Taas ama koki personallisuushäiriön?

Nyt voin avoimesti kirjoitella jopa keskellä yötä.
Ei netti hyväksynyt vanhoja rituliineja,joten ajattelin ponkaista oksalle?
Toi yölaulaja todella istuu,kuin nenä päähän amalle

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella mielenkiintoista, kuinka taas saamme kuulla oman lapsesi itsemurhasta lääkkeillä ja toisen pojan traagisesta väkivallan seutauksista, mutta missä on tyttäresi?

      Miksi et koskaan kerro heistä, koska heilläkin on jo varmastai lapsia ja sinä olisit, mummi, mutta miksi ei mummmi kerro lapsenlapsistaan?

      Kirjoitteleppa nyt aivan "avoimesti", millaiset välit sinulla on omiin tyttäriisi ja heidän perheisiin. En ole huomannut, että he olisivat vieraileet siellä sinun ihanalla rantatilallasi karakoe illoissa laulelemassa? Miksi?

      • Anonyymi

        Nyt arvoisa Anonyymi voisi ottaa esiin "Käytöksen kultaisen kirjan" ja miettiä vähän, mikä on sopivaa. mikä ei. Tällä palstalla on yritetty ylläpitää hyvää mieltä. Huonoa käytöstä on ikävä seurata.
        Helteiset terbveiset amalle ja hänen sivupersoonilleen Makriinalta.


      • Aivan oikein!
        Anteeksi tauttologia!
        Minä todella voisin kertoa heistä tyttäristäni,jos vain kertoisit,miten toi tieto nostaa sinun elämäntasoasi?


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Aivan oikein!
        Anteeksi tauttologia!
        Minä todella voisin kertoa heistä tyttäristäni,jos vain kertoisit,miten toi tieto nostaa sinun elämäntasoasi?

        Tälle lukijalle antaa lohdun aloittajalla olevan sentään tyttönsä vielä tallella!


      • Voi minä olen heistä kertonut,niinä valvottuina öinä!
        Kerro ystävä hyvä!
        Minkätähden näet näin pajon vaivaa,että tuotat 82 vuotialle vanhukselle alenmuudentunteen?
        Alenmuudentunteen,etten ole tasapuolisesti kertonut tälle mestausalttarille tyttäristäni?
        Kaiketi olen halunnut suojella heitä!

        Se elämä,jota olen elänyt äitinä,tuskin vie sinun elämääsi eteenpäin:
        Minä todella toivon,ettet koskaan joudu samaa kokemaan.
        Selviytyminen kaikesta tästä vaatii todella paljon.
        Rakkaudentäyteistä ajatustenvaihtoa sinulle anonyymi,todella avoimesti ama


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Voi minä olen heistä kertonut,niinä valvottuina öinä!
        Kerro ystävä hyvä!
        Minkätähden näet näin pajon vaivaa,että tuotat 82 vuotialle vanhukselle alenmuudentunteen?
        Alenmuudentunteen,etten ole tasapuolisesti kertonut tälle mestausalttarille tyttäristäni?
        Kaiketi olen halunnut suojella heitä!

        Se elämä,jota olen elänyt äitinä,tuskin vie sinun elämääsi eteenpäin:
        Minä todella toivon,ettet koskaan joudu samaa kokemaan.
        Selviytyminen kaikesta tästä vaatii todella paljon.
        Rakkaudentäyteistä ajatustenvaihtoa sinulle anonyymi,todella avoimesti ama

        Selviytyminen!

        Katsoin Tastulanohjelmaa muistaakseni?
        Siinä äiti oli menettänyt ainoan tyttärensä väkivallanuhrina.
        Hän kertoi,että ensin meni muisti ja senjälkeen tuli agressio.

        Voi se on niin helppoa kertoa tällä palstalla ja lyötyä lyödä!
        En minä kirjoittele palstalle miellyttääkseni teitä kaikkia,pitäisikö?

        Tämä vanhustenpalsta on tietääkseni palsta,jolla muistelemme menneitä ja kannustamme toisiamme,jopa surunhetkellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt arvoisa Anonyymi voisi ottaa esiin "Käytöksen kultaisen kirjan" ja miettiä vähän, mikä on sopivaa. mikä ei. Tällä palstalla on yritetty ylläpitää hyvää mieltä. Huonoa käytöstä on ikävä seurata.
        Helteiset terbveiset amalle ja hänen sivupersoonilleen Makriinalta.

        Voi Makriina2!
        Olen hurahtanut mustikoihin!
        Olen pakastanut olen mehustanut.
        Ajattele olen tehnyt niistä kaikkea jota vain mustikoista voi tehdä.
        Mustikkaviinintekoohjettakin prelasin,josko sitä tekisin.

        Voi JämänÄijä kaiketi lähti etelään.
        Tein uuden laiturin vanhoista lattialankuista,hyvin tuli tanakka,ei huoju eikä heilu.
        Laitoin varulta kaiteen,johon voi nojata,jos uupumus sattuu yllättämään?
        Makriina kiitos,että olet olemassa ama


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Voi Makriina2!
        Olen hurahtanut mustikoihin!
        Olen pakastanut olen mehustanut.
        Ajattele olen tehnyt niistä kaikkea jota vain mustikoista voi tehdä.
        Mustikkaviinintekoohjettakin prelasin,josko sitä tekisin.

        Voi JämänÄijä kaiketi lähti etelään.
        Tein uuden laiturin vanhoista lattialankuista,hyvin tuli tanakka,ei huoju eikä heilu.
        Laitoin varulta kaiteen,johon voi nojata,jos uupumus sattuu yllättämään?
        Makriina kiitos,että olet olemassa ama

        Toivottavasti et tukehdu niihin mustikoihisi, etkä saa niistä vanhoista lankuista pahanlaatuisia tikkuja vaivaisenluihisi vihoittelemaan! Entä kaide, onko asianmukaisesti pultattu lattialankkuihin, siis nykyisiin laiturilankkuihin, että kestää nojaamisen kovemmassakin tuulessa, tai tukiessaan siihen järveen oksentaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et tukehdu niihin mustikoihisi, etkä saa niistä vanhoista lankuista pahanlaatuisia tikkuja vaivaisenluihisi vihoittelemaan! Entä kaide, onko asianmukaisesti pultattu lattialankkuihin, siis nykyisiin laiturilankkuihin, että kestää nojaamisen kovemmassakin tuulessa, tai tukiessaan siihen järveen oksentaessa?

        Häijyys on sinun mottosi ?
        nm. sivustaseuraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häijyys on sinun mottosi ?
        nm. sivustaseuraaja

        Toi on se joka kertoi kuolleensa. Viestii nyt tuonpuoleisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et tukehdu niihin mustikoihisi, etkä saa niistä vanhoista lankuista pahanlaatuisia tikkuja vaivaisenluihisi vihoittelemaan! Entä kaide, onko asianmukaisesti pultattu lattialankkuihin, siis nykyisiin laiturilankkuihin, että kestää nojaamisen kovemmassakin tuulessa, tai tukiessaan siihen järveen oksentaessa?

        Kiitos Anonyymi 16:57 !
        Kuinka minun mustikanpoimintani ja laiturintekoni voivat herättää
        sinussa noin paljon "huolenpitoa",että olet jopa huolissasi tukehtumiskuolemastani?
        Saati lattialankkujen tikuista.

        Ystävä hyvä! Koska sinä olet kävellyt lattialla,jonka lankut eivät olisi oleet höylättyjä?
        No kaiteelta oksentamaan en tiettävästi ole sinua kutsunut,vai kuinka?

        Olenko todella niin suuri kanto sinun kaskessasi,että noiden kommenttien jälkeen haluat pysyä Anonyyminä?
        Minusta tämä on parhainta ihailijapostia,jota koskaan olen saanut,kiitos siitä rakkaudella ama


      • Sinulle Anonyymi 13:17 !
        Onko sinulla todella noin paha olla?
        Saatko kiksejä solvaamalla lämmäistäsi?
        Kerro ystävä hyvä,missä sinussa tuntuu se minun elämäni kujanjuoksu?

        Oletko kateellinen,en usko sitä.
        Onko elämäsi niin tapahtumaköyhää,että ilo täytyy repäistä toisen ihmisen surusta?
        Jotenkin vaikutat ihmiseltä,joka nauttii, vain seuraamalla aman elämänkulkua.
        Kirjoitusvirheesi kertovat puolitotuutta.
        Pitäsikö minun kertoa tälle kanavalle,karaokeilloistani tuskin?

        Minä en nää todella oikeutetuksi,että minun pitäsi alkaa toistamaan elämänkulkuani ainakaan Anonyymille.
        Karaokea lauloimme tällä rantatilallani eilenilalla ja keitä oli laulamassa,se on yksityisasia.
        Piste!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häijyys on sinun mottosi ?
        nm. sivustaseuraaja

        Kiitos!
        Kyllä minä selviydyn näistä lattialankuista ja mustikoista!

