Naapurien välinpitämättömiä tekoja ovat musiikin lujalla soittaminen, kantapääjytinä ja metelöinti ajasta riippumatta.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tämä on yleistä. Tuntuu useimmilla olevan minä minä asenne.. Kyllä minä saan tehdä sitä ja tehdä tätä...
- Anonyymi
Näinpä, eletään sitä omaa aikataulua, kellon ajasta riippumatta, ei osata, eikä haluta eikä edes välitetä vaikka talossa asuu muitakin, yökukkujat ja riehujat pitäisi pistää hullujen huoneelle, kera suukapulan ja pakkopaidan kanssa
- Anonyymi
Voimmeko tuomita tällaisen, jos itsekin kävellään kantapäillä; joku kuulee; ja lisäksi TV huudattaminen on yhtä paha asia päiväsaikaan, koska joka talossa on ilta ja yö työläisiä, jotka nukkuvat myös päiväsaikaan. Tämän lisäksi äänen soperrus ilmastointikanavien, liesituulettimien, patterien ja vessan ja keittiön putkien kautta on yleistä ja siihen syyllistyy jokainen. Kerrostaloelämään on sopeuduttava, sopeutuminen voi joskus olla vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459