Omistan LG merkkisen edestä täytettävän pyykinpesukoneen. Pyyhepyykin jälkeen se on jokakerta tukossa. Joudun tyhjentään veden koneesta, puhdistamaan nukkasihdin ja ajamaan ns puhdistusohjelman. Tämä on ihan jokaviikkoista. Onko kenelläkään muulla tätä ongelmaa. Minun kone on alta vuoden vanha.
Pyykinpesukone jatkuvasti tukossa
3
116
Vastaukset
Minkälaisia pyyhkeitä peset? Irtoaako niistä paljon nukkaa tms? Tapahtuuko tukkeutumista, kun peset muita tekstiilejä kuten vaatteita tai lakanapyykkiä? Jos ongelmia esiintyy vain pyyhkeitä pestessä, on syytä vaihtaa pyyhkeet sellaisiin, joista ei irtoile mitään pesussa.
- Anonyymi
Pyyhkeiden kanssa hankalaa, kun tein itse vaatteita näistä irtoili langanpätkiä jotka takertuivat osiin, lopulta teki topin ja vaihdoin koneen. Isoja pesupusseja näitä joita käytetään hevosen varusteiden pesuun ehkä kannattaa hankkia.
Pesupussin voi ommella itsekin. - Anonyymi
Eurokangas myy näitä verkkokankaita joita käytetään valoverhoina, pitkä vetoketju myös ja askartelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056