Hei! Perintönä tullut traktorikaivuri vuosimalli -76. En saa liikkeelle, kauha ja kaivuri toimii mutta en vaan keksi kuinka mennään eteen ja taaksepäin.
Massey Ferguson teollisuus traktorikaivuri kuinka ajetaan
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Jos muunnin askilla...niin on maailman helpointa liikuttaa kuokkaa eteen/taakse, tietenkin voimansiirron ollessa ehjä.
- Anonyymi
Kuokka kyllä liikkuu mutta ajaminen on se ongelma ku ei vaan kulje eteen eikä taakse.. miten esim vaihteet siinä on? Oikealla puolen on kaksi kaasupoljinta ja vasemmalla kaksi osainen poljin??
Hei mikä malli Onko esim MF50B
Onko kaasupoljin kolmiosainen mitä voi painaa keskeltä sekä oikealta ja vasemmalta.??
Keskeltä moottorin kierrosluku nousee ei liiku
Oikealta liikkuu eteenpäin moottorin kierroksilla säätyy nopeus.
Vasemmalta liikkuu taakseppäin moottorin kierroksilla säätyy nopeus.
Tällaisia oli massikalla 70 luvulla.- Anonyymi
Voitko viestitellä mulle facen kautta? Kun en pysty lataan ees kuvaa tänne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko viestitellä mulle facen kautta? Kun en pysty lataan ees kuvaa tänne...
Kysy palstalta, jossa varmasti tiedetään:
https://www.masinistit.com/
Siellä voit liittää kysymykseesi myös kuvia.
- Anonyymi
Laita tännekkin tekstiä miten sujui. Itse en pääse kirjautumaan masinisti palstalle vaikka tunnukset on olleet vuosia mutta vain luku vähäisessä käytössä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293