Naapurien välinpitämättömiä tekoja ovat musiikin lujalla soittaminen, kantapääjytinä ja metelöinti ajasta riippumatta.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tämä on yleistä. Tuntuu useimmilla olevan minä minä asenne.. Kyllä minä saan tehdä sitä ja tehdä tätä...
- Anonyymi
Näinpä, eletään sitä omaa aikataulua, kellon ajasta riippumatta, ei osata, eikä haluta eikä edes välitetä vaikka talossa asuu muitakin, yökukkujat ja riehujat pitäisi pistää hullujen huoneelle, kera suukapulan ja pakkopaidan kanssa
- Anonyymi
Voimmeko tuomita tällaisen, jos itsekin kävellään kantapäillä; joku kuulee; ja lisäksi TV huudattaminen on yhtä paha asia päiväsaikaan, koska joka talossa on ilta ja yö työläisiä, jotka nukkuvat myös päiväsaikaan. Tämän lisäksi äänen soperrus ilmastointikanavien, liesituulettimien, patterien ja vessan ja keittiön putkien kautta on yleistä ja siihen syyllistyy jokainen. Kerrostaloelämään on sopeuduttava, sopeutuminen voi joskus olla vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 97799
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "211742- 67662
- 64566
- 45560
- 39547
- 77513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503