Mulla on menny polvilumpio paikaltaan tiheällä välillä, ja joudun leikkaukseen. En ole 100% varma minkä niminen oli mutta ei ole tähystysleikkaus, vaan avoleikkaus ja tarkotus oli kait kiristää jotain nivelsidettä tai semmosta ja ottaa luunpala pois. Mulla on semi paljon kysymyksiä, ja toivon että ees joku vois vastata :)
Saanko pitää sairaalakaavun alla alusvaatteita, rintsikoita tai edes urheiluliivejä? Tai jos on menkat samaan aikaan, kun en ole vielä sitä leikkausta varannut.
Laitetaanko katetria, kun kuitenkin polvileikkaus enkä välttämättä pääse vessaan (toivon ettei laiteta)
Jäänkö mä yöksi sairaalaan vai pääsenkö pois samana päivänä?
Onko leikkauksen aikana sukat? :D
Miten kanyylin laiton sais sattumaan vähemmän, eiks siinäkin oo eri tapoja
Onko vanhempien pakko olla mukana jos en halua, oon alaikäinen
Ois kiva jos joku viittis vastata
Pystyiskö joku vastata näihin :)
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249