Myös paikkakunnan vaihto olisi ehkä hyvä,se on kuitenkinniin vaikeaa lähteä muuttamaan,ei sovi kaikille. Mutta kotikoulu on mahdollista. Älkää antako kiusata itseänne. Teidän ei ole pakkokuin nähdä kiusaajia. Olen näiden asioiden kanssa paininut,itseäni kiusattiin ja lapsiani kiusattu. Vaihdoimme paikkakuntaa jopa. Rankkaa ollut yksinhuoltajana tätä pyörittää. Puutun hyvin herkästi kiusaamiseen ja olen opettajien mielestäkin räväkkä. Mutta pidän lasteni puolia!
Jos tei kiusataan vaatikaa saada opiskella kotona
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaajan pitää vaihtaa paikkaa ei kiusatun se on kuin lisä rangaistus kiusatulle ja palkkio kiusaajalla
Kiusaajat pitää erotta koulusta ja kavereistaan ei kiusatun!Juu mutta jos näin ei tehdä, niin paras toimia jotenkin kiusatun lapsen parhaaksi ja tämä on usein ainoa nopea keino! Toki aina hyvä jos vanhemmat jaksavat vaatia oikeukisa, mutta ei se välttämättä heistä ole kiinni jos kiusaaminen ei lopu, ihan hyvä kannanotto tuokin että meidän lapsemme ei tule kouluun, joka ei ole turvallinen.
- Anonyymi
Mun mielestä oikee vaihto ehto on antaa kiusaajalle tuntuvat sakot ja erotta se kaikesta tutusta sijais kotiin keskelle ei mitään
- Anonyymi
Ideassa on monta aukkoa. Suurin aukko on se, että Suomen laki ei anna moiseen mahdollisuutta. Alaikäiselle voidaan antaa sakkoja, mutta vanhemmat ne joutuvat kuitenkin maksamaan, koska tuloja alaikäisellä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2226404- 1711725
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661517- 701084
- 1051000
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6937Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte125882Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy202867- 100826
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66789