Millä käyttöjärjestelmällä, selaimella ja lisäosa-asetuksilla teillä muilla toimii S24-palstoilla Etsi sivulta?
Ja toinen kysymys: Onko muita, joilla ei toimi ollenkaan millään yhdistelmillä ilmsn, että kelaa viestiketjun ensin loppuun? Näin on minulla.
Etsi sivulta
29
194
Vastaukset
- Anonyymi
Firefoxissa toimii suoraan ctrl f. Ei tartte mitään lisäosuuksia.
- Anonyymi
Mikä käyttis?
- aloittaja - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä käyttis?
- aloittaja -$ lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 19.10
Release: 19.10
Codename: eoan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
$ lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 19.10
Release: 19.10
Codename: eoan$ firefox --version
Mozilla Firefox 76.0.1 - Anonyymi
Toimii joka selaimessa CTRL F.
- Anonyymi
Heips, vinkatkaa miten saan "Etsi sivulta" -boxiin tekstin näkyviin. Ilmeisesti fontin väri on muuttunut valkoiseksi??? Kursori liikkuu ja haku toimii mutta kirjoittamaani sanaa ei näy. Kapulana Android, jossa F-Securen selain. Päivitys ei auttanut. Chrome toimii normaalisti.
- Anonyymi
Ctrl + f avaa hakupakin
Ctrl + ⬇️ vie sivun loppuun
Ubuntu/Firefox - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
$ firefox --version
Mozilla Firefox 76.0.1Graafisesti klikaa oikean kulman: ≡ -> Ohje -> Tietoja:Firefox
Firefox ESR openSusessa ja NoScriptistä sallittu Suomi24.fi.
Hyvin toimii, ei tarvitse selata ketjua loppuun ennen kuin voi etsiä [Ctrl] [F]:llä.- Anonyymi
Haku toimii ainakin Firefoxissa ja Chromessa samoin, ctrl f, ilman mitään lisukkeita. Firefoxissa on optio: "Search For Text When I Start Typing", kun sen aktivoi niin ei tarvitse edes painaa ctrl f, nopeuttaa etsimistä yllättävän paljon, ja kun hakulaatikko on esillä niin ctrl g hyppäyttää seuraavaan matchiin.
Ctrl f haku ei ole saittikohtainen, mutta S24:ssä jotkin keskustelusäikeet ovat pitkiä. Siinä vaiheessa kun selain vielä lataa sivua muistiinsa ctrl f haku ei tietenkään löydä sellaista jota ei vielä ole ehditty lataamaan muistiin, ja teksti joka on syvällä joidenkin elementtoen syövereissä on etsittävissä vasta kun kaikkien elementin koko rakenne on ladattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haku toimii ainakin Firefoxissa ja Chromessa samoin, ctrl f, ilman mitään lisukkeita. Firefoxissa on optio: "Search For Text When I Start Typing", kun sen aktivoi niin ei tarvitse edes painaa ctrl f, nopeuttaa etsimistä yllättävän paljon, ja kun hakulaatikko on esillä niin ctrl g hyppäyttää seuraavaan matchiin.
Ctrl f haku ei ole saittikohtainen, mutta S24:ssä jotkin keskustelusäikeet ovat pitkiä. Siinä vaiheessa kun selain vielä lataa sivua muistiinsa ctrl f haku ei tietenkään löydä sellaista jota ei vielä ole ehditty lataamaan muistiin, ja teksti joka on syvällä joidenkin elementtoen syövereissä on etsittävissä vasta kun kaikkien elementin koko rakenne on ladattu.Onko käyttis W10?
- aloittaja - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ctrl f haku ei ole saittikohtainen, mutta S24:ssä jotkin keskustelusäikeet ovat pitkiä. Siinä vaiheessa kun selain vielä lataa sivua muistiinsa ctrl f haku ei tietenkään löydä sellaista jota ei vielä ole ehditty lataamaan muistiin, ja teksti joka on syvällä joidenkin elementtoen syövereissä on etsittävissä vasta kun kaikkien elementin koko rakenne on ladattu.CTRL F toimii ainakin Chromessa, Firefoxissa, Edgessä, Operassa, Vivaldissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käyttis W10?
- aloittaja -Kuvaamasi ongelma ei ole OS riippuvainen. Minulla on Win 7 pro SP1 kaikissa koneissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käyttis W10?
- aloittaja -Windows lagaa aina!
