Kuka "uskaltaa"lähteä tänä kesänä?

Anonyymi

Itse lähtisin mutta mahdotonta tänä vuonna.Kuinka muilla mietteet,ottaako riskin?

14

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivorikkaasti varasin matkan marraskuulle, täydellä muutos- ja peruutusoikeudella.. jos ei vielä onnistu niin lykätään sitten eteenpäin, uskon että kuitenkin vielä joskus pääsee lämpöön! Eurooppaa kauemmas en edes halua.. =)

• Anonyymi

Kesän lomamatka Rodokselle saa nyt jäädä tekemättä. Riskiryhmään kun kuulun täytyy pakosta vielä seurata tilannetta. Ehkä ensi keväänä sitten. Toivotaan niin.

• Anonyymi

Mä lähden jos pääsee,elokuun lopussa matka ja vielä ei ole kuulunut mitään..Toki jos täytyy maski päässä olla joka paikassa,niin tuskin. Rodoksella ainakaan baareissa videoista päätellen ei ole paljon turvaväleistä piitattu nyt mutta sinnehän ei tarvi mennä:D

• Anonyymi

Minulla oli lento 8 heinäkuuta mutta tjäre perui sen , siirsin 2 viikkoa ja sain noin 400e hyvää, saa nähdä toteutuuko uusi lähtö.
      Olen itsekin riskiryhmässä mutta järki käteen ihmiset, suomessa on yli 70 vuotiaita noin 8 sataatuhatta ja ylikin ja muuta kymmenen heikompia kuolee koroon.
      Nyt keväällä kun vanhukset ottaa polkupyörät alle niin enemmän kuolee kaatumisiin kuukaudessa kuin koko talvena koroon.

• Anonyymi

Syyskuun 13 mennään ilmanmuuta jos sinne pääsee ja saa täältä mennä. Elän toivossa😊

• Anonyymi

syyskuun alussa lähtö ja toteutan jos lento lähtee .

• Anonyymi

Matkavakuutus korvaa koronasairauden aiheuttamat lääkemenot, mutta ei ainakaan yleensä korvaa sairaudesta seuraavia muita kustannuksia, kuten esimerkiksi hotelli- ja sairaalakuluja ja mahdollisia ambulanssilentoja Suomeen. Tässä onkin kysymys kymmenistä tuhansista euroista.

Kaikkein pöhköimmät luulevat, että Suomen valtio eli veronmaksajat kustantavat kaiken.

• Anonyymi

Kreikka päästää maahan turisteja valikoiduista maista, joihin Suomikin kuuluu. 😊 Tosin ennen matkaa on täytettävä netissä englannin- tai saksankielinen maahantuloilmoitus, jossa kysytään yksityiskohtaiset tiedot matkasta ja hotellista ja pyydetään jonkun Suomessa asuvan taustahenkilön yhteystietoja.

Maahan tullessa saattaa joutua koronatestiin ja kahden viikon karanteeniin yhden viikon loman asemesta.

• Anonyymi

Siellä on just koneellinen ruotsalaisia tartuttamassa koronaa ja 15.7. lähtien myös britit pääsevät Kreikkaan. En suoraan sanoen tänä vuonna aio mennä tieten tahtoen tartuntaa hakemaan.

• Anonyymi

Olen menossa elokuun alussa. Aion käyttää maskia varmuuden vuoksi kaikissa yleisissä tiloissa, paitsi rannalla ja ruokailuissa. En tiedä, onko maski suorastaan pakollinen Kreikassa vai ei, käytän joka tapauksessa. Valitsin pienen hotellin ja pysyttelen siellä ja beachilla suurimman osan aikaa. Tärkeintä on päästä uimaan lämpöiseen meriveteen. Luulen, että suurimmat vaaran paikat ovat lentokenttä ja -kone. Iäkäs riskiryhmäläinen minäkin olen.

• Anonyymi

Lisäys vielä että asun Helsingissä ja maskin käyttö kuuluu täälläkin arkeeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys vielä että asun Helsingissä ja maskin käyttö kuuluu täälläkin arkeeni.

Kunnon häkäpärstä on parempi ratkaisu.

• Anonyymi

Takseissa ja busseissa pakollinen

• Anonyymi

Mieli tekisi lähteä lokakuussa syyslomalla...mitta pitää seurata vielä alkusyksyyn mikä on tilanne rajoitusten höllättyä ja koulujen alettua...jos silloin on matkoja saatavilla, ehkä voisi varata. Kesäkuun alussa olisi ollut matka, ja apollolta ei ole tullut vieläkään rahoja takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4312
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2968
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      955
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      950
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      783
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      756
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      719
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      677
    Aihe