Jättäkää auto pihalle

Anonyymi

Ja pyöräilkää polkupyörällä, kesäaikana. Säästää bensakuluissa. Kauppareissutkin voi tehdä pyörällä. Hyvä liikunta muoto.

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autossa on tuhottoman kuuma, eikä kerkiä edes nauttia luonnosta ja kesästä niin paljon kuin pyöräillessä.

• Anonyymi

Ilmastoidussa autossa ei ole kuuma. Mukavan vilpoista kun säätelee vain. Mutta nyt nauttikaamme kesästä,,ei näitä helteitä moneksi viikkoa ole. Tosin alkaa hieman liian kuuma olla mut koetan olla narisematta.
        Pyöräillen tai kävellen jopa autoillen,,pääasia että saamme olla terveenä ja liikkua juuri sillälailla kuin itse tykkää. Emme vuosi sitten olisi voineet kuvitella missä pisteessä maailma on v 2020, joten nautitaan kun vielä voidaan jokainen mieltymyksien mukaan.
        Koskaan ei tiedä milloin emme voi nauttia 4:stä vuodenajasta ja liikkumatyylistä.
        Hyvää ja nautinnollista kesää ja leppoisaa Juhannusta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastoidussa autossa ei ole kuuma. Mukavan vilpoista kun säätelee vain. Mutta nyt nauttikaamme kesästä,,ei näitä helteitä moneksi viikkoa ole. Tosin alkaa hieman liian kuuma olla mut koetan olla narisematta.
        Pyöräillen tai kävellen jopa autoillen,,pääasia että saamme olla terveenä ja liikkua juuri sillälailla kuin itse tykkää. Emme vuosi sitten olisi voineet kuvitella missä pisteessä maailma on v 2020, joten nautitaan kun vielä voidaan jokainen mieltymyksien mukaan.
        Koskaan ei tiedä milloin emme voi nauttia 4:stä vuodenajasta ja liikkumatyylistä.
        Hyvää ja nautinnollista kesää ja leppoisaa Juhannusta !

Henkilöauto on suurin kyrsäys minkä ihmispolo on aikaansaanut. Tällä boltsilla on eletty satojatuhansia vuosia ilman tuota rakkinetta. Ihmiskunta tuhoaa oman elinympäristönsä ja on tehnyt jo. Jos yhden läskiläjän kuljetukseen tarvii pari tonnia painavan malmikasan, niin aatelkaapa ite että mitä se merkkaa luonnonvaroille.
        Sitten kun ne loput 7 miljardia köyhiä haluaa samalle tasolle. Miettikkee, ihan vaikka huviksseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilöauto on suurin kyrsäys minkä ihmispolo on aikaansaanut. Tällä boltsilla on eletty satojatuhansia vuosia ilman tuota rakkinetta. Ihmiskunta tuhoaa oman elinympäristönsä ja on tehnyt jo. Jos yhden läskiläjän kuljetukseen tarvii pari tonnia painavan malmikasan, niin aatelkaapa ite että mitä se merkkaa luonnonvaroille.
        Sitten kun ne loput 7 miljardia köyhiä haluaa samalle tasolle. Miettikkee, ihan vaikka huviksseen.

Suomalaisten autolla-ajat ovat päästöiltään kuin hyttysen peru avaruuteen. Joten ajellaan vain , maailma ei siinä pahene eikä pelastu.

• Anonyymi

Siinnä vihervassari kertoo totuutta. Ei ole kuullut ilmastoinista. Jopa onkin Kiva ajella viileässä. Ja katsoa kun yksi miehen kuvastus polkee hameessa sukkahousuissa. Onko hiki pankko?

• Anonyymi

Polkupyörän vauhti riippuu satulan asennosta varsinkin kauniimman sukupuolen edustajalla.

• Anonyymi

Kuis niin, tarkenna vähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis niin, tarkenna vähän?

Minusta olisi myös auto ja autoilu huono asia jos ei olisi itsellä autoon ja sen kuluihin varaa, se olisi maailman pahin asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta olisi myös auto ja autoilu huono asia jos ei olisi itsellä autoon ja sen kuluihin varaa, se olisi maailman pahin asia.

Minusta mikään ei ole huono asia. Joillekin auto on ihan välttämättömyys liikuntavamman, työssä käynnin tai perheen takia. Jos pitää autoa vain huviajeluiden vuoksi, mikäs paha sekään on? Jokatapauksessa Suomen vähäinen automäärä ei maailmaa suista radaltaan.

• Anonyymi

Kävin tänään kaupassa n12km. Ostin 11kg kaasulllon ,ruokaa useaksi päiväksi,olutta ja sidua. Astioita ja muuta hilpetööriä. Joten autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe