Kuka "uskaltaa"lähteä tänä kesänä?

Anonyymi

Itse lähtisin mutta mahdotonta tänä vuonna.Kuinka muilla mietteet,ottaako riskin?

14

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivorikkaasti varasin matkan marraskuulle, täydellä muutos- ja peruutusoikeudella.. jos ei vielä onnistu niin lykätään sitten eteenpäin, uskon että kuitenkin vielä joskus pääsee lämpöön! Eurooppaa kauemmas en edes halua.. =)

    • Anonyymi

      Kesän lomamatka Rodokselle saa nyt jäädä tekemättä. Riskiryhmään kun kuulun täytyy pakosta vielä seurata tilannetta. Ehkä ensi keväänä sitten. Toivotaan niin.

    • Anonyymi

      Mä lähden jos pääsee,elokuun lopussa matka ja vielä ei ole kuulunut mitään..Toki jos täytyy maski päässä olla joka paikassa,niin tuskin. Rodoksella ainakaan baareissa videoista päätellen ei ole paljon turvaväleistä piitattu nyt mutta sinnehän ei tarvi mennä:D

    • Anonyymi

      Minulla oli lento 8 heinäkuuta mutta tjäre perui sen , siirsin 2 viikkoa ja sain noin 400e hyvää, saa nähdä toteutuuko uusi lähtö.
      Olen itsekin riskiryhmässä mutta järki käteen ihmiset, suomessa on yli 70 vuotiaita noin 8 sataatuhatta ja ylikin ja muuta kymmenen heikompia kuolee koroon.
      Nyt keväällä kun vanhukset ottaa polkupyörät alle niin enemmän kuolee kaatumisiin kuukaudessa kuin koko talvena koroon.

    • Anonyymi

      Syyskuun 13 mennään ilmanmuuta jos sinne pääsee ja saa täältä mennä. Elän toivossa😊

    • Anonyymi

      syyskuun alussa lähtö ja toteutan jos lento lähtee .

    • Anonyymi

      Matkavakuutus korvaa koronasairauden aiheuttamat lääkemenot, mutta ei ainakaan yleensä korvaa sairaudesta seuraavia muita kustannuksia, kuten esimerkiksi hotelli- ja sairaalakuluja ja mahdollisia ambulanssilentoja Suomeen. Tässä onkin kysymys kymmenistä tuhansista euroista.

      Kaikkein pöhköimmät luulevat, että Suomen valtio eli veronmaksajat kustantavat kaiken.

    • Anonyymi

      Kreikka päästää maahan turisteja valikoiduista maista, joihin Suomikin kuuluu. 😊 Tosin ennen matkaa on täytettävä netissä englannin- tai saksankielinen maahantuloilmoitus, jossa kysytään yksityiskohtaiset tiedot matkasta ja hotellista ja pyydetään jonkun Suomessa asuvan taustahenkilön yhteystietoja.

      Maahan tullessa saattaa joutua koronatestiin ja kahden viikon karanteeniin yhden viikon loman asemesta.

      • Anonyymi

        Siellä on just koneellinen ruotsalaisia tartuttamassa koronaa ja 15.7. lähtien myös britit pääsevät Kreikkaan. En suoraan sanoen tänä vuonna aio mennä tieten tahtoen tartuntaa hakemaan.


    • Anonyymi

      Olen menossa elokuun alussa. Aion käyttää maskia varmuuden vuoksi kaikissa yleisissä tiloissa, paitsi rannalla ja ruokailuissa. En tiedä, onko maski suorastaan pakollinen Kreikassa vai ei, käytän joka tapauksessa. Valitsin pienen hotellin ja pysyttelen siellä ja beachilla suurimman osan aikaa. Tärkeintä on päästä uimaan lämpöiseen meriveteen. Luulen, että suurimmat vaaran paikat ovat lentokenttä ja -kone. Iäkäs riskiryhmäläinen minäkin olen.

      • Anonyymi

        Lisäys vielä että asun Helsingissä ja maskin käyttö kuuluu täälläkin arkeeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys vielä että asun Helsingissä ja maskin käyttö kuuluu täälläkin arkeeni.

        Kunnon häkäpärstä on parempi ratkaisu.


    • Anonyymi

      Takseissa ja busseissa pakollinen

    • Anonyymi

      Mieli tekisi lähteä lokakuussa syyslomalla...mitta pitää seurata vielä alkusyksyyn mikä on tilanne rajoitusten höllättyä ja koulujen alettua...jos silloin on matkoja saatavilla, ehkä voisi varata. Kesäkuun alussa olisi ollut matka, ja apollolta ei ole tullut vieläkään rahoja takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe