Tuire vaimoni nuorekas sisko,osa 3.

"Mutta en minä ole ikinä käynyt aikuisviihdekaupan sisällä ja uskalla itsekseen mennäkään sisälle"! Tuire ilmoitti.Skoolasin kuohuviiniä ja flinkkasin silmää sanoin;"Voinhan minä lähtee sulle sinne mukaan ja turvamieheksi jotta saat rauhassa tutustua valikoimaan!" -Terveellä ihmisellä pitää ollakin seksuaalisia fantasioita ja haluja-eri asja on toteuttaako niitä...Sanat selvästi pysäyttivät Tuiren miettimään ja hän totesi; "Onhan se niinkin ei oo tullut ajateltua tuota tarkemmin".

"Jos haluttaa sehän on vain terve piirre nuoressa kauniissa naisessa-jokaisella terveellä ihmisellä pitää olla seksuaalinen halua ja siinä ei ole mitään hävettävää tai poissuljettavaa"!:totesin.

Tuire oli hymyilevän imarreltu ja kiermurteli sanojen säilän vaikutusta mutta jo kolmannen kuohuviinin-plon taika teki tehtävänsä.Aikani kiusoiteltua Tuirea lähdimme hiljaa kohti puistonlaitaa olevaa aikuisviihdekauppaa olin luvannut, että saatan hänet kotiin ja näytän vain näyteikkunat. Mutta eihän ikkunassa ollut juuri mitään-niinpä puolipakotin Tuiren oviaukosta kaupan sisälle ja meidät toivotettiin kassalla tervetulleeksi luulivat pariskunnaksi ja Tuire tukeutui edelleen käskynkkääni kuin turvaa etsien,asiakkaina oli muutama pari ja jokunen mies...Esittelin Tuirelle eri osastoja ja hänen naama punoitti kuin häveten kun yritin kertoa eri käyttötarkoituksia niitä mitä päättelin välineillä tehtävän...Tuire kysyi olimmeko Pirjo-vaimon kanssa käyneet täällä ja olinko ostanut sieltä Pirjolle jotain ja jos niin näytäpä Jyrki mitä? Näyttelin muistini mukaan dildoja ja sitten vein hänet alusvaate-ja sukka-osastolle.Tuire oli kuin lapsi karkkikaupassa ja ihasteli naisnukenpäälle puettuja asuja ja sexivaatteiden mainoskuvia:"Voi miten ihanan kauniita täällä on nää jutut"!-Tuire tiedusteli minulta mikä mielestäni kävisi hänen alusvaatteiksi yritin näytellä mutta hän vain kurkki kassalle päin.-Mikä siellä nyt niin kiinnostaa?:kysyin.No kun nuo miehet äsken katto mua pitkään ja nyt mä haluaisin nähdä mitä ne ostaa täältä?Tuire kuittasi.Lopulta suosittelin hänelle sähkönsinisiä-sukkanauhoja-niihin siniset sukat ja ihanan mustat pitsiset tangat pikkurusetilla ja mustat pitsiset rintaliivit,vihjasin myös asuun sopivista korkokengistä ja yhtä hyvin satiinin-ja mustanpunaisesta korsetista-koska olet noin siro. -Ja nyt meet Jyrki tuohon viereiseen pubiin koska en halua sinun näkevän mitä ostan lomamatkoilleni mukaan Tuire määräsi ja työnsi minut ovea kohti.Mietin hmm.siis oliko Tuire sittenkin harrastanut seksiä ulkomaanreissuilla mutta täällä näytellyt vaikeasti tavoiteltavaa jolle ei kaikki miehet kelpaakaan-oikeastaan aika tervettä täyttä seksuaaliset tarpeensa ääntä pitämättä.

Jouduin vielä lähtemään Tuiren pyynnöstä makutuomariksi -huulipunien ostoon kosmetiikka-osastolle tavarataloon.Hän näytti eri huulipunia mitä hän oli ostanut ja kysyi mikä olo mielestäni hänelle parhaiten sopiva väri?-Näytin 50-luvun purppuranpunaista parhaaksi ja hänen kysyessään perusteluja kerroin punan näyttävän hyvältä tietyssä vaiheessa ja iskin silmää hymyillen.Tuire ihmetteli mitä tarkoitin???

Saatoin pikkuhuppelissa olleen Tuiren taxilla koti-ovelle ja autoin kantamuksissa. Huoneiston sisällä heitin:" ja millokas mä saan konsulttipalkkiona nähdä nuo ostokset ylläsi"?

-Et varmaan koskaan-olet varattu ja vielä siskonimies!:Tuire kuittasi ja kiitti ja puolipakotti lähtemään minut ulos.Mietin miten en osannut hyödyntää jo valmiiksi tullutta tilannetta ?


Aikaa kului ja kesä oli parhaimmillaan kun Pirjo-vaimoni ilmoitti lähtevänsä työkavereiden kanssa perinteiselle kevätreissulle mökille .Niinpä päätin viettää poikamiesvkonlopun naukkailin terasseilla juomia ja söin ja nautin kesästä ja iloisista ihmisistä.Luin lehteä kun käteeni tartuttiin ja Tuire iloisena tervehti ja tiedustelu kuulumisia...kun hän kuuli että Pirjo on vkonlopun reissussa hän pyysi minut mukaan Alkoon oli ostanut hyviä ruokia ja hän halusi kuulla mielipiteeni viineistä ja brandeistä.Niinpä kannoin autoon joitakin pulloja nautintoaineita kuohuviini,viini ja brandy olivat kyllä minun makuuni ?.Olin pikkasen huppelissa ja pyysin Tuirea viemään autollaan minut jatkoille asuinlähiöni baarinterassille mutta Tuire kysyi herrasmäisyyttäni ettenkö voisi kantaa juomia kotiinsa asti ja pakkoko sinne terassille on mennä hän on lähdössä lomailemaan Etelä-Eurooppaan huomenna ja voisin pitää seuraa kun hän pakkaa ja ottaa drinkkejä hänen baarikaapistaan-kai jotain syötävääkin tarjoaisi.Suostuin ja Tuiren kotiin päästyään istuin sohvalle ja hän muitta mutkitta teki minulle paukun ja sanoi laittavansa ruokaa kun olen nyt kesäleski niin kuin hänkin skoolasimme ja hänen laittaessaan ruokaa uuniin juttelimme niitä näitä.

Sitten kysyin piruillessani joko hän oli sovittanut asusteita aikuisviihdekaupasta ja hän kertoi että vielä ovat paketissa-ja olet ihan oikeassa kyllä ne pitäisi laittaa päälle ja katsoa mitä asusteita otan mukaan ja väläytti hymynsä antaen ymmärtää, että olimme samalla aaltopituudella.Jatkuup

0

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        279
        3060
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        79
        1555
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1470
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        38
        1288
      5. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1200
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        25
        1197
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1170
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1119
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1097
      10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

        Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
        Ikävä
        14
        1013
      Aihe