Huutokauppakeisarin katsojaluvut romahtivat

Anonyymi

Olen viimeksi katsonut ohjelmaa vuosia sitten. Äsken osui silmiin netissä IL:n juttu toukokuulta 2019. Siitä minulle kävi ilmi, että kuvaukset ovat tuolloin alkaneetkin Espanjassa Hirvaskankaan sijaan. Suomessa kuvatut jaksot keräsivät keskim. 625 000 katsojaa viikottain. Espanjan avausjakso huhtikuussa 2019 vain n. 300 000, eli yli puolet hylkäsi heti ohjelman. Kolmen viikon seuranta-ajan jälkeen 224 000 katsojaa. Tämänhetkinen katsojamäärä ei tiedossani.

Tästäpä toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ohjelman suosio kiistatta selkeässä alamäessä. Mikä on sitten ollut todellinen suuntaus Suomen live huutokaupoissa, nimenomaan ilman koronaakin. Tästä jatkumona: tukirahan haku kehittämiseen oli näin ollen entistäkin kyseenalaisempaa.

16

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko muuta onko tylsää keksi tekemistä

• Anonyymi

mee jo artisti nukkumaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mee jo artisti nukkumaan!

Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon Jes

Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upeaa kun ohjelma poistuu ruudusta.

Vaikuttaa siltä, että täällä ei saa olla mistään mitään mieltä, siihen tahtiin poistoja pukkaa. Keskustelua?

• Miten on. Onkos se Rakentaja sen huutajan poika. On nii saman näköisiä koijareita

• Anonyymi

Nipistikö noin pahasti, että piti oikein anonyyminä yrittää pokata?

• Anonyymi

Ja noilla olemassa olevilla tiedoilla hakivat "kehittämisrahaa" tai juuri s i k s i kö?

• Anonyymi

Suomessa kuvatut jaksot palaavat ohjelmistoon. Katsojaluvut nousevat totuttuihin lukemiin.

• Anonyymi

Oletko ennustajaeukko noiden lukemien suhteen?
        Paljon on tässä välissä ehtinyt tapahtua negativista.
        Espanjajaksot olivat floppi. Katsojapaluu ei ole taattu, unohda eila on kiva biisi.

• Anonyymi

Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
        katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon pitää unelmoituun nostatukseen sekoittaa hiivaa. Tuo huhtikuun [aloituskuu] 2019
        katsojamäärä 224 000 tarkoitti nimittäin kanavan 8.katsotuinta ohjelmaa, s i l l o i n ja kolmen viikon seurantajakson jälkeen.

On siinä uutuuden viehätystä kerrassaan uudelle epsanjaformaatille. Kertoo paljon, siis vikatikki mennä ulkomaille. Kuningasajatus varmaankin oli kruunupäällä tehdä helppoa tiliä, lomailla tuotantoyhtiön piikkiin ja filmata sanslla. Kansa Suomessa äänesti kaukosäätimillään. Ahneella on.....

• Anonyymi

Mitä hemmetin jaksoja, ei niitä ole ???

• Anonyymi

Kerrohan, millä vuosisadalla suomijaksot palaisivat, koska alkaa kuvaukset, on tämä korona Suomessakin, nääs. Ketä luulet niihin kuvauksiin tukevan yleisöksi ja ostelemaan. Odotan mielenkiinnolla vastaustasi.

• Anonyymi

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.

• Anonyymi

Etten vain olisi ennenkin lukenut tuota, et viitsis kääntää singleä toisinpäin?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe