Hei, hankin hamsterin (syyrialaisen) vähän päälle kuukausi sitten ja nyt on siis noin 4 kuukautta vanha poika. Ei ole käsi kesy. Kädelle tulee jos herkuja on ja välillä myös ihan muuten vaan jos käden terraarioon laittaa ja siinä hetken voi olla, mutta ei kyllä vielä täysin käsikesy ole.
Nyt tässä noin 2pv. aikana olen huomannut, että Nyt hän ei esim. Enää ei kädestä syö Ja muutenki aijempaa arempi ja hän punotta taka jalkojen välistä en tiedä onko se jalka vai mikä kun olen vaan ohi mennen tämän nähnyt ja nyt kun käteen ei suostu ei voi tarkemmin katsoa.
Eläin lääkäriin ollaan kyllä kääntymässä, mutta olisi kiva kuulla olisiko kenelläkään mitää tietoa/arvauksia mikä voisi olla vialla?
Hamsterini sairas??
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013