Tekonurmi koskelle ?

Anonyymi

Johan oli vetoomus oikein lehdessä nimien kera. Sinne korpeen pitäis sekin viedä. Eikö riittänyt kun sen pressulla katetun tekojään sinne saivat puhuttua. Ihmisten ilmoille se pitää saada. Koulujen läheisyyteen. Jämsässä osataan. Paunu hieno paikka.

21

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ei syrjäkylille.

    • Anonyymi

      10 vuotta sitten muutin tänne työn perässä, asun vanhan Jämsän puolella. Liikunta ollut minun toinen työni vapaalla. Mielestäni Myllymäki on paras paikka .Tiedän ettei Jämsäläiset voi tulla Jämsänkosken puolelle,kaikki pitää saada lähelle Jämsän keskustaa. Hyvä pojat ,taistelkaa paikan puolesta olen teidän tukena ja niin monet myös

      • Anonyymi

        Miten se voi olla paras paikka jos kerran jämsäläiset ei tule koskelle ? Et kyllä ole mikään järjen jättiläinen. Tulen minäkin paunuun haavistosta.


    • Anonyymi

      Mitä siellä jämsässä osataan? Ei yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä lyödä 1,2 milj euroa suohon.
      Ajatus tekonurmelle hyvä mutta väärä paikka ei suolle.
      Tohon monitoimihalliin niin kyllä jos samalla rahalla saa hallin,joka mahdollistaa montaa eri lajia niin semmoinen on hyvä.
      Potkupalloilijat ei tarvi 1,2 miljoonan kenttää.

      • Anonyymi

        Ei saa samalla rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa samalla rahalla.

        Ei saakkaan


    • Anonyymi

      Paunuun ilman muuta. Myöhemmin kattaus päälle. Ei myllymäen teollisuus alueelle. Kuoleva paikka muutenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo Myllymäen tekojääkin on aika vähällä käytöllä. Väki vähenee.

    • Anonyymi

      vaheriin vanhalle heinäpellolle,

    • Anonyymi

      Kyllä se ouninpohjaa jos johonkin.

    • Anonyymi

      Ei koskelle, tyryyn , hassiin vaan paunuun.

    • Anonyymi

      J.koskella sen kentän vois muuttaa siirtolapuutarhaksi. Pottua,porkkanaa, lanttua, ym ym. Silloin se olisi oikeassa hyötykäytössä. Eikä harrastelijapotkupallo pyhättö. Aurinkoa riittää. Vesi lähellä. Ihmiset saisi kukkaloistoa ihailla. Ja maasta talveksi syömistä.

    • Anonyymi

      Eihän se fc papa ole efes enää voimissaan. Jilves sen kentän tarvii ja se pelaa muualla kun paunussa.

    • Anonyymi

      Koskelaiset voi potkia sielä myllymäessä. Jämsään ei tarvi tulla.

      • Anonyymi

        Sielä? Vajaiden kylään pitäisi tulla? Vai Ymmärrättekö tätä kieltä.. "Vajaiden kylän pitäisi tula"? No mutta ei tulla. Pitäkää tunkkinne. Onneksi ette ymmärtäneet jälkimmäistäkään.


    • Anonyymi

      Vai päällystetäänkö keskuskatu tekonurmella? Tosin ei Helsingissäkään kaikki harrastustoimimnot sijaitse rautatientorilla eikä edes Mannerheimintien varrella...

    • Anonyymi

      Koskella on uimahalli. Jämsässä skoottiparkki. Kummassakin on paljon hyvää, paljon harrastusmahdollisuuksia. Yleisurheilut hoidetaan lähinnä Paunussa. Kaipolakin olisi hyvä paikka koska Kaipolan Vire, mutta taitaa olla liian vähän asukkaita omalla alueella.. Koskella on jalkapalloseura, joten miksei tekonurmea voi perustaa sinne? Siellähän ne harjoittelee kuitenkin :)
      t. "jämsäläinen"

      • Anonyymi

        Siellä on potkupalloseura. Silloin kun Jämsästä tuli kaupunki. Me laulettiin, kääntäen katseen koskelle..... Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän....:)
        t."jämsäläinenkö"


    • Anonyymi

      Vanhana ilves fanina häpeän nykyistä 4 divarin joukkuetta. Johto vaihtoon. Juniori työ ammattilaisten käsiin. Sama taitaa olla jääkiekossakin. Jokilaaksossa on paljon hyviä pelaajia ja aihioita. Pitäis saada saman katon alle. Vanhat periaate jurna ukot pois.

    • Anonyymi

      Ilman muuta Koskelle kun sinne ollaan siirtämässä Akuliinan kesäfestareitakin saavat olla Jämsäläiset tiukkapitot rauhassa ja valittaa torilla seuraavana päivänä ettei Jämsässä tapahdu mitään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe