Eli siis oon 08 poika ja oon nyt ollu kolme ja puol kuukautta luokkalaisen työt kanssa yhessä. Tykkään hänestä tosi paljon ja hänkin minusta mutta emme ole oikeastaan koskaa kahdestaan koska hänellä on kaksonen... Minusta myös tuntuu että hän ei puhu minulle mistään yms vaikka minä niin koitan tehdä mutta vähemmän kuin haluaisin koska meinaan että olen hänen mielestään liian tungetteleva tms, mitä pitäisi tehdä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista ja toivottavasti tajusitte tosta selityksestä
Apua suhteessa!
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Jos saisin jotain vähän monipuolisempaa mielipidettä ni olis aika kiva
Olen pahoillani, että joudun sanomaan tämän: on melko sama, mitä teet, koska 99,9% varmuudella tämä "suhteenne" päättyy. Teistä kumpikin kasvaa ja kehittyy, elämänne ja koulunne muuttuvat ja mielenkiinnon kohteenne vaihtuvat.
Puhu asiasta hänen kanssaan. Kysy, että mitä hän sinulta haluaa. Emme me voi tietää sitä, että mistä tämä tyttö tykkää.- Anonyymi
Ole oma itsesi äläkä muuta itseäsi sen mukaan että jotain pitäisi tehdä ja samanlailla älä siltä vaadi mitään (puhetta, jos toisella ei ole mitään mitä puhua). Muuten hommanne ei toimi. Tuossa iässä toi on just tollasta... koko ajan sellanen tunne että pitää esittää/tehdä jotain tms...
Ole siis huoleti ja ole ihan oma itsesi, niin jos se ei riitä, niin se ei sitten toimi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184