Minkälaisia nimiä ootte keksiny simeille?

uffosimssi

Minkälaisia nimiä ja sukunimiä ootte keksiny simeille, mitkä on erikoisimmat nimet?

Ite oon antanut vihreille ufo simeille sukunimiks Kosmos, Marsilainen tai Jupiter ja tavallisille simeille Ökylä, Lempinen, Kalmala

ja etunimiä: Vadelma, Unelma, Aamu, Mawi, Suzuki, Sara, Elle, Mariela, Julius, Aaron, Leevi, Henry, Osmo jne....

9

2952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

etunimiä:antti,arto,iiris,henri,aleksi,aatos,petri ja emma,jne

sukunimiä:penttilä,alkavainen ja eririkas,jne

• ...nii joo...

....ja vielä timo,raija,matias,mikko,miia,miika,iina ja aino

• Eräs MJ-fani

Viimeaikaisimmat sims-nimet (TS1) ovat Meredith Darkness (vampyyri), Zoe Althier (gootti), Mina von Dracula (gootti), Jewel Forest (keiju), Liu Chen, Mei ja Satsuki Xian noin muutaman mainitakseni...

• Cherry-Sama

Omat Simini ovat olleet tämäm nimisiä.

Hevilä: Paula, Niko, Jyrki, Juulia, Anna-sama, Dorian, Tricia

Daisuke: Klaha, Setsuke

Darkheart: Luis, This (nainen), Mike

Jakomäki: Jonna, Donna, Kari

Nikula: Sara, Tomas, Jone, Mike, Cinderella

• anya

tässä on mun...:
        Etunimet:Jojo Yaya Avril Marilyn Lollie April Alicia Usher Mark Emily Chris Delia Jolie Lilja

Sukunimet:Hilton Vancamp Keys Totally Hungry Pooh Milano jne.
        Eli mulla on suurin osa enkun kielisiä eikä mitenkää niin perinteisiä...

• Elephantti

Mulla on kans yks Ökylä!

• kaytän vain englannin kielisiä sukunimiä kerta ne on kivenpia. on tietenkin muutamia (n.3) suomalaisia perheitä. sukunimet: McKenzie, Wimber, Donovan, Barton, Zott, Sehlet, Whitney, Roberts ja Gallagher. etunimistä on: naiset: Rachiel, Pella, Pheobia, Arley, Aniyah, Bessie, Lillian, Alice, Ruth, Zoila, Helen, Paris ja Poily. miesten nimet: Pete, William, Charles, Robert, Chris, Adam, Bruno, Max, Ray, Jermaine, Kennedy, Samuel sekä Arvey. tuossa oli vaan ne nimet mitkä on käytössä/kuolleet. mulla on lapulla vielä 3 kertaa enenmän nimiä joita ei ole käytetty. Suomalaisten perheitteni nimiä en (sori vaan) muista. mutta siinä niitä nimiä.

• minney2
        Riikkuliini kirjoitti:

kaytän vain englannin kielisiä sukunimiä kerta ne on kivenpia. on tietenkin muutamia (n.3) suomalaisia perheitä. sukunimet: McKenzie, Wimber, Donovan, Barton, Zott, Sehlet, Whitney, Roberts ja Gallagher. etunimistä on: naiset: Rachiel, Pella, Pheobia, Arley, Aniyah, Bessie, Lillian, Alice, Ruth, Zoila, Helen, Paris ja Poily. miesten nimet: Pete, William, Charles, Robert, Chris, Adam, Bruno, Max, Ray, Jermaine, Kennedy, Samuel sekä Arvey. tuossa oli vaan ne nimet mitkä on käytössä/kuolleet. mulla on lapulla vielä 3 kertaa enenmän nimiä joita ei ole käytetty. Suomalaisten perheitteni nimiä en (sori vaan) muista. mutta siinä niitä nimiä.

itse etsin nimiä tuolta alla olevasta osoitteeseta koska itse en meinää keksiä yhtään nimiä :)

http://www.sipsisims.com/?page=generator

• Anonyymi

Mä oon pistäny Li ja sen sukunimi oli Addisson

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3072
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      316
      2730
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1506
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1141
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      77