Hei, hankin hamsterin (syyrialaisen) vähän päälle kuukausi sitten ja nyt on siis noin 4 kuukautta vanha poika. Ei ole käsi kesy. Kädelle tulee jos herkuja on ja välillä myös ihan muuten vaan jos käden terraarioon laittaa ja siinä hetken voi olla, mutta ei kyllä vielä täysin käsikesy ole.
Nyt tässä noin 2pv. aikana olen huomannut, että Nyt hän ei esim. Enää ei kädestä syö Ja muutenki aijempaa arempi ja hän punotta taka jalkojen välistä en tiedä onko se jalka vai mikä kun olen vaan ohi mennen tämän nähnyt ja nyt kun käteen ei suostu ei voi tarkemmin katsoa.
Eläin lääkäriin ollaan kyllä kääntymässä, mutta olisi kiva kuulla olisiko kenelläkään mitää tietoa/arvauksia mikä voisi olla vialla?
Hamsterini sairas??
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200