Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.

Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan.

Osoite on Operaatiokeskus Live.
Tilatkaa se.

20

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sattuipa tällainen ikäiseni pläjäys tubesta vastaan. Valovoimainen neito tämä Ann-Christine. Euroviisujen yleisö on ollut vähän erinäköistä kuin nykyisin. Nykyään jos löydät euroviisujen katsomosta heteron, niin kannattaa pyytää siltä nimmari.
      https://www.youtube.com/watch?v=qib45U2DxPc

    • Anonyymi

      Kohta menen pesemään laatumoponi, sitten nukkumaan klo 2.00 am ja takaisin palstalle 4.00 am. Keltaisen kumiankan ja sinisen jahtini pesin kylvyssä käydessäni, hoitaja kylvetti.

    • Anonyymi

      Nasu ei vaikuta pääkaupunkiseudulla tietämättömänä mikä tänäänkin vei hyppääjät korkeuksiin Viikissä.
      Kaikki ei ole Senssuja.

      • Senssupossu viittaa vuoden takaiseen tapahtumaan kertoen että se tapahtui eilen:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006166176.html
        Hän oli hypännyt ulos koneesta väärässä paikassa ja siksi ajautui noinkin kauas kentästä.

        Muistan yhden hyppyni Malmin kentällä. Olin ainoana hyppäämässä kolmesta kilometristä ja oven aukaisumekanismi temppuili. Saatuani oven auki oli kone jo kääntymässä pois hyppylinjalta. Päätin kuitenkin roiskaista itseni ulos.
        Vapaapudotuksessa paikallistin itseni Malmin hautausmaan yläpuolelle ja avasin varjoni jo 1,5 kilometrissä ja arvelin sen riittävän kentälle pääsyyn. Normaali avauskorkeus on n. 800 m.

        Otin suunnan kohti lentokenttää ja pääsinkin nipin napin kentän eteläpäähän. Oikea laskeutumispaikka oli kentän pohjoispäässä. Laskeuduin siis reilun kilometrin ohi "pläkän".
        Pojat ja tytöt hyppäävät tarkkuutta muutamista senteistä.... :-)
        Olen myös tullut alas Falkullan kotieläintilan hevoshakaan ja Saniaskujan rivitalojen pihalle.
        Kaikkea sattuu kun paljon hyppii mutta kaikille hypyille on yhteistä mahtavat adrenaliinpiikit...


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Senssupossu viittaa vuoden takaiseen tapahtumaan kertoen että se tapahtui eilen:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006166176.html
        Hän oli hypännyt ulos koneesta väärässä paikassa ja siksi ajautui noinkin kauas kentästä.

        Muistan yhden hyppyni Malmin kentällä. Olin ainoana hyppäämässä kolmesta kilometristä ja oven aukaisumekanismi temppuili. Saatuani oven auki oli kone jo kääntymässä pois hyppylinjalta. Päätin kuitenkin roiskaista itseni ulos.
        Vapaapudotuksessa paikallistin itseni Malmin hautausmaan yläpuolelle ja avasin varjoni jo 1,5 kilometrissä ja arvelin sen riittävän kentälle pääsyyn. Normaali avauskorkeus on n. 800 m.

        Otin suunnan kohti lentokenttää ja pääsinkin nipin napin kentän eteläpäähän. Oikea laskeutumispaikka oli kentän pohjoispäässä. Laskeuduin siis reilun kilometrin ohi "pläkän".
        Pojat ja tytöt hyppäävät tarkkuutta muutamista senteistä.... :-)
        Olen myös tullut alas Falkullan kotieläintilan hevoshakaan ja Saniaskujan rivitalojen pihalle.
        Kaikkea sattuu kun paljon hyppii mutta kaikille hypyille on yhteistä mahtavat adrenaliinpiikit...