- Anonyymi
Hyvä lisäosa hakuun on Adblok. Sillä löytyy kaikki tarvittava ja paljon lisää!
- Anonyymi
Ei todellakaan ole..
- Anonyymi
Muitakin järjestelmiä on, mutta tällä hetkellä on auki päivitetty 32-bittinen Ubuntu 16.04.
Otin sattumanvaraisen ketjun kokeeksi, jossa n. keskimääräinen viestimäärä 59
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16432699/suojatiella-saa-nyt-pyorailla-ennen-ei-saanut
Selaimilla Firefox 52.9 ESR Noscript 5.1.9, FF 77 Noscript 11 ja Opera 68 Scriptsafe.
Sallittu suomi24.fi, google.com ja gstatic.com
Latasin linkin kaikkiin selaimiin ja annoin latautua 30-40 min koskematta.
Tein haun ”tänään” saadakseni tänään tulleet viestit esiin. Kaikissa selaimissa sain esiin vain teksteissä olevat sanat, mutta ei yhtään tänään tullutta viestiä.
Vasta, kun kelasin ketjun loppuun, niin haku toimi.
Rajoitetaan nyt hetkeksi Ubuntuun tämä asia. Onko ketään Ubuntua käyttävää kuulolla?
Adblock ei ole tuttu. Väitetty, että se on huonompi kuin AB Plus. Miten tuolla tehdään haku?
- aloittaja -- Anonyymi
Kummatkin ovat huonot mainostenestäjät.. Myyvät mainostajille oikeuksia päästä mainosestäjän ohi..
- Anonyymi
"Adblock ei ole tuttu. Väitetty, että se on huonompi kuin AB Plus. Miten tuolla tehdään haku?"
Niillä ei voi tehdä hakuja avoimelta webbisivulta, ne ovat erittäin hyödyllisiä mainostenestäjiä. 'AdBlock' https://getadblock.com/ on monella tavalla parempi/tehokkaampi sekä aina nopeammin "ajan hermolla" kuin 'Adblock Plus', kummatkin ovat tietoturvallisia laajennuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Adblock ei ole tuttu. Väitetty, että se on huonompi kuin AB Plus. Miten tuolla tehdään haku?"
Niillä ei voi tehdä hakuja avoimelta webbisivulta, ne ovat erittäin hyödyllisiä mainostenestäjiä. 'AdBlock' https://getadblock.com/ on monella tavalla parempi/tehokkaampi sekä aina nopeammin "ajan hermolla" kuin 'Adblock Plus', kummatkin ovat tietoturvallisia laajennuksia.Olen aikanaan käyttänyt eri mainostenestäjiä, mutta koskaan en ole nähnyt niissä hakua sivulta. Ehkä optikolle asiaa.
Aikaisemmin AB:ssä sanottiin olevan jotain haitallista verrattuna AB Plussaan.
Ehkä ei enää ole.
- aloittaja -
- Anonyymi
Kaikenlaista kesä-Vapusta ilmaantunut palstoille kun koulut loppui!
- Anonyymi
Eikö palstalla tosiaan ole ketään Ubuntun käyttäjää?
- Anonyymi
Kaikki apu.vapuset käyttävät upuntua.
- Anonyymi
Minulla on bootissa seitsemän eri käyttistä, yksi niistä on kömpelö Untubu siitä huolimatta että se vetelee viimeisiään, siinä on yksi softa josta on hieman hyötyä minulle. Sen perusteelal olen untuubi käyttäjä.
Sinun kokemasi/kertomasi ongelma _varmasti_ ei ole OS riippuvainen, eikä myöskään _varmasti_ ole selaimesta riippuvainen.
Saattaa olla että jokin selaimesi yhteydenottoyritys tuupertuu johonkin untuubissasi olevaan tietosuojaukseen, josta johtuen S24 keskustelut -sivu ei koskaan lataudu kokonaan/täydellisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on bootissa seitsemän eri käyttistä, yksi niistä on kömpelö Untubu siitä huolimatta että se vetelee viimeisiään, siinä on yksi softa josta on hieman hyötyä minulle. Sen perusteelal olen untuubi käyttäjä.
Sinun kokemasi/kertomasi ongelma _varmasti_ ei ole OS riippuvainen, eikä myöskään _varmasti_ ole selaimesta riippuvainen.
