Nyt mansikkaan, Virolainen 6€ kg Krikkalainen 3€ kg.
Mansikka..
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kallista on, Virossa kaikki on niin kallista!
- Anonyymi
Puolan mansikkaa saa ainakin Tallinnan keskustorilta hintaan 2,5€ kg. Hallista sitte mukaan myös Kievin kotletin ainekset, 2€ kg.
- Anonyymi
Mansikka ynnä muut suomessa tuotettu kallista.Siitä huolimatta jyväjemmarit saa suuria kansallisia tukia ja eu tukia..
Kansalliset tuet pois heti..!!
Minä ostan halvinpia tuotteita vaikka olisi tuotettu ruotsissa tai muualla euroopassa..- Anonyymi
Viron marjoissa on sernobiliä!
- Anonyymi
Kreikkalaiste pitäisi saada ilmaiseksi. Ne on maksettu jo moneen kertaan ikuisina lainoina suomalaislta veronmaksajilta. Kannattaa jättää kreikkalaiset tuiotteet ostamatta. Mädäntykööt kokom maa.
- Anonyymi
Kanttarelli on kallista Tallinnan torilla 6€ kilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237