Hei!
Olen miettinyt opiskelevani agronomiksi. Haluaisin tietoa agronomeilta. Saatteko helposti töitä ja mitä teette työksenne? Voitte laittaa muutakin tietoa agronomin elämästä, jos pystytte? Netistä ei löydy paljoa tietoa agronomeista, joten kysyn täältä?
Agronomit tänne
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
Aika mielenkiintoista tuo, että olet ajatellut opiskella agronimiksi tietämättä mitä agronomit tekevät työkseen.
Mikähän on perustelusi, kun itse työstä ja työn sisällöstä ei ole tietoa?- Anonyymi
kuha ponaparte kirjuuttaa.
- Anonyymi
Tiedän mitä agronomit tekevät. Omistamme maatilan ja haluan sen päälle korkeakoulutuksen tästä alasta. Haluan vain tietää ylipäätään alasta enemmän. Haluan myös tietää, saako helposti koulutuksen tasoista työtä?
- Anonyymi
Agronomin opinnoilla voi tehdä niin monipuolisesti työtä, että sen takia kyselen. Olkaa vaan hiljaa, jos ei ole järkevää sanottavaa.
- Anonyymi
on se sellaasta , sano ponaparte .
- Anonyymi
Ole vaan hiljaa, kun et osaa edes Bonapartea kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143