Miksi jotkut mopopojat kiintyvät mopoharrastukseen niin että tytöt jäävät sivuun, tytöt eivät vedä puoleensa samoin kuten niitä jotka eivät harrasta keulimista ja mopomiittejä yms.
Ikää kun karttuu niin kuvioihin tulee kevarit ja sitten moottoripyörät, liitytään ehkä liivijengeihin.
Hyvin moni liivijengiin kuuluva on ns. poikamies, naiset eivät ole kiinnostaneet ja viihtyvät tiiviisti miesporukassaan. Mitä tämä kertoo?
Onko liivijengiin jäsenillä päihteiden ja rikosten tielle lähdön yksi syy oma suuntautuminen jota eivät sisimmässään hyväksy ja päihteet on yksi tapa unohtaa hetkeksi asia. Tunnen monia alkoholisoituneita jotka ovat h tai bi eli alkoholin liikakäyttö takanakin voi olla oma hyväksymään suuntautuminen.
Jyväskylän mopopojat/liivijengit
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pullamössöravinto estää testosteronin muodostumista jolloin nuorista miehistä tulee sukupuolettomia. Sellaisia ei mikään sukupuoli kiinnosta.
- Anonyymi
Kuuma pakoputki riittää tosimopopojalle.
- Anonyymi
Väliäkö sillä sitten on.
- Anonyymi
Liivipoikien lempikappale ''Meit oli poikia raitilla viis. Oli tyttöjä myös, muttei välitetty niist''
- Anonyymi
Ei näy, minua kiinnostaa ne tytöt.
- Anonyymi
Ei sillä mitään väliä ole.
- Anonyymi
Meetoolla ei tietysti ole mitään yhteyttä tähän, eikä naisten(alkujen) järjettömiksi kasvaneilla vaatimuksilla.
- Anonyymi
Jotain tasoa tajuatko
- Anonyymi
Naiset ja heidän manipuloimat tytöt kuvittelevat että vaginalla voi hallita miehiä/poikia. Täysin väärin. Mopopojathan sen juuri osoittavat. Jos ei normaali käy, niin ajellaan mopolle ja käytetään rukkasta.
- Anonyymi
Ei naisten tarvitse sen enempää manipuloida, kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa jos ei ole homo.
- Anonyymi
Ennen kun pojilla oli vielä kasseissa ammuksia, niin niille kasvoi 17-kesäisinä jo parta ja äänikin oli kuin harrikan kaasutus. Nykyisin parikymppisillä on muutamia ihokarvoja ja lauluvarresta tulee neitimäistä säveltä. Ei niillä ole testosteronia kuin purkissa korkeintaan.
- Anonyymi
Minä oon nyt 21vee, mopon sain kun olin 14 vee, viistoist vuotiaana tajusin et oonhomo. Mun mopokaveri samalta luokalta oli myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon nyt 21vee, mopon sain kun olin 14 vee, viistoist vuotiaana tajusin et oonhomo. Mun mopokaveri samalta luokalta oli myös.
Onks kaikki h kun ajaa mopoilla ? Onks joukos montaa hetskuu ?
- Anonyymi
Poliisille lisää resursseja valvontaan esim maastoajoneuvoja helikoptereita ja raskaampaa kalustoa kuten amw rynnäkkövaunuja tai paseja, nämä mopo terroristit pilaavat ilmakehän, ovat vakava uhka muulle liikenteelle rekat junat ja muut mopoa isommat autot. Mopot kiellettävä Suamessa niin kansamme pelastuu. ps Hervannassakin oli mopo poliisi ja ajeli kävelyteillä virkapukupäällä, jotain rajaa ko rikollisuuteen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960