Joo tää saattaa kuulostaa joltai vitun fantasialta mut tää on totta ei tarvii uskoo
Tossa eile kävelin kaupasta himaa ja näin edessä aivan JÄÄTÄVÄN hyvän perseen! En ikinä niin hyvää nähny se oli joku 21v (oli lenkillä) mä olin pyörällä ja nopeest läpsäsin perseest ja vhä flirttasin sit huus perää vitun kakara! Eipä siin tuli nainen muutaman päivän jälkee vastaa ja kysy mikä vittu se juttu oli? Ja potkas kasseille
Perseelle läppäsy gone wrong
Anonyymi
1
168
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mulle kävi sillai, että tykkäsin yhest tytöstä, en oikein osannut tehdä aloitusta siis tutustuakseni, niin kerran kun se oli mun edessäni niin nipistin sitä pyllystä ja sain korvalleni, kyllä sattu ja sattuu vieläkin.
En ole sen koommin uskaltani läpsiä enkä nipistellä tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1681323- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68932
- 58704
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487