Saattaa olla että jokin selaimesi yhteydenottoyritys tuupertuu johonkin untuubissasi olevaan tietosuojaukseen, josta johtuen S24 keskustelut -sivu ei koskaan lataudu kokonaan/täydellisesti.Olet varmaan oikeassa käyttisten ja selainten suhteen. Olen kokeillut kuudella eri käyttiksellä kolmessa eri koneessa sekalaisesti eri selaimilla. Kaikissa tulos sama.
Missä tulee yhtymäkohdat?
- Koneet ovat samassa modeemissa
- Koneet ovat samalla operaattorilla
- Kaikkien virheet alkoivat n. 1,5 vkoa sitten so. samaan aikaan, kun muillakin ilmeni erilaisia moniongelmia. Kaikki toimivat sitä ennen virheettömästi
- S24 ylläpito voisi olla rankaissut minua jostain käsittämättömästä tällä "bannilla". Kysyin sitä ylläpidolta, mutta bannia ei ainakaan myönnetty.
"Saattaa olla että jokin selaimesi yhteydenottoyritys tuupertuu johonkin untuubissasi olevaan tietosuojaukseen, josta johtuen S24 keskustelut -sivu ei koskaan lataudu kokonaan/täydellisesti."
Mitään erityisiä suojauksia käyttiksiin ei ole ainakaan minun toimesta asetettu ja kaikki selaimetkin ovat samoilla asetuksilla kuin on ollut jo vuosia.
Kokeilitko sinä nyt Ubuntullasi Etsi sivulta "tänään"?
- aloittaja - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan oikeassa käyttisten ja selainten suhteen. Olen kokeillut kuudella eri käyttiksellä kolmessa eri koneessa sekalaisesti eri selaimilla. Kaikissa tulos sama.
Missä tulee yhtymäkohdat?
- Koneet ovat samassa modeemissa
- Koneet ovat samalla operaattorilla
- Kaikkien virheet alkoivat n. 1,5 vkoa sitten so. samaan aikaan, kun muillakin ilmeni erilaisia moniongelmia. Kaikki toimivat sitä ennen virheettömästi
- S24 ylläpito voisi olla rankaissut minua jostain käsittämättömästä tällä "bannilla". Kysyin sitä ylläpidolta, mutta bannia ei ainakaan myönnetty.
"Saattaa olla että jokin selaimesi yhteydenottoyritys tuupertuu johonkin untuubissasi olevaan tietosuojaukseen, josta johtuen S24 keskustelut -sivu ei koskaan lataudu kokonaan/täydellisesti."
Mitään erityisiä suojauksia käyttiksiin ei ole ainakaan minun toimesta asetettu ja kaikki selaimetkin ovat samoilla asetuksilla kuin on ollut jo vuosia.
Kokeilitko sinä nyt Ubuntullasi Etsi sivulta "tänään"?
- aloittaja -Nyt kokeilin, Untubu Google Chrome, toimii oikein. Etsin pitkän ketjun johon oli postattu tänään, avasin sen komennolla "Open in new tab", odotin että tabissa oleva kierukka lakkasi pyörimästä, sitten aktivoin tabbit hiirellä, sitten painoin crtl f ja hain "tänään" sekä " tänään" sekä "tänään " ja hakee loogisesti.
Tietänet, että kaikissa ketjuissa joissa palstan listauksessa mainitaan "tänään" sekä kellonaika, ei olekaan ko viestiä, koska se on sensuroitu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kokeilin, Untubu Google Chrome, toimii oikein. Etsin pitkän ketjun johon oli postattu tänään, avasin sen komennolla "Open in new tab", odotin että tabissa oleva kierukka lakkasi pyörimästä, sitten aktivoin tabbit hiirellä, sitten painoin crtl f ja hain "tänään" sekä " tänään" sekä "tänään " ja hakee loogisesti.
Tietänet, että kaikissa ketjuissa joissa palstan listauksessa mainitaan "tänään" sekä kellonaika, ei olekaan ko viestiä, koska se on sensuroitu.Haamunostot on jotain s24:n omia viritelmiä. Niitä tulee vaikkei ketjusta ole poistettu yhtään viestiä. Lisäävät varmaan ketjuihin lukukertoja, niin saavat kusetettua mainostajilta enemmän pätäkkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki apu.vapuset käyttävät upuntua.
Ctrl+nuolialas= sivun loppuun! Firefox ja Ubuntu ja kai muissakin!
- Anonyymi
Eikö kaikissa toimi "Ctrl+alanuoli"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920