Minkälaisia nimiä ja sukunimiä ootte keksiny simeille, mitkä on erikoisimmat nimet?
Ite oon antanut vihreille ufo simeille sukunimiks Kosmos, Marsilainen tai Jupiter ja tavallisille simeille Ökylä, Lempinen, Kalmala
ja etunimiä: Vadelma, Unelma, Aamu, Mawi, Suzuki, Sara, Elle, Mariela, Julius, Aaron, Leevi, Henry, Osmo jne....
Minkälaisia nimiä ootte keksiny simeille?
9
3234
Vastaukset
- ................
etunimiä:antti,arto,iiris,henri,aleksi,aatos,petri ja emma,jne
sukunimiä:penttilä,alkavainen ja eririkas,jne- ...nii joo...
....ja vielä timo,raija,matias,mikko,miia,miika,iina ja aino
- Eräs MJ-fani
Viimeaikaisimmat sims-nimet (TS1) ovat Meredith Darkness (vampyyri), Zoe Althier (gootti), Mina von Dracula (gootti), Jewel Forest (keiju), Liu Chen, Mei ja Satsuki Xian noin muutaman mainitakseni...
- Cherry-Sama
Omat Simini ovat olleet tämäm nimisiä.
Hevilä: Paula, Niko, Jyrki, Juulia, Anna-sama, Dorian, Tricia
Daisuke: Klaha, Setsuke
Darkheart: Luis, This (nainen), Mike
Jakomäki: Jonna, Donna, Kari
Nikula: Sara, Tomas, Jone, Mike, Cinderella- anya
tässä on mun...:
Etunimet:Jojo Yaya Avril Marilyn Lollie April Alicia Usher Mark Emily Chris Delia Jolie Lilja
Sukunimet:Hilton Vancamp Keys Totally Hungry Pooh Milano jne.
Eli mulla on suurin osa enkun kielisiä eikä mitenkää niin perinteisiä...
- Elephantti
Mulla on kans yks Ökylä!
kaytän vain englannin kielisiä sukunimiä kerta ne on kivenpia. on tietenkin muutamia (n.3) suomalaisia perheitä. sukunimet: McKenzie, Wimber, Donovan, Barton, Zott, Sehlet, Whitney, Roberts ja Gallagher. etunimistä on: naiset: Rachiel, Pella, Pheobia, Arley, Aniyah, Bessie, Lillian, Alice, Ruth, Zoila, Helen, Paris ja Poily. miesten nimet: Pete, William, Charles, Robert, Chris, Adam, Bruno, Max, Ray, Jermaine, Kennedy, Samuel sekä Arvey. tuossa oli vaan ne nimet mitkä on käytössä/kuolleet. mulla on lapulla vielä 3 kertaa enenmän nimiä joita ei ole käytetty. Suomalaisten perheitteni nimiä en (sori vaan) muista. mutta siinä niitä nimiä.
- minney2
Riikkuliini kirjoitti:
kaytän vain englannin kielisiä sukunimiä kerta ne on kivenpia. on tietenkin muutamia (n.3) suomalaisia perheitä. sukunimet: McKenzie, Wimber, Donovan, Barton, Zott, Sehlet, Whitney, Roberts ja Gallagher. etunimistä on: naiset: Rachiel, Pella, Pheobia, Arley, Aniyah, Bessie, Lillian, Alice, Ruth, Zoila, Helen, Paris ja Poily. miesten nimet: Pete, William, Charles, Robert, Chris, Adam, Bruno, Max, Ray, Jermaine, Kennedy, Samuel sekä Arvey. tuossa oli vaan ne nimet mitkä on käytössä/kuolleet. mulla on lapulla vielä 3 kertaa enenmän nimiä joita ei ole käytetty. Suomalaisten perheitteni nimiä en (sori vaan) muista. mutta siinä niitä nimiä.
itse etsin nimiä tuolta alla olevasta osoitteeseta koska itse en meinää keksiä yhtään nimiä :)
http://www.sipsisims.com/?page=generator
- Anonyymi
Mä oon pistäny Li ja sen sukunimi oli Addisson
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760