Riuttasen Hannun kannanotto

Anonyymi

Olipas Hannulta hieno avaus uuden koulun lämmitysjärjestelmästä Haapaves-lehdessä
Hannu puhui suoraan asian tyveen. Kunnan energialaitoksen kannanotto puuttuu,mutta tulee varmaan.
Ei kaukolämpöön rakennettu yhteisö tarvitse mitään haja-asutusalueiden maalämpövermeitä.
Sen verran varmaa tietoa, en ole yläasteen matemaattisten aineiden opettaja.

26

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaukolämpöliittymä näky kaivetun jo valmiiksi,se on vähä sama asia kun laittaa keskuslämmitys taloon takan,eli yhtä tyhjän kans,niinku nämä maalämpö koneet,sähköllä toimii😊

    • Anonyymi

      Haapavetiset näkivät varmaan, kun vuosi sitten tekivät ison kaukolämpökabnaaliremontin yläasteen edessä. Nyt se on päin seiniä. Kanavat pitää rakentaa uudelleen, kun koulurakennus siirtyykin kanaalien päälle. Sama homma uudestaan, kun suunnitteluhommat kusee täysin kintuille. Eihän sitä kanaalia rakennettu kuin muutama kuukausi.

      • Anonyymi

        No sitä on helppo muokata,ammattimiehiä löytyy naapurikunnista😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä on helppo muokata,ammattimiehiä löytyy naapurikunnista😁

        Alottipa Hannu hyvän ketjun 😄😃


    • Anonyymi

      Vaikk olis riuttas-mummo kirjottanu, ei manne usko ennenkuin saa nähädä laskelmat

    • Anonyymi

      ÄLÄ
      RUOKI
      TROLLIA

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitusavaus ei ollut suinkaan Hannulta, vaan hänen entiseltä saattohoidossa olevalta opettajalta.

      • Anonyymi

        Keranki jotain asiaa,tympäsee nämä trolli ym.kirjottajat


    • Anonyymi

      Latvasta tyveen sano mummo ku lahoon puuhun kiipesi ja nopsasti maahan kapsahti

      • Anonyymi

        Taitaa olla Tornion seudun varovaisia viisauksia.


    • Anonyymi

      Ei ole köyhä kaupunki kun velan otto pelota ei, valtion apuja tulossa rutjalti.

    • Anonyymi

      Ihmettelin minäkin, eikö kunnan oma kaukolämpö ole itsestään selvä juttu.

    • Anonyymi

      Vasta kaivettiin auki kanaalit ja uusittiin ja heti perään hoksattiin, että tulivat muutaman metrin väärään paikkaan. Kohta kanaali avataan uudelleen ja siirretään muutaman metrin kohti Mäkirinteen alakoulua ettei jää uuden koulun seinien alle. Kuka makssa tämänkin töppäilyn viulut? Valio osallistuu toki kuluihin, kun niiden vedenottoputket kulkevat samassa kanaalissa. Miksi Haapaveden virkamiehet eivät osaa laskea yksi ynnä yksi? Kallis lasku tulossa huolimattomuudesta

      • Anonyymi

        No, senkö kaivamisen vuoksiko ei kannata ottaa kaukolämpöä uuteen kouluun, vai mitä horiset?


      • Anonyymi

        Nämä nyt on arkipäivää rakennustyömailla,pikkujuttuja,rälläkkää ja vähä uusia mutkia ja pillillä kii ja uretaania perään niin se on siinä,turha tämmösiä on murehtia,pää asia että uusi terve koulu nousee ennen syys sateita,poutaa ei voi jatkua,järvetkin jo ennätys alhaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä nyt on arkipäivää rakennustyömailla,pikkujuttuja,rälläkkää ja vähä uusia mutkia ja pillillä kii ja uretaania perään niin se on siinä,turha tämmösiä on murehtia,pää asia että uusi terve koulu nousee ennen syys sateita,poutaa ei voi jatkua,järvetkin jo ennätys alhaalla.

        Saahan tietämätönkin kommentoida, mutta:
        -halvaksi ne Mutkat ei tule, satojatuhansia vähintään
        -syksylle 2022 saadaan Uutta Ylen Hienoa koulua odotella avattavaksi.
        Joten käypä ystävä rauhassa nukkumaan Ruusuisen unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan tietämätönkin kommentoida, mutta:
        -halvaksi ne Mutkat ei tule, satojatuhansia vähintään
        -syksylle 2022 saadaan Uutta Ylen Hienoa koulua odotella avattavaksi.
        Joten käypä ystävä rauhassa nukkumaan Ruusuisen unta.

        Höpö höpö,vai satoja tuhansia😁


    • Anonyymi

      Nyt on strateginen linjaus heittänyt pahasti. Suuret summat törsätään rahaa ja sitten säästetään pikku tonneista ja lasten oppitunneista. Virkamiehen muutaman vuoden palkkauskulusta olisi tässäkin vain kyse.. hävettää🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Tonnin per metriltä Iuokassa kaukolämpö plus vesikanaalin oikaisun korjaus. Vääntäkää siitä huumoria...


    • Anonyymi

      Oli Hannulta hieno teko, kun avasi keskustelun lehdessä .Taidat olla päättäjien ainoa mies.

    • Anonyymi

      Taitaa olla eka kerta ku hannu puhuu asiaa. Mitään muuta lämpöä tosiaan ei kannata miettiäkkään ku kaukolämpöä. Joka lähtöön halvin ja huolto vapaa, sama miten ja mille aikavälille laskee.

      • Anonyymi

        Pitäs kaukana pysyä kaukolämmöstä..maalämpö tulisi pitemmällä juoksulla paljon halvemmaksi. Mutta kun päättämässä on semmoista väkeä joka ei ymmärrä nykytekniikan päälle,niin pidättäydytään vanhassa kalliissa "turvallisessa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs kaukana pysyä kaukolämmöstä..maalämpö tulisi pitemmällä juoksulla paljon halvemmaksi. Mutta kun päättämässä on semmoista väkeä joka ei ymmärrä nykytekniikan päälle,niin pidättäydytään vanhassa kalliissa "turvallisessa"

        Tulevaan varautuminen vaatii näkökulman laajentamista energiapolitiikassa tapahtuviin muutoksiin oman pitäjän rajojen ulkopuolella. Onko liian pitkä matka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaan varautuminen vaatii näkökulman laajentamista energiapolitiikassa tapahtuviin muutoksiin oman pitäjän rajojen ulkopuolella. Onko liian pitkä matka?

        Liian pitkä että monimutkainen selitys jotta sen voisi ymmärtää. Mutta onhan Hannu sortin Politikko.


    • Maalämpö järjestelmä on paras ja halvin lämmitys muoto. kokemusta älä pyydä tarjous tästä firmasta Smart Heating Oy, "Epärehellinen yrittäjä" Olen ollut vähän aika työssä niilä. "Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta".

      Olen ostanut yritykseltä nimeltä Tec Heat Oy halvin ja nopein.

    • Anonyymi

      Joskus on mielekästä ja tarkoituksenmukaista puhua epäymmärrettävästi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe