Laittakaa kakaranne kuriin siellä Vaasassa! Juuri oli iltapäivälehdessä juttu, miten olivat lävistäneet linnunpoikasen tikuilla!
Idiootteja! Vanhemmat sossun puhutteluun myös!
Vaasan kakarat kuriin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai jaa, Ristinummea taas?
Millähän se alue saatais kuntoon..- Anonyymi
Vanhemmat sossutätien puhutteluun ja kakaroille kovempi kuri!
- Anonyymi
Eikö noi ollut viimeksi mamukakaroita jotka tollasta teki? Noh, oli miten oli, niin siinä saa vanhemmat miettiä mikä on mennyt pieleen kasvatuksessa.
- Anonyymi
Kersoissa kaupungin tulevaisuus : ) Nyt kyllä näyttää tosipahalta, mutta poliisin kantilta työt ei ainaskaan loppu tulevaisuudessakaan.
Sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa : O - Anonyymi
Toivottavasti on nimet tiedossa ja vanhempiin otettu yhteyttä eikä sossun tätejä syystetä rasismista, jos siis sattuvat olemaan ulkomaalaistaustaisia nämä eläinrääkkääjät.
- Anonyymi
Kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy.
- Anonyymi
meirän poijat ne ampuu ilamakiväärillä rutkuja ja varpuusia, ovat hyviä ampujia
- Anonyymi
Kehitys kehittyy, ensin älyvapautui naiset ja sitten lapset.
- Anonyymi
Kaaos vallitsee. Kukaan ketään enää halua totella, vai haluatko itse?
- Anonyymi
Ovatko he noita Hutskin mopo hulttioita joita ei saada tässä kulässä ojennettua millää, missähän päin Suomea se uusi tieliikenne laki on nyt voimassa, Ei ainakaan Vaasassa!!!
- Anonyymi
kyllä tuota on taidettu tehdä vuosikymmeniä mutta ennen ei ollut ituhippejä valittamassa muutamasta linnusta? nykyajan ihmiset on herkkiä ja silloiset tekijät oli ihan nykyisiä toimitusjohtajia ym..selvinpäin eikö olekin hauskaa? olen ehkä yksi heistä,vai olenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tuota on taidettu tehdä vuosikymmeniä mutta ennen ei ollut ituhippejä valittamassa muutamasta linnusta? nykyajan ihmiset on herkkiä ja silloiset tekijät oli ihan nykyisiä toimitusjohtajia ym..selvinpäin eikö olekin hauskaa? olen ehkä yksi heistä,vai olenko?
No mikään toimitusjohtaja et ainakaan ole. Eläinrääkkääjä voit ollakin. lel
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715