Hei!
Heivasin hevonkuuseen Tubuttimen SSD:ltä. Tilalle kunnon viimeisin Ubuntu. Sain tarpeeksi vakoilusta ja monitoimimattomuudesta ym. Tosin sitä käytin todella vähän. Suosittelen muillekkin etenkin Tubutinpojille :) Saakaa toimiva systeemi tilalle. Ei enää Windows Tubutin Linuks Anderoa ainakaan. Tee sinäkin hyvä ratkaisu Linuxin ilosanoman puoleen!
Adios Tubutin!
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo'oo Hyvä homma
- Anonyymi
Ubuntu mullakin, tosi hyvä.
- Anonyymi
Ei käy, olen Mac miehiä.
- Anonyymi
Eikö sekin vakoile käyttäjäänsä ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sekin vakoile käyttäjäänsä ??
Hyvin mahdollista, mutta ainakin pro-ohjelmat toimii.
- Anonyymi
Se on hassua, että kun sinä sen päivittäin poistat, niin sen myös päivittäin asennat!
Mikä jakomielisyys sinua oikein vaivaa?- Anonyymi
En todellakaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan :)
Kun täällä sinä päivässä monta kertaa huutelet poistavasi jonkun tuputtimen, niin kyllä sinun on täytynyt se päivässä monta kertaa asentaakin.
Kyllä sinulla on nyt mielisairaalaan asiaa, samalle osastolle hordaajien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun täällä sinä päivässä monta kertaa huutelet poistavasi jonkun tuputtimen, niin kyllä sinun on täytynyt se päivässä monta kertaa asentaakin.
Kyllä sinulla on nyt mielisairaalaan asiaa, samalle osastolle hordaajien kanssa.En varmaankaan ole sama joka monta kertaa poistaa Tubuttimen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmaankaan ole sama joka monta kertaa poistaa Tubuttimen :)
Olen varmaan asentanut Tubuttimen muutaman kerran viime vuoden aikana uudelleen. Mutta nyt loppu Vindows Tubutin Linuks Anderon käyttö. GNU/Linux:ja olen sen sijaan asentanut paljon. Nyt muuten tuli Mint 20 beta ladattavaksi. Joten otin sen testattavaksi Cinnamon työpöydällä. Uusi versio suostuu boottaamaan XFS tehdyillä partitiolla toisin kun 19.3. Tällä mennään ainakin toistaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659