Teams sovellus, mitä vaatii

Anonyymi

Hei, tarvitsenko jonkun Microsoft sovelluksen/ ohjelman jotta käyttää Teams sovellusta.
Kiitos etukäteen vastauksesta

10

1460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teamsin vaatii..

• Anonyymi

Heitä nyt vituun nen MS bukiohjelmat!

• Anonyymi

Eikö sitä myös voinut käyttää selaimella niin että puuttui jotain toimintoja ?? Vai muistanko omiani. Toimii myöskin Linuxilla, äitille asentanut...

• Anonyymi

M$ on pelkkää toimimattomuutta!

• Anonyymi

Selaimenkin kautta tosiaan onnistuu mutta ainakin tekstinkäsittely toimii aika huonosti selaimen kautta.

Tuolta sivulta voi ladata koneelle asennettavan version:
      https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/microsoft-teams/download-app#allDevicesSection

Minulla se näyttä vaihtoehdoiksi deb ja rpm -versiot. Deb sopii debian-pohjaisiin jakeluihin (Debian, Ubuntu, Mint jne) ja rpm taas RedHat-perheen jakeluihin (esim. fedora). Mäkin ja Windowssin jutuista en osaa neuvoa.

Kannattaa sitten muistaa että taitaa olla suljettua koodia koko Teams. Eli jos on vaihtoehtona perustaa projekti avoimen koodin yhteistyösoftan päälle niin ehkä sellaista kannattaa suosia mielummin kuin Teamssia.

• Anonyymi

Teams, toimiiko?
      Jos saan auki työsähköpostin kotikoneella ja sieltä olisi linkki teams palaveriin, niin toimiiko se näin?
      Eli ei vaadi mitään ihmeellistä

• Anonyymi

Ei toimi niin..

• Anonyymi

Oma kokemus on, että riippuu.. kokous kyllä näkyy, mutta siihen ei voi itse liittyä vaikka olisi avoin kokous liityttäväksi - sen sijaan kokouksen koolle kutsuja joutuu noutamaan osan tulijoista ns. odotustilasta. Ja jos kokouksesta putoaa - taas pitää noutaa..
        Myöskin, se ei ole toiminut, että voisin itse kutsua kokouksen koolle - jotain tekemistä varmaan netti-liittymän kanssa tai ehkä sen kapasiteetilla..
        Eikä ole yksin teamsin ongelma, vaan tullut huomattua, että yhteyksien suunnalla on väliä ja jos kellään kokouksessa ei ole tällaista yhteyden avaus mahdollisuutta - kokousta ei sitten pidetä.

• Anonyymi

Ei MS-sotkut toimi koskaan kunnolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei MS-sotkut toimi koskaan kunnolla!

Ei tää johdu MS:stä vaan operaattorista ja asiakkaiden suojaustoimista: Se on ok, että pyydät esim. selaimella www-sivua serveriltä netissä - serveri saa tcp-yhteyden avaus pyyntösi. Se ei sen sijaan ole ok, että yrität samaa hakkeroimalla kaverin koneelle. Operaattori käytännössä estää yhteydenavaus pyynnön, kun pyynnön kohde on perus-jampan kone eli reititys internetiin on sallittu, mutta päinvastoin ei ole eli internetistä päin tuleva avauspyyntö hylätään. Ja tämä on se ongelma, joka täytyy pystyä kiertämään esim. teams-palaveria pystytettäessä. Periaatteessa udp-pohjainen yhteys voisi toimia, mutta se on yleensä epävakaa ja jos pitää olla selaimen kanssa yhteensopiva eli client on toteutettu toisinaan selaimella - vaihtoehtoa ei oikeastaan ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe