Orimattilan vesi

Anonyymi

Miten vesi voi olla paskan makusta olassa ootteto huomannu johtuuko vedestä vai työn tekiöistä???

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie en ole koskaan maistanu paskaa joten ei voi sanoa mitään siitä mausta.

    • Anonyymi

      Lahden ja lähiseutujen harjujen vesi on maan parasta pohjavettä.

      • Anonyymi

        Jaahas kuka niin on sanonu.


    • Anonyymi

      Oon pohtinut samaa. Tosi oudolle maistuu

    • Anonyymi

      Vesilaitokset sekoittaa verkostoveteen jotain kemikaalia jonka nimeä en nyt muista. Ko. emikaalin tarkoitus on estää bakteerien kasvua putkistoissa. Kyseisen kemikaalin haittavaikutuksina on vaitettavasti amerikkalaitukimuksen mukaan havaittu, että se tai sen osakemikali kertyy elimistöön altistaen muunmuassa alzaimerin taudille ajanmittaan. Näin löytyy googlesta. Käy vesiaitokselta kysymässä mitä se aine on jaa googlaa. Alat siänkin juomaan tavallista kaivovettä tai pullovesiä. Alzhaimerintautihan jostain kumman syystä lisääntyy kokoajan Suomessakin.

      • Anonyymi

        Vesijohtoverkostoon on aina lisätty kemikaaleja, että putkisto pysyy kunnossa. 30- vuotta sitten kuljetusyrityksen renkinä olen erään kunnan vesipumppaamon kuljettenut näitä säkkejä.


    • Anonyymi

      Pese suusi lipomisen jälkeen, ennenkuin juot vettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe