Olen seurannut sivusta kuinka ryhmän ylläpito puuttuu joidenkin ruokapaikkojen/kahviloiden mainostamiseen, mutta sitten itse lähes joka viikko spämmää ja mainostaa haluamiaan kohteita, esimerkkinä "Kylläpä taas oli hyvää!! Suosittelen!! Vatsa täynnä!!" mainostaminen eräästä paikasta jota taitaa pyörittää hänen entinen oppilaansa. Tästä opettaja-oppilas kuviosta en ole tosin täysin varma.
Olen täysin sivustaseuraaja eikä minua asia hetkauta, mutta tuollainen kaksinaismoralismi kyllä vain pistää silmään. Tietyssä asemassa olevilla ihmisillä on paitsi vastuu, myös velvollisuus toimia oikein ja olla käyttämättä valtaansa väärin. Ei mulla muuta.
Lisäksi ryhmässä tunnutaan kysyvän joka viikko "Mistä saa multaa!??" "Mikä tuo lintu on!??" "Sataako ulkona??" -tyylisiä kysymyksiä. Onko kukaan kertonut heille googlesta?
Lopen facebook ryhmä
Anonyymi
1
3212
Vastaukset
- Anonyymi
Erään paikallisen kansanedustajan täydessä mielivallassa oleva sivusto, sittemmin muuttanut salaiseksi, ei selailla enään. Surullista kuinka yksi narsistinen voi pilata tuonkin sivuston.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822158
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451844- 1231543
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641399Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1741375Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771191Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311024- 711023
- 15949