Oltiin menossa suppailemaan ja parkkipaikalla joku sekavan oloinen suomenruotsalainen nainen tuli selittämään, että järvi on yksityisomistuksessa ja että siellä ei saa suppailla?
Taisi olla vaan bätrefolkin jorinoita vailla tietopohjaa :)). ELY sivut näytti muuta? Miten tämä on?
möträsk Järvi
9
5978
Vastaukset
- Anonyymi
Hålls Bort. Svårt tilförså?
- Anonyymi
Bårt minu vesi, sinä vie minu kala pois --> oli aikoinaan tuttua myös rannikolla.
- Anonyymi
Möträskillä on Sipoon kunnan uimaranta joten sinne saa kyllä mennä virkistäytymään vaikka nainen muuta väitti (itse olen Sipoosta kotoisin, ruotsinkielinen ja käynyt siellä Pilviksen ohella uimassa, ei tästä kannata mitään kielikysymystä tehdä).
- Anonyymi
Joku hieman epävakaa ehkä tuo järvi on kirottu äkäisillä mummoilla jo reilut 10 v sitten mun frendit joutu heittää paskarinkiä mopoilla kostaakseen koska se mummo on kilahtanut liian monelle siellä järvellä.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
https://www.youtube.com/watch?v=g1VaMMVM-E0 - Anonyymi
Suomenruotsalaiset ovat hyvin erikoisia. Omistavat järven ja parkkipaikat!
Tämähän ei ole totta,tekevät kiusaa kesällä ihmisille jotka haluavat virkistäytyä
Muistan kerran kun ruotsinkielinen ajoi metsästä pois,omisti sen.
Kuitenkin poikani kävi ruotsinkielisen koulun. Monia asioita kummeksuttiin.
Heidän mentaliteetti on omistamme kaikki alueet , pois pois, suvatsevaisia!- Anonyymi
Just just
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta tuohon aikaan oli paljon ryssiä autoineen sotkemassa ja örveltämässä yleisillä rannoilla. On kai tullut tavaksi ajaa niitä pois väittäen paikkaa yksityiseksi.
- Anonyymi
Olisit puhunut sille ruotsia niin olisi mammalta lupa heltynyt. Näin ne hommat meillä Sipoossa hoidetaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113