Huutokauppakeisarin katsojaluvut romahtivat

Anonyymi

Olen viimeksi katsonut ohjelmaa vuosia sitten. Äsken osui silmiin netissä IL:n juttu toukokuulta 2019. Siitä minulle kävi ilmi, että kuvaukset ovat tuolloin alkaneetkin Espanjassa Hirvaskankaan sijaan. Suomessa kuvatut jaksot keräsivät keskim. 625 000 katsojaa viikottain. Espanjan avausjakso huhtikuussa 2019 vain n. 300 000, eli yli puolet hylkäsi heti ohjelman. Kolmen viikon seuranta-ajan jälkeen 224 000 katsojaa. Tämänhetkinen katsojamäärä ei tiedossani.

Tästäpä toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ohjelman suosio kiistatta selkeässä alamäessä. Mikä on sitten ollut todellinen suuntaus Suomen live huutokaupoissa, nimenomaan ilman koronaakin. Tästä jatkumona: tukirahan haku kehittämiseen oli näin ollen entistäkin kyseenalaisempaa.

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko muuta onko tylsää keksi tekemistä

      • Anonyymi

        mee jo artisti nukkumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mee jo artisti nukkumaan!

        Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes

        Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.

        Vaikuttaa siltä, että täällä ei saa olla mistään mitään mieltä, siihen tahtiin poistoja pukkaa. Keskustelua?


      • Miten on. Onkos se Rakentaja sen huutajan poika. On nii saman näköisiä koijareita


      • Anonyymi

        Nipistikö noin pahasti, että piti oikein anonyyminä yrittää pokata?


    • Anonyymi

      Ja noilla olemassa olevilla tiedoilla hakivat "kehittämisrahaa" tai juuri s i k s i kö?

    • Anonyymi

      Suomessa kuvatut jaksot palaavat ohjelmistoon. Katsojaluvut nousevat totuttuihin lukemiin.

      • Anonyymi

        Oletko ennustajaeukko noiden lukemien suhteen?
        Paljon on tässä välissä ehtinyt tapahtua negativista.
        Espanjajaksot olivat floppi. Katsojapaluu ei ole taattu, unohda eila on kiva biisi.


      • Anonyymi

        Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
        katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
        katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen.

        On siinä uutuuden viehätystä kerrassaan uudelle epsanjaformaatille. Kertoo paljon, siis vikatikki mennä ulkomaille. Kuningasajatus varmaankin oli kruunupäällä tehdä helppoa tiliä, lomailla tuotantoyhtiön piikkiin ja filmata sanslla. Kansa Suomessa äänesti kaukosäätimillään. Ahneella on.....


      • Anonyymi

        Mitä hemmetin jaksoja, ei niitä ole ???


      • Anonyymi

        Kerrohan, millä vuosisadalla suomijaksot palaisivat, koska alkaa kuvaukset, on tämä korona Suomessakin, nääs. Ketä luulet niihin kuvauksiin tukevan yleisöksi ja ostelemaan. Odotan mielenkiinnolla vastaustasi.


    • Anonyymi

      Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.

      • Anonyymi

        Etten vain olisi ennenkin lukenut tuota, et viitsis kääntää singleä toisinpäin?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe