Miten olette toimineet kaasojen ja bestmannien muistamisen kanssa?
Omalle Bestmannille ostin kiitokseksi/muistoksi kunnon taskumatin maksoimme puvun vuokrat ja muut. Myös kaasoa muistettiin ja kuluja maksettiin.
Jokunen aika sitten itse olin vuorostani bestmannin hommissa enkä saanut mitään kiitosta suurempaa. (kiitos kortinkin tuleminen kesti kuukausia)
Eli miten itse olette toimineet / miten teitä on muistettu?
muisto / palkkio
2
1097
Vastaukset
- Kaaso
Minä sekä muut ystäviemme häissä kaasoina/bestmaneina toimineet saatiin kaikki muistoksi todella arvokkaat lahjat. Myös puvuistamme maksettiin leijonanosa, tosin siksi, että hääpari halusi meille kaikille samanlaiset iltapuvut ja frakit... Meikit ja kampaukset ´me naispuoliset kustansimme itse.
- omissa häissämme
Meillä aikoinaan kaasoille ( 2 kpl) ja bestman sekä morsiuslapset (tyttö ja poika) maksettiin asusteet.
Kaasot ja morsiustyttö:
teetettiin ompelijalla asut, jotka he saivat itse pitää.
Bestman ja morsiuspoika:
heille vuokrattiin frakit jotka maksoimme.
Lisäksi muistimme sulhasen kanssa näitä kaikkia lahjalla
(tinaruusut kaasoille, tinatuoppi bestman ja hopeiset kaulaketjut riipukset morsiuslapsille)
ja lisäksi teetimme molempien vanhemmille skumppalasit kullatulla kaiverruksella teksteillä anoppi ja appi kiitoksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570