        Kaveri asui nuorena miehenä alueella, jossa kaikki talot oli rakennettu samanlaisiksi sarjatyönä. Palautettiin sitten poika kotiin jonkun poikien juhlaputken päätteeksi. Saattoi olla jopa juhannuksen jälkimaininkeja. Pysäytettiin auto tien varteen ja heräteltiin kaveri. Hän lähti siitä könyämään väärään taloon. Jäimme odottamaan tien varteen että mihinhän se nyt on menossa. Hetken päästä kaveri tulee tuohtuneena takaisin ja sanoo naapureiden tulleen hulluksi ja vallanneen talon. Ystävällisesti pyydettiin kaveria katsomaan mikä numero talon kyljessä on. Siitä sitten onnellisesti poika kotiin naapurin isännän naureskellessa portaillaan.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Senssupossu viittaa vuoden takaiseen tapahtumaan kertoen että se tapahtui eilen:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006166176.html
        Hän oli hypännyt ulos koneesta väärässä paikassa ja siksi ajautui noinkin kauas kentästä.

        Muistan yhden hyppyni Malmin kentällä. Olin ainoana hyppäämässä kolmesta kilometristä ja oven aukaisumekanismi temppuili. Saatuani oven auki oli kone jo kääntymässä pois hyppylinjalta. Päätin kuitenkin roiskaista itseni ulos.
        Vapaapudotuksessa paikallistin itseni Malmin hautausmaan yläpuolelle ja avasin varjoni jo 1,5 kilometrissä ja arvelin sen riittävän kentälle pääsyyn. Normaali avauskorkeus on n. 800 m.

        Otin suunnan kohti lentokenttää ja pääsinkin nipin napin kentän eteläpäähän. Oikea laskeutumispaikka oli kentän pohjoispäässä. Laskeuduin siis reilun kilometrin ohi "pläkän".
        Pojat ja tytöt hyppäävät tarkkuutta muutamista senteistä.... :-)
        Olen myös tullut alas Falkullan kotieläintilan hevoshakaan ja Saniaskujan rivitalojen pihalle.
        Kaikkea sattuu kun paljon hyppii mutta kaikille hypyille on yhteistä mahtavat adrenaliinpiikit...

        Tuskin kuule sun senssus vuoden takaisia iltalehtiä sun takias selaa.
        Kone ottaa korkeutta Viikin taivaalla kierrellen ympyrää ja hyppypaikka määräytyy tuulen suunnan ja voimakkuuden mukaan.
        Sinä olet nazi juntti ja kaukana pääkaupunkiseudulta.
        Kun kyseinen hyppääjä on laskeutunut Arabiaan, niin olisi kyllä ollut asiallista lehdessä myös kertoa miksi todella noin kauas Malmin kentältä.
        Sinä et ainakaan vastausta siihen tiedä nazi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kuule sun senssus vuoden takaisia iltalehtiä sun takias selaa.
        Kone ottaa korkeutta Viikin taivaalla kierrellen ympyrää ja hyppypaikka määräytyy tuulen suunnan ja voimakkuuden mukaan.
        Sinä olet nazi juntti ja kaukana pääkaupunkiseudulta.
        Kun kyseinen hyppääjä on laskeutunut Arabiaan, niin olisi kyllä ollut asiallista lehdessä myös kertoa miksi todella noin kauas Malmin kentältä.
        Sinä et ainakaan vastausta siihen tiedä nazi.

        Nyt on hermo tiukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on hermo tiukalla.

        Ei ollenkaan päivystäjä.
        Kone nousee Latokartanon suuntaan peruskoulun yli ja siitä kierrosta yleensä vasemmalle ympyrää.
        On muuten hypyt nytkin käynnissä.
        Kirjoitan vain mitä tiedän, sinä voit kirjoittaa noita välihuomautuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kuule sun senssus vuoden takaisia iltalehtiä sun takias selaa.
        Kone ottaa korkeutta Viikin taivaalla kierrellen ympyrää ja hyppypaikka määräytyy tuulen suunnan ja voimakkuuden mukaan.
        Sinä olet nazi juntti ja kaukana pääkaupunkiseudulta.
        Kun kyseinen hyppääjä on laskeutunut Arabiaan, niin olisi kyllä ollut asiallista lehdessä myös kertoa miksi todella noin kauas Malmin kentältä.
        Sinä et ainakaan vastausta siihen tiedä nazi.

        Chiang Mai Hinin rikkain mies paljastit sitten hoivakotinsa sijainnin.

