Pitääkö rappukäytävän oven olla aina kiinni? Vaikuttaako sen auki oleminen johonkin? Olen etsinyt tietoa vaikka kuinka kauan ja missään ei puhuta rappukäytävän väliovesta, ei siis asunnon väliovesta vaan nimenomaan rappukäytävän. Ja nimenomaan kesäisin? Ulko-ovi on aina kiinni, niinkuin kuuluukin.
Rappukäytävän väliovi
10
2849
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sen oven pitää aukikin, jos haluaa kuulla kaikki mölyt ja muut äänet käytävästä.
- Anonyymi
Ei asunnon väliovi vaan rappukäytävän väliovi. Kun tullaan ulkoa sisään rappukäytävään.
- Anonyymi
- Rapun ovi
- rapun sisäovi
( - rapun alaoven sisäovi )
- asunnon ovi
- asunnon sisäovi - Anonyymi
Yritätkö tarkoittaa rappukäytävän tuulikaapin ovea? Sen tarkoitus on estää tuulta, siis läpivetoa.
- Anonyymi
Tuulikaappi tai sisäovi ovat tarkoitustaan varten siinä. Vaikka pitäisit niitä auki ja ulko-oven edelleen suljettuna niin minkä helpotuksen se toisi?
- Anonyymi
Ehkä jotain mielenterveydellistä helpotusta?
- Anonyymi
Voi kertoa, että meillä asuu tuulettaja. Aina on ovi avoinna. Kylmä raaka tuuli tulee asuntooni. Asun ylimmässä kerroksessa. Tuulettaa hajujaan, mutta ne haisee pihalle asti. Tekee vain läpi vedon asuntooni.
- Anonyymi
Kylmä ja hajut, nousee ylös. Ei lämpö. Polttaa parvekkeen ikkunassa, pää ulkona. Räkii nurmikolle aivolimaa parvekkeeltaan, jne...
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että pitäisi pitää kiinni, aina, rappukäytävän väliovi. Ulko-ovesta tulee kylmää ja ei lisää asumis mukavuutta. Minulla on myös tuulettavia naapureita jotka pitävät väliovea auki 24/7 eikä helpotusta ole näkyvissä.
- Anonyymi
Kylmällä säällä tuulikaapin sisempi ovi kiinni. Tottakai. Sitä varten se ovi siellä on, ettei tule niin paljoa kylmää ilmaa sisälle.
Lämpimällä säällä ei merkitystä eli sisemmän ovet voi ihan hyvin kiilata auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26914510Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1513994PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303801Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701688Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3971644En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351629Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491326Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81101Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1141036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok531030