Mihin täältä on hävinnyt sinänsä mielenkiintoinen ketju sukuhuijarista?
Sukututkija huijaus
17
355
Vastaukset
- Anonyymi
Ai se DNA-testausjuttu?
- Anonyymi
AMS kävi sen viestiketjun poistamassa.
- Anonyymi
Miten ja millä perusteella hän voi sen poistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ja millä perusteella hän voi sen poistaa?
No vaikka ruksaa ilmiantoon "loukkaava sisältö", lähtee kuin kuppa töölöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka ruksaa ilmiantoon "loukkaava sisältö", lähtee kuin kuppa töölöstä.
Oliko siinä loukkaavaa sisältöä? Tosiasioitahan ne taisi olla. Tokihan nekin voivat joitakin loukata. Tällä perusteella kaikki pitäisi poistaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siinä loukkaavaa sisältöä? Tosiasioitahan ne taisi olla. Tokihan nekin voivat joitakin loukata. Tällä perusteella kaikki pitäisi poistaa...
Poistorobotille riittää kun ilmiantaa sen loukkaavana, ei robotin äly riitä sisällön arvioimiseen.
- Anonyymi
Hän jatkaa sukututkimusbisneksiään ja maine kärsii petostuomiosta (ei saanut valituslupaa eli päätös on nyt lainvoimainen). Asiasta löytyy mm. Ylen sivuilta: Sukututkija huijasi...
- Anonyymi
Ylen sivuilla ei tainnut kuitenkaan olla mainintaa, että syytetty ei olisi saanut valituslupaa?
- Anonyymi
Se tieto on toiselta sivustolta
- Anonyymi
Mistä löytäisin tämän tärkeän tiedon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytäisin tämän tärkeän tiedon?
Etkös sinä juuri tässä sen tiedon saanut? Mitä vielä odotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä juuri tässä sen tiedon saanut? Mitä vielä odotat.
Ainakin minä odotan virallista tietoa. Kaipa se tulee postissa piakkoin.
- Anonyymi
Ääliöt, menitte lankaan
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Virallista tietoa: tuomio on lainvoimainen. Vouti vaan hommiin!
- Anonyymi
Eiköhän AMS:llä ole ollut aikaa tehdä omaisuusjärjestelyjä, ettei varattomalta mitään ole ulosmitata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän AMS:llä ole ollut aikaa tehdä omaisuusjärjestelyjä, ettei varattomalta mitään ole ulosmitata.
Ainakin somessa (keksityllä nimellä totta kai) pörrää kuin mitään ei olisi tapahtunut (:
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428