Minuntaulut.fi - Minun taulut huijausta?

Anonyymi

Tilasin kaksi taulua jo 1.5 kuukautta sitten eikä mitään ole tullut! Epäilytti jo tilatessa kun oli kirjoitusvirheitä yms sivuilla, mutta vähän halvemman hinnan perässä menin. Asiakaspalvelusta sain huonolla suomella kirjoitetun viestin myös, jossa vedottiin Saksan kuluttajalakiin, eikä sen perusteella palautettu rahoja, vaikka en tosiaan ole saanut mitään pakettiakaan!

Varoituksena vain muille.

14

222

    Vastaukset

    • Sama kokemus, paitsi että tilasin alkukuusta, ja nyt kun ryhdyin googlaamaan löytyi tämä viestisi. Yritin lähettää heille mailia, mutta tulikin herjaus, että mailiosoitetta ei ole olemassa tai siihen ei voi lähettää viestejä.

      Silloin tilatessa googlailin myös eikä vielä mitään ongelmakokemuksia löytynyt. Nyt sitten tämä.

      Voi surkeus. :(

      • Harmi, että sinulla on samoja kokemuksia. Kannattaa laittaa reklamaatio korttiyhtiölle, näin minäkin tein. Minun taulut facebook-sivuille ei jostain syystä pysty kirjoittamaan arvosteluja, mutta sieltäkin löytyy kommenteista negatiivisia kokemuksia.


    • Sama juttu, tilasin taulun. Ei mitään kuulu. Netissä ei pysty seuraamaan toimitusta, sähköpostikaan ei mene perille. Älkää tilatko tästä firmasta mitään.

    • Saksassa on voimassa sama kuluttajasuojalaki kun muuallakin EU:ssa, ainoa poikkeama Suomen lakiin on se, että myyjällä ei ole velvollisuutta maksaa tuotepalautusten rahtikuluja.

      Mutta nyt kuullostaa vähän siltä, että pulju on kipannut, siinä vaiheessa ei juurikaan ole väliä mistä maasta on tilannut...

    • Nyt täytyy antaa täysin toisenlaista palautetta. Tilaamani taulu tuli noin kahdessa viikossa ja kuljetus suoraan kotiin! Olin lukenut kokemuksia ja varautunut jo pahimpaan, mutta toimitus oli sujuvaa ja tauluun olen enemmän kuin tyytyväinen.

      • Hienosti toimi. Hyvä laatu. Toimitusaika noin 2 viikkoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti toimi. Hyvä laatu. Toimitusaika noin 2 viikkoa

        Tilasin tänään 1.7.2020 minuntaulut.fi yhden canvastaulun, joten katotaan tuleeko perille😬
        Ilmoittelen myöhemmin tällä sivulla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tänään 1.7.2020 minuntaulut.fi yhden canvastaulun, joten katotaan tuleeko perille😬
        Ilmoittelen myöhemmin tällä sivulla!

        Hei,
        Näyttää ainakin nyt siltä, että tilaamani toimitus on lähdössä valmiina Suomeen😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Näyttää ainakin nyt siltä, että tilaamani toimitus on lähdössä valmiina Suomeen😊

        Toimitus tuli Suomeen ( yksi canvas-kuvataulu) ja toimitusaika n.2viikkoa. Mutta perille tuli!


    • Tuli perille se mitä tilasinkin. Kesti tosin 19 päivää mutta sain sen mitä tilasin. Epäilytti kun otin yhteyttä asiakaspalveluun kun 15 työpäivää oli jo mennyt ja luvattiin että 5 työpäivän sisällä saapuu kotiovelle. Kukaan ei vastannut niin aloin laittamaan tiukkaa tekstiä heille ja laitoin PayPalin kautta takaisinmaksupyynnön, samana päivänä paketti saapui :D mutta ei kotiovelle, postiin oli viety. Mutta, ilmeisesti on ok pulju, jostain syystä toimitukset on aika laajalla haarukalla vaikka luvataan muuta toimitusajaksi. Saahan ne rahat takaisin jos riitauttaa oston mikäli tuotetta ei ala kuulumaan.

      • Onneksi löysin tämän keskustelun kun olen tilaamassa taulua. Minun taulut sivuilla luvataan 6 päivässä toimitus mutta ei taida pitää paikkaansa ja en osaa tapella englanniksi jos tilaus myöhästyy tai ei tule. Ifolor ja Dekoa ovat suomalaisia taidan tilata heiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi löysin tämän keskustelun kun olen tilaamassa taulua. Minun taulut sivuilla luvataan 6 päivässä toimitus mutta ei taida pitää paikkaansa ja en osaa tapella englanniksi jos tilaus myöhästyy tai ei tule. Ifolor ja Dekoa ovat suomalaisia taidan tilata heiltä.

        Ifolor on sveitsiläinen firma...


    • Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilla on ohjeet ja valmiita reklamaatiomalleja myös englantia taitamattomalle, jotka voi täyttää ja lähettää yritykselle joka ei ole toimittanut tuotetta. Mikäli tämäkään ei johda toivottuun lopputulokseen (tavaran toimitukseen tai rahojen palautukseen), kannattaa olla yhteydessä suoraan Euroopan kuluttajakeskukseen. Tästä linkistä löytää kaiken tarvittavan tiedon:
      https://www.ecc.fi/Tietoa-meista/valituksen-tekeminen/

      Jos ostos on maksettu luottokortilla, reklamaation voi tehdä suoraan luottoyhtiölle, he ovat velvollisia palauttamaan maksamasi summan.

      Näillä ohjeilla saa rahat takaisin ennemmin tai myöhemmin, vaikka se hieman vaivaa vaatiikin. Ei kannata luovuttaa. Sanon tämän kahden vuosikymmenen kokemuksella ammattimaisesta nettikaupasta.

    • Ei ole kokemusta aloittajan mainitsemasta kaupasta. Itse tilasin https://akustiikkataulu.fi/ verkkokaupasta akustoivan kuvataulun ja se tuli ihan kohtuullisessa ajassa. Toimitusajan piti olla n. pari viikkoa, mutta kesälomien (firman antama selitys) takia meni 3 viikkoa. On varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että mittatilaustuotteiden toimitusajat vaihtelee luvatusta. Tilasin siis akustoivan taulun johon painettiin ottamani kuva. Kaveri tilasi samasta kaupasta varastotavaraa ja sai tilauksen parissa päivässä perille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Loppu tulee

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/de4f134c-da1b-45ba-88bd-47c1c70283ec Vihdoinkin Umpilla on tajuttu Jämsän heikon sijainnin merkitys bisnekselle. Vi
      Jämsä
      60
      1298
    2. Stefun sisko ja Sofia parhaat ystävät

      Stefun sisko laittanut ig storyyn videon Sofiasta sydämillä. Sofia laittoi ig storyynsa Stefun siskosta videota, Rapumestari ja pusuhymiö. Stefun sisk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1290