedon:
      https://www.ecc.fi/Tietoa-meista/valituksen-tekeminen/

      Jos ostos on maksettu luottokortilla, reklamaation voi tehdä suoraan luottoyhtiölle, he ovat velvollisia palauttamaan maksamasi summan.

      Näillä ohjeilla saa rahat takaisin ennemmin tai myöhemmin, vaikka se hieman vaivaa vaatiikin. Ei kannata luovuttaa. Sanon tämän kahden vuosikymmenen kokemuksella ammattimaisesta nettikaupasta.

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta aloittajan mainitsemasta kaupasta. Itse tilasin https://akustiikkataulu.fi/ verkkokaupasta akustoivan kuvataulun ja se tuli ihan kohtuullisessa ajassa. Toimitusajan piti olla n. pari viikkoa, mutta kesälomien (firman antama selitys) takia meni 3 viikkoa. On varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että mittatilaustuotteiden toimitusajat vaihtelee luvatusta. Tilasin siis akustoivan taulun johon painettiin ottamani kuva. Kaveri tilasi samasta kaupasta varastotavaraa ja sai tilauksen parissa päivässä perille.

    • Anonyymi

      Minä myös odotellut tauluja kohta kuukauden!! Sähköpostia laitoin mutta tuli vaan jotain englannin kielellä että odotella vielä. 😠

    • Anonyymi

      minulla on tosi positiivinen kokemus minuntaulusta.Tilauksen jälkeen seuraavana päivänä se näkyi jo lähetyksen seurannassa ja saapui kotiin kannettuna kuuden arkipäivän kuluttua.Työn tulos oli loistava ja nyt jo edesmennyt kissamme on kauniina kanvastauluna seinällä.En voi muuta kuin kehua.

    • Anonyymi

      Odotin kolme viikkoa tauluja,nyt vihdoin tuli!Ehdin pelätä jo pahinta kun niin monilla huono kokemus.Hyvän laatuiset ovat.

    • Anonyymi

      Olin skeptinen, mutta tuli silti tilattua. Paketti tuli lopulta viikossa Puolasta. Yllätyin, kun lopputulos olikin just sitä, mitä tilasin. Positiivinen yllätys.

      Olen kuitenkin lukenut paljon negatiivisia kokemuksia, että en tiedä sitten, kävikö mulla vaan tuuri. Mutta hyvä näin.

      Heidän nettisivulla on myös JOKA PÄIVÄ "spesiaali, vain tänään jopa -80%" tarjous.

      Jos tilaatte, varautukaa parempaan.

    • Anonyymi

      Tilasin ja sen jälkeen googletin mahdollisia kommentteja. No monenmoisia kokemuksia. Katsotaan millaisen kokemuksen minä saan. Tilasin kokeilu mielessä halvimman taulun, jottei sit niin kovasti ottaisi päähän, jos taulun ei tule perille.
      Let's see....

    • Anonyymi

      Olen tosi tyytyväinen firmaan ja sen toimituksiin: olen tilannut useita tyynyjä, tauluja ja peittojakin ja kaikki tulleet perille 1-2 vkossa, maileihini vastataan heti ja asiallisesti! Tuotteiden laatu yllätti minut ja kaikki tuttuni, joille olen tilauksiani esitellyt! Ihmettelen.joidenkin negatiivisia kokemuksia....toivottavasti reklamaatiot auttavat!

    • Anonyymi

      Kiitos, hyvä tietää. Aioin juuri ryhtyä tilaamaan, mutta onneksi näin tämän-

    • Anonyymi

      tilasin ison peiton, ei ongelmia

    • Anonyymi

      Uskaltaakohan tuolta tilata, näyttää että viimeisimpien viestien mukaan tavara on toimitettu. Ihmetyttää tuo jatkuva alekampanja sivuilla.

    • Anonyymi

      Tilasin kaksi canvastaulua joululahjaksi ja nyt pientä pelkoa, kun ei ole vieläkään tullut. Tilaus lähtenyt heille 1.12.2021. Tänään lähetin heille viestiä ja tuli saman tien automaattivastaus heiltä. En kestä jos eiehdi jouluksi.

    • Anonyymi

      Olin tosi skeptinen näiden juttujen jälkeen. Laitoin sähköpostiviestiä ja tuli vastaus, että odota pari päivää.
      Ja peitto tuli kuin tulikin ja ehtii jouluksi. Olin ihan varma,että huijausfirma ja rahat kadonneet.

    • Anonyymi

      Tilasin yhden pienen canvasin kun halvalla sai, ei mitään valittamista. Parissa viikossa tuli perille ja laatu hyvä. Suosittelen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilasin tyttäreni ja vävyn hääkuvan ganvastauluna. Vävyn päälaki puuttuu. Ja tilaus kesti kuukauden tulla. En suosittele.

    • Anonyymi

      Tilasin lapsestani kuvan 22.11.22 ei ole tullut. Laitoin viestiä sähköpostiin ei ole tullut vastausta. Taisi mennä 75 euroa no jonnekin

    • Anonyymi

      Tulipa mieleen, että tilasin viime jouluksi ison torkkupeiton. Vähän kyllä epäilytti siinä vaiheessa, kun hyväksyi kuvan peittoon, vaikka muut vastaavat palvelut kuvan hylkäsivät liian epätarkkana.

      Noo, tilasin ja mitään ei kuulunut. Laitoin kyselyä perään ja sieltä selitettiin jotain, että kuljetusfirma varmaan hukannut paketin. Pyydetiin osoitetta ja puhelinnumeroa uuden paketin lähettämiseen. Olin lukenut täältä tilauksen jälkeen kokemuksia, joten annoin koko homman olla.

      Niin tai näin, ei tuu tuon kokemuksen jälkeen mieleenkään tilata firmasta yhtään mitään. Onneksi sain tilattua joululahjaksi hieman samalla idealla vuosikalenterin Dekoalta. Palvelu toimi tuon firman osalta loistavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe