Kertokaapas, että olisiko ilmankuinvain järkevä vaihtoehto tilaan, jossa haluaisin kuivata pyykkiä, mutta ei ole mahdollisuutta liittää kuivauskaappia (poisto)hormiin. Toinen vaihtoehto taitaa olla kondensoiva kuivauskaappi(?). Onko teillä kellään kokemusta ilmankuivaimista?
Pyykinkäsittelytila tulisi olemaan -76 rakennetun talon kellarikerroksessa.
Ilmankuivain?
6
20059
Vastaukset
- kuivaaja
Semmoinen pieni siirreltävä kompurakäyttöinen ilmankuivaaja on pyykinkuivatuksessa tosi hyvä apu..talvella tai paremmin lämmitystarpeenaikana se muuttaa kosteuden lämmöksi(yksinkertaistettuna sanontana)..omaan vesisäiliöön vedet, tai letkulla suoraan viemäriin...n10L/vrk kuivatusteho..silti toimii hyvin.
- enins
Työtehoseura vertaili taannoin koneellisia kuivaustapoja ja kyllä sen testin voitti yksiselitteisesti ilmankuivain. Malleista kotimainen Esteri Micro olisi kai todella hyvä, mutta hintakin on aika suolainen. Itse unohdettiin italialaiset lelut ja päädyttiin kohtuuhintaiseen kanadalaiseen tuotteeseen (ostettiin net-anttilasta). Varsin tyytyväisiä ollaan siihenkin oltu. Lisäetuna noille on, että pitävät koko tilan kuivana ja on näinollen kellareissa aivan mahtava ratkaisu.
- kuivain
Käytän halpaa 300w kuivainta saarimökillä kesäaikana eikä tarvitse nukkua hikisten lakanoiden välissä. Hirsimökki tulee asuttavaan kuntoon keväällä nopeasti talven jäljiltä, ennen takkaa hehkutettiin päivätolkulla ja puita kului.Kuivaa myös pyykit yön aikana ja toimii 300W patterina samalla
- DimeNZ
kuivain kirjoitti:
Käytän halpaa 300w kuivainta saarimökillä kesäaikana eikä tarvitse nukkua hikisten lakanoiden välissä. Hirsimökki tulee asuttavaan kuntoon keväällä nopeasti talven jäljiltä, ennen takkaa hehkutettiin päivätolkulla ja puita kului.Kuivaa myös pyykit yön aikana ja toimii 300W patterina samalla
Mikähän mahtaa olla halvan kuivaimen merkki?
- migsuli
DimeNZ kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla halvan kuivaimen merkki?
ostin mdh 300 128 egee ralecon oy netistä ja hyvin toimii
- DimeNZ
migsuli kirjoitti:
ostin mdh 300 128 egee ralecon oy netistä ja hyvin toimii
Mepamsa MDH 300 näyttää olevan Relacon:illa. Tilaanpa sellaisen, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669