Talojen pihat pursuavat kukkaloistollaan. Vain heinänuha ja satokausi tulossa. Hellettäkin lähi päivät täynnä. Linnut ahkeroivat "konserttejaan" aamu varhaisesta.
KESÄ PARHAIMMILLAAN.
18
120
Vastaukset
- Anonyymi
Aamun lintukonsertti alkanut. Tulee lämmin aurinkoinen päivä.
Talon räystään alta kuuluu iloinen siritys. Emo käy ruokkimassa poikasiaan.
Puutarhalta haettiin viikonloppuna kukkia pihalle ja vietiin myös siemenistä itse idätetyt taimet ulos.- Anonyymi
ja viikon kuluttua on juhannus ja kesä ohi......
- Anonyymi
Kaikki tuoksuu sateen jälkeen hyvältä.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuoksuu sateen jälkeen hyvältä.
BengLeikattu nurmi tuoksuu - pieni kevään jäniksen poikanen pomppii pihassa sinne - tänne.
- Anonyymi
kovin pessimististä ajattelua, kesähän jatkuu elokuulle, joskus jopa syykuulle kuten viime vuonna
Ja kesäloma on heinäkuussa :).
- Anonyymi
Kukkaloisto on kyseenalainen asia silloin kun se on puutarhassa. En tykkää paljoista kukista pienessä tilassa. Pari pensasta, raparperi, villiviini ja nurmikko-osuus riittävät. Yhden riippukukan olen ostanut ja ne on siinä. Pari suikaletta multaa pidän puhtaana ja näkysällä, siinä silmä lepää.
- Anonyymi
Huomenta.
Kesäaamu.
Iloinen yllätys: syreenissä oli 2 kpl kukkaterttuja. Aikoinaan ns. kaivoin autiotalon pihasta taimen. Ihmettelin kun se ei oikein kasvanut. Lehdet näyttivät kummallisilta joka kesä.
Mutta nyt. Ihme.
Vähän kuten pilariomenapuuni. Ei kukkia, ei hedelmää. Sitten rusakko vähän järsi sitä.
Ja kas Jorma Uotiseni puhkesi kukkaan ja saman tien teki muutaman ompun.
Uudelleen nimeäminen on tarpeen: Isadora Duncan, joka muuten on käynyt Suomessakin.
Beng
Kyllä voikukka on kaunis, ja sitä on paljon.
Ei lannistu, vaikka sen leikkurilla ajaa, niin seuraavana päivänä on taas täydessä loistossaan.
Siitä lähtee kukinnanjälkeen mukavia hahtuvia ilahduttamaan kesäistä luontoa.
Tuomipihlaja kukki, nyt on marjaomenapuun aika.
Korona pilasi vasmaan koko kesän, tiedä vaikka pilaa loppuelämän.
En kyllä ole saanut tartuntaa, mutta varovaisuus on takaraivossa.
Itikatkin on tulleet sulostuttamaan läsnäolollaan.. Niitä täytyy olla paljon, kun näin korkealla mäellä niitä on.
Entäs sitten nämä mäkärät, ne vasta veitikoita on. Puraisevat ihosta palan mennessään, ja jäljelle jää vertavuotava reikä.
Paarmat eivät ole vielä saapuneet.- Anonyymi
Sanos Arvo muuta, On ollut todella lämmin päivä, kylläkin kovin tuulinen. Just tulin merenrannalta kävelyltä. Ajatella, vielä sai tänäkin vuonna tuntea pehmeän lämpimän hiekan paljaitten jalkojensa alla. En uskaltanut pulahtaa mereen.
Siellä täällä oli porukoita kokoontumassa rannalle odottelemaan auringonlaskua ja vielä näyttivät tottelevan 50 henkilön kokoontumisrajaa joka täällä on vielä voimassa.
Hytinäx1 - Anonyymi
Juhannusruusut kukkii jo...............................
Valkoiset samettikukat loistossaan. Heinänuha ei ruukaa olla ongelma, onneksi. Satokausi on jo alkanut, salaatinlehti poskeen joka kerta kun käyn tomaatit ym. kastelemassa ja voikukkaviini jo viikon ollut porisemassa. Niin ja liljakukkoja olen jo tappanut kymmeniä ja silti niitä vaan riittää liljojani pilaamaan. Siitä helteestä ei niin olisi väliksi.
- Anonyymi
Valkovuokot täällä etelässä kohta viimeisillään ....https://youtu.be/Oi3Pew-6hAE
Skånepåg- Anonyymi
Imin itseeni pellon vihreää.
Uv-suojana paitis.
Upeaa. Tosi upeaa luonnossa.
Beng Sinivuokkoja sekä tiellä, että piha nurmella. Hellettä - älkää heitelkö tupakan "pimppejä" nurmelle - tulipalo vaara.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Sinivuokkoja sekä tiellä, että piha nurmella. Hellettä - älkää heitelkö tupakan "pimppejä" nurmelle - tulipalo vaara.
Emme.
Olipa upea Oslon filharmonikkojen 100-vuotiskonsertti tv:ssa. Kaikkia herkkuja.
Solveigin laulu ja muuta hyvää.
Osaavat norjalaiset järjestää vauhdikkaan konsertin.
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986