On esitetty epäilyjä, että Venäjällä tartuntaluvut sekä virukseen liittyvien kuolemien määrä olisivat vielä suurempia. Venäjää enemmän vahvistettuja koronavirustartuntoja on Yhdysvalloissa ja Brasiliassa.
Venäläisviranomaiset ovat kertoneet tartuntoihin suhteutettuna alhaisten kuolinlukujen olevan laajojen koronatestausten perua. Testauksissa on viranomaisten mukaan tunnistettu paljon lieviä ja oireettomia koronatapauksia.
Venäjän hallinto on vakuuttanut tilastoivansa kuolinsyitä säntillisesti ruumiinavausten pohjalta Maailman terveysjärjestö WHO:n asettamien kansainvälisten standardien mukaisesti.
Näin toverit
Anonyymi
1
182
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilijäthän voivat kysyä venäjäläisiltä suoraankin.
Venäjäläisillä on enemmän keskusteluyhteyksiä kuin suomalaisilla, siis chatteja ja muita, niin sellaisen kun lataa älyyn, niin voi jutella suoraan (edellyttää käännösohjelman tai taitoa puhua venäjää) tai sitten soittaa Ville Haapasalolle jolla on yhteyksiä venäjälle, niin uskon että se totuus löytyy.
Luulen kyllä, että näillä epäilijöillä on oma lehmä ojassa ja haetaan sitä että, venäjä on tosi huono maa ja muuta shittiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372