        Minusta on todella ihailtavaa,että herätän mielipiteilläni ajatustenvaihtoa.
        Elämäni olisi todella tylsää,jos te kaikki yhdesätuumin alkaisitte kehumaan,että hyvä ama!
        Oletpa sinä ahkera ja vielä nerokaskin?
        Vanhat lattialankut laitoit uusiokäyttöön....aivan itse värkkäsit laiturin,aivan mahtava vanhus???

        Kyllä minä kunnioitan jokaista mielipidettä!
        Kiitos luojalleni,että hän on antanut jalkojeni kantaa ja käsieni toimia,vaikka henkinen-
        voimavarani on ollut todella koetuksella.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kiitos!
        Kyllä minä selviydyn näistä lattialankuista ja mustikoista!

        Minusta on todella ihailtavaa,että herätän mielipiteilläni ajatustenvaihtoa.
        Elämäni olisi todella tylsää,jos te kaikki yhdesätuumin alkaisitte kehumaan,että hyvä ama!
        Oletpa sinä ahkera ja vielä nerokaskin?
        Vanhat lattialankut laitoit uusiokäyttöön....aivan itse värkkäsit laiturin,aivan mahtava vanhus???

        Kyllä minä kunnioitan jokaista mielipidettä!
        Kiitos luojalleni,että hän on antanut jalkojeni kantaa ja käsieni toimia,vaikka henkinen-
        voimavarani on ollut todella koetuksella.

        Ketä yleensäkään kiinnostaa tarina vanhoista lattialankuista, vaikka olisi työntänyt hanuriinsa voimavarojen puitteissa?


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kiitos!
        Kyllä minä selviydyn näistä lattialankuista ja mustikoista!

        Minusta on todella ihailtavaa,että herätän mielipiteilläni ajatustenvaihtoa.
        Elämäni olisi todella tylsää,jos te kaikki yhdesätuumin alkaisitte kehumaan,että hyvä ama!
        Oletpa sinä ahkera ja vielä nerokaskin?
        Vanhat lattialankut laitoit uusiokäyttöön....aivan itse värkkäsit laiturin,aivan mahtava vanhus???

        Kyllä minä kunnioitan jokaista mielipidettä!
        Kiitos luojalleni,että hän on antanut jalkojeni kantaa ja käsieni toimia,vaikka henkinen-
        voimavarani on ollut todella koetuksella.

        Minulla on aikomus laittaa vanha pärekatto uusiokäyttöön ensivuonna, nimittäin juhannuskokkoon!


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Sinulle Anonyymi 13:17 !
        Onko sinulla todella noin paha olla?
        Saatko kiksejä solvaamalla lämmäistäsi?
        Kerro ystävä hyvä,missä sinussa tuntuu se minun elämäni kujanjuoksu?

        Oletko kateellinen,en usko sitä.
        Onko elämäsi niin tapahtumaköyhää,että ilo täytyy repäistä toisen ihmisen surusta?
        Jotenkin vaikutat ihmiseltä,joka nauttii, vain seuraamalla aman elämänkulkua.
        Kirjoitusvirheesi kertovat puolitotuutta.
        Pitäsikö minun kertoa tälle kanavalle,karaokeilloistani tuskin?

        Minä en nää todella oikeutetuksi,että minun pitäsi alkaa toistamaan elämänkulkuani ainakaan Anonyymille.
        Karaokea lauloimme tällä rantatilallani eilenilalla ja keitä oli laulamassa,se on yksityisasia.
        Piste!

        Oliko rantaranchillasi karaåken lisäksi myös Rodeoratsastusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko rantaranchillasi karaåken lisäksi myös Rodeoratsastusta?

        Voi kuinka minun rantatilani voi
        nostaa sinulle mielikuvitus tunneaallon?
        Kiitos osallistumisesta mielipiteidenvaihtoon ama


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yleensäkään kiinnostaa tarina vanhoista lattialankuista, vaikka olisi työntänyt hanuriinsa voimavarojen puitteissa?

        Aivan oikeesti!
        Anteeksi! mikä olikaan se minne 82 vuotias mummeli tunkisi ne lattialankut?
        Minulta eivät voimavarat ole kadonneet minnekkään.
        Se päivä jolloin sain tulla tälle maatilalle hesalaisena kahdenvanhana ja Kaisaniemenkasiksen parhaana hiihtäjänä ja töölönyhteislyskasta turha sinulle on kertoa.
        Se on tämän mummelin elämäntarina.

