Elikkäs oon 14-vuotias poika, ja ostin mopon aivan vasta. En halua ottaa ajotunteja mopokorttia varten. Ne maksavat maltaita, eikä minulla ole varaa heittää kuuttakymmpiä yhteen tuntiin. Onko laillista harjoitella mopon käyttöä esim. omalla pihalla, yksityisellä tiellä jne.? Käsittääkseni ne ovat kuitenkin suljettua aluetta..? Onko yleensäkään laillista ajaa mopoa missään ilman korttia? Suljettu mökkitie löytyy sukulaisiltani, joten voisin varmaan sinne mennä harjoittelemaan. Onko se kuitenkaan laillista? Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!
Mopoilun harjottelu ilman korttia?
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
On laillista jos on suljettu alue ja maanomistajan lupa. Ei tuota laillisuutta kannata kuitenkaan liikaa ajatella, ei poliisi kenellekkään sanktiota anna jos menet esim. vanhempas kanssa jonnekkin hiljaseen syrjäseen paikkaan harjottelemaan.
Mutta jos kerran laillinenkin paikka jossa ajaa niin mieluiten sinne sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247