Jyväskylän mopopojat/liivijengit

Anonyymi

Miksi jotkut mopopojat kiintyvät mopoharrastukseen niin että tytöt jäävät sivuun, tytöt eivät vedä puoleensa samoin kuten niitä jotka eivät harrasta keulimista ja mopomiittejä yms.
Ikää kun karttuu niin kuvioihin tulee kevarit ja sitten moottoripyörät, liitytään ehkä liivijengeihin.
Hyvin moni liivijengiin kuuluva on ns. poikamies, naiset eivät ole kiinnostaneet ja viihtyvät tiiviisti miesporukassaan. Mitä tämä kertoo?
Onko liivijengiin jäsenillä päihteiden ja rikosten tielle lähdön yksi syy oma suuntautuminen jota eivät sisimmässään hyväksy ja päihteet on yksi tapa unohtaa hetkeksi asia. Tunnen monia alkoholisoituneita jotka ovat h tai bi eli alkoholin liikakäyttö takanakin voi olla oma hyväksymään suuntautuminen.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pullamössöravinto estää testosteronin muodostumista jolloin nuorista miehistä tulee sukupuolettomia. Sellaisia ei mikään sukupuoli kiinnosta.

• Anonyymi

Kuuma pakoputki riittää tosimopopojalle.

• Anonyymi

Väliäkö sillä sitten on.

• Anonyymi

Liivipoikien lempikappale ''Meit oli poikia raitilla viis. Oli tyttöjä myös, muttei välitetty niist''

• Anonyymi

Ei näy, minua kiinnostaa ne tytöt.

• Anonyymi

Ei sillä mitään väliä ole.

• Anonyymi

Meetoolla ei tietysti ole mitään yhteyttä tähän, eikä naisten(alkujen) järjettömiksi kasvaneilla vaatimuksilla.

• Anonyymi

Jotain tasoa tajuatko

• Anonyymi

Naiset ja heidän manipuloimat tytöt kuvittelevat että vaginalla voi hallita miehiä/poikia. Täysin väärin. Mopopojathan sen juuri osoittavat. Jos ei normaali käy, niin ajellaan mopolle ja käytetään rukkasta.

• Anonyymi

Ei naisten tarvitse sen enempää manipuloida, kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa jos ei ole homo.

• Anonyymi

Ennen kun pojilla oli vielä kasseissa ammuksia, niin niille kasvoi 17-kesäisinä jo parta ja äänikin oli kuin harrikan kaasutus. Nykyisin parikymppisillä on muutamia ihokarvoja ja lauluvarresta tulee neitimäistä säveltä. Ei niillä ole testosteronia kuin purkissa korkeintaan.

• Anonyymi

Minä oon nyt 21vee, mopon sain kun olin 14 vee, viistoist vuotiaana tajusin et oonhomo. Mun mopokaveri samalta luokalta oli myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon nyt 21vee, mopon sain kun olin 14 vee, viistoist vuotiaana tajusin et oonhomo. Mun mopokaveri samalta luokalta oli myös.

Onks kaikki h kun ajaa mopoilla ? Onks joukos montaa hetskuu ?

• Anonyymi

Poliisille lisää resursseja valvontaan esim maastoajoneuvoja helikoptereita ja raskaampaa kalustoa kuten amw rynnäkkövaunuja tai paseja, nämä mopo terroristit pilaavat ilmakehän, ovat vakava uhka muulle liikenteelle rekat junat ja muut mopoa isommat autot. Mopot kiellettävä Suamessa niin kansamme pelastuu. ps Hervannassakin oli mopo poliisi ja ajeli kävelyteillä virkapukupäällä, jotain rajaa ko rikollisuuteen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe