Hei!
Olen miettinyt opiskelevani agronomiksi. Haluaisin tietoa agronomeilta. Saatteko helposti töitä ja mitä teette työksenne? Voitte laittaa muutakin tietoa agronomin elämästä, jos pystytte? Netistä ei löydy paljoa tietoa agronomeista, joten kysyn täältä?
Agronomit tänne
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Aika mielenkiintoista tuo, että olet ajatellut opiskella agronimiksi tietämättä mitä agronomit tekevät työkseen.
Mikähän on perustelusi, kun itse työstä ja työn sisällöstä ei ole tietoa?- Anonyymi
kuha ponaparte kirjuuttaa.
- Anonyymi
Tiedän mitä agronomit tekevät. Omistamme maatilan ja haluan sen päälle korkeakoulutuksen tästä alasta. Haluan vain tietää ylipäätään alasta enemmän. Haluan myös tietää, saako helposti koulutuksen tasoista työtä?
- Anonyymi
Agronomin opinnoilla voi tehdä niin monipuolisesti työtä, että sen takia kyselen. Olkaa vaan hiljaa, jos ei ole järkevää sanottavaa.
- Anonyymi
on se sellaasta , sano ponaparte .
- Anonyymi
Ole vaan hiljaa, kun et osaa edes Bonapartea kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941