        Sinulla on nyt netti ja todellisuudessa edes omat vanhempasi ei tiedä,millä verellä,millä lunastusverellä sinä nyt surfailet netissä.
        Suomen itsenäisyys on verivelka maatamme puolustaneille sankarrivainajille


      • Ei kommentisi minua lainkaan ihmetytä,vaan noi tykkäyksesi?
        Siis minun mielestäsi pitäisi tuoda perheeni roviolle j sinä nauttisit tuloksesta?
        Sairautesi viittaa todella neuroosiin,hakeudu hoitoon rakkaudella ama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et tukehdu niihin mustikoihisi, etkä saa niistä vanhoista lankuista pahanlaatuisia tikkuja vaivaisenluihisi vihoittelemaan! Entä kaide, onko asianmukaisesti pultattu lattialankkuihin, siis nykyisiin laiturilankkuihin, että kestää nojaamisen kovemmassakin tuulessa, tai tukiessaan siihen järveen oksentaessa?

        Ootpa pahapäinen ihminen- ano 16:57 20.8


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yleensäkään kiinnostaa tarina vanhoista lattialankuista, vaikka olisi työntänyt hanuriinsa voimavarojen puitteissa?

        Kiitos sinulle mukanakulkemisesta!
        Jos olisi kyse sinun mummisi laiturista olisiko se hanuri ollut lähin kaatopaikka,jollei laituri sinua lastenlastenlasta miellytä?
        Ei voi olla totta,että minun lastenlapseni josko eläkettä joskus nautit joutuvat maksamaan sinulle rääväsuulle ?
        Häpeä jos osaat


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Kiitos sinulle mukanakulkemisesta!
        Jos olisi kyse sinun mummisi laiturista olisiko se hanuri ollut lähin kaatopaikka,jollei laituri sinua lastenlastenlasta miellytä?
        Ei voi olla totta,että minun lastenlapseni josko eläkettä joskus nautit joutuvat maksamaan sinulle rääväsuulle ?
        Häpeä jos osaat

        Näin alas en nykynuorisontasoa
        en olisi osannut laskea!
        Oletteko unohtaneet,että teidän elämöintinne kustamme me vanhukset.
        Nyt tietty elätte siellä kodinilmapiirissä ja faijja maksaa sun mokailut.
        Minkähäntähden tapaani kiinalaiset nuoret kunnioittavat,siis kunnioittavat vanhnpiaan?
        Heille on kunnia olla alamainen vanhempiinsa nähden.
        Meillä Suomessa,jopa te ventovieraat näette ,että hanuriin vain koko mummon laituri


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Näin alas en nykynuorisontasoa
        en olisi osannut laskea!
        Oletteko unohtaneet,että teidän elämöintinne kustamme me vanhukset.
        Nyt tietty elätte siellä kodinilmapiirissä ja faijja maksaa sun mokailut.
        Minkähäntähden tapaani kiinalaiset nuoret kunnioittavat,siis kunnioittavat vanhnpiaan?
        Heille on kunnia olla alamainen vanhempiinsa nähden.
        Meillä Suomessa,jopa te ventovieraat näette ,että hanuriin vain koko mummon laituri

        Juuri näin, ja mummo perässä.


    • Moi Ritu!
      Vaikuttaa siltä, että jotkut eivät todellakaan tiedä, miten saisivat aikansa kulumaan karanteenissaan.
      Sinulla on rantatilasi, kalastus ja muut projektisi, sinun aikasi ei tule pitkäksi askarrusten puutteessa.
      Seuraajallasi se ongelma on, onneksi osaat ottaa rauhallisesti.

      Joitakin aikoja sitten olin pahoillani, kun tälle palstalle ei oikein kukaan löytänyt. Täällä vain me muutamat huhuilimme toisillemme.
      Huoh. Ne olivat kuitenkin aika rauhallisia aikoja, vai mitä sanot?

      • Anonyymi

        Oi niitä vanhoja aikoja, kun ainoastaan pari vanhaa rouvaa läyrysi keskenään yötä päivää palstalla, nyt keskusteluja on tullut häiritsemään kymmenittäin kaikenkarvaisia sekopäitä mukaan, aivan ikiomalle palstallemme, huoh todellakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3053
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1761
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1617
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1585
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      54
      1343
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      337
      1155
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1025
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1014
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      976
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      954
    Aihe