Olen viimeksi katsonut ohjelmaa vuosia sitten. Äsken osui silmiin netissä IL:n juttu toukokuulta 2019. Siitä minulle kävi ilmi, että kuvaukset ovat tuolloin alkaneetkin Espanjassa Hirvaskankaan sijaan. Suomessa kuvatut jaksot keräsivät keskim. 625 000 katsojaa viikottain. Espanjan avausjakso huhtikuussa 2019 vain n. 300 000, eli yli puolet hylkäsi heti ohjelman. Kolmen viikon seuranta-ajan jälkeen 224 000 katsojaa. Tämänhetkinen katsojamäärä ei tiedossani.
Tästäpä toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ohjelman suosio kiistatta selkeässä alamäessä. Mikä on sitten ollut todellinen suuntaus Suomen live huutokaupoissa, nimenomaan ilman koronaakin. Tästä jatkumona: tukirahan haku kehittämiseen oli näin ollen entistäkin kyseenalaisempaa.
Huutokauppakeisarin katsojaluvut romahtivat
16
218
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko muuta onko tylsää keksi tekemistä
- Anonyymi
mee jo artisti nukkumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee jo artisti nukkumaan!
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes
Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.
Vaikuttaa siltä, että täällä ei saa olla mistään mitään mieltä, siihen tahtiin poistoja pukkaa. Keskustelua?
- Anonyymi
Nipistikö noin pahasti, että piti oikein anonyyminä yrittää pokata?
- Anonyymi
Ja noilla olemassa olevilla tiedoilla hakivat "kehittämisrahaa" tai juuri s i k s i kö?
- Anonyymi
Suomessa kuvatut jaksot palaavat ohjelmistoon. Katsojaluvut nousevat totuttuihin lukemiin.
- Anonyymi
Oletko ennustajaeukko noiden lukemien suhteen?
Paljon on tässä välissä ehtinyt tapahtua negativista.
Espanjajaksot olivat floppi. Katsojapaluu ei ole taattu, unohda eila on kiva biisi. - Anonyymi
Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen.On siinä uutuuden viehätystä kerrassaan uudelle epsanjaformaatille. Kertoo paljon, siis vikatikki mennä ulkomaille. Kuningasajatus varmaankin oli kruunupäällä tehdä helppoa tiliä, lomailla tuotantoyhtiön piikkiin ja filmata sanslla. Kansa Suomessa äänesti kaukosäätimillään. Ahneella on.....
- Anonyymi
Mitä hemmetin jaksoja, ei niitä ole ???
- Anonyymi
Kerrohan, millä vuosisadalla suomijaksot palaisivat, koska alkaa kuvaukset, on tämä korona Suomessakin, nääs. Ketä luulet niihin kuvauksiin tukevan yleisöksi ja ostelemaan. Odotan mielenkiinnolla vastaustasi.
- Anonyymi
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
- Anonyymi
Etten vain olisi ennenkin lukenut tuota, et viitsis kääntää singleä toisinpäin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519