        Mahtavaa että olet päässyt kehäteiden sisäpuolelle. Siellä aukeaa varmaan mukava maisema ikkunasta ja voit seurata pihamaalla lentskareita, jos hoitaja sinut sinne työntää ja päästää. Siitepölyaikaa, niin teillä astmaatikoilla on vähän vaikeaa ja allergialääkkeet väsyttää.
        Ei ihme että aiemminkin höpisit pienkoneista joilla "vaimosi" lentää silmukoita taivaan sinessä saaria etsien ja ostellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chiang Mai Hinin rikkain mies paljastit sitten hoivakotinsa sijainnin.

        Mahtavaa että olet päässyt kehäteiden sisäpuolelle. Siellä aukeaa varmaan mukava maisema ikkunasta ja voit seurata pihamaalla lentskareita, jos hoitaja sinut sinne työntää ja päästää. Siitepölyaikaa, niin teillä astmaatikoilla on vähän vaikeaa ja allergialääkkeet väsyttää.
        Ei ihme että aiemminkin höpisit pienkoneista joilla "vaimosi" lentää silmukoita taivaan sinessä saaria etsien ja ostellen.

        Voit jatkaa tuosta, en osallistu, hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit jatkaa tuosta, en osallistu, hei.

        Sitä ollaan nyt niin hurjaa stadilaista, kun sosiaalihuolto järjesti sulle hoitopaikan Helsingin puolelta. Sitä kelpaa nyt kutsua muita junteiksi, kun on oikein Helssinkiin saakkaa päässyt. Lyhyt matka Jorviinkin ja makkaratalolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ollaan nyt niin hurjaa stadilaista, kun sosiaalihuolto järjesti sulle hoitopaikan Helsingin puolelta. Sitä kelpaa nyt kutsua muita junteiksi, kun on oikein Helssinkiin saakkaa päässyt. Lyhyt matka Jorviinkin ja makkaratalolle.

        Tässäpä se on se sensein "henkilökohtainen syy" olla ottamatta kuvia harlikoista, huviloista, jahdeista sun muista rikkauksistaan. Se on vähän paha ottaa, kun ei ole kuin kuksa stadilaisessa hoivapaikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ollaan nyt niin hurjaa stadilaista, kun sosiaalihuolto järjesti sulle hoitopaikan Helsingin puolelta. Sitä kelpaa nyt kutsua muita junteiksi, kun on oikein Helssinkiin saakkaa päässyt. Lyhyt matka Jorviinkin ja makkaratalolle.

        Nähtävästi joku pistänyt tikulla maalaispojan persauksiin kun maalaispoika osoittaa olevansa maalaispoika noin vapautuneesti.
        Missä nyt Krunikan Vilit ja muut jotka nimimerkkejään helsingin kartasta rakenteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi joku pistänyt tikulla maalaispojan persauksiin kun maalaispoika osoittaa olevansa maalaispoika noin vapautuneesti.
        Missä nyt Krunikan Vilit ja muut jotka nimimerkkejään helsingin kartasta rakenteli.

        Onhan se komeaa kun ruotsinsuomalainen homopetteri vaasasta pääsee oikein helsinkiläiseen hoivakotiin. Silloin siitä tulee stadilainen kovis ja se voi sitten kutsua muita juntti-nimellä ja pistää kaikki pandoiksi ja tatamiin. Mutta vain mielikuvituksessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se komeaa kun ruotsinsuomalainen homopetteri vaasasta pääsee oikein helsinkiläiseen hoivakotiin. Silloin siitä tulee stadilainen kovis ja se voi sitten kutsua muita juntti-nimellä ja pistää kaikki pandoiksi ja tatamiin. Mutta vain mielikuvituksessaan.

        Ruotsinsuomalainen tai Suomenruotsalainen, siinäpä ajatuksen tynkää ajateltavaksi.
        Suomenthaimaalainen tai myös Thaimaansuomalainen voisi aiheuttaa puh makmaak.


    • Anonyymi

      Onko yhdyssana jurputtavajuntti?

    • Anonyymi

      Jurputtava juntti kirjoitetaan erikseen.
      Jurputtajajuntti olisi sen sijaan yhdyssana.

      • Anonyymi

        Olisiko lauserakenne Vittumikäidiootti tuo Jurputtajajuntti ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko lauserakenne Vittumikäidiootti tuo Jurputtajajuntti ok?

        Minusta voisimme lyhentää käsitteen lausumalla Jurppujuntti, kyllä sen kaikki ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe