Apua ihmiset oon siis 14v tyttö ja ongelma on että oon ihastunu yhteen mun kaveriin ja se on mun pikkuveljen exä ja siis mua 2v nuorempi aiemmin oon ihastunu poikiin mut hän on siis tyttö apuaaa
Mitä teen apua
Anonyymi
3
134
Vastaukset
Okei mut siis ikäero ei oo paha 🚫 mutta että se on sun veljen exsä niin se muuttaa kaiken. Se et se on tyttö ei myöskään oo paha itellä paraskaveriki tykkää tytöistä (ja on itsekin tyttö) puhuppa sun ihastuksen kaa ja tulkaa ensin frendeiks ja kato sit mihin se etenee
- Anonyymi
Se 2v on aika iso ikäeeo jo jos miettii et 3v on kans ja 2v nuoremmatki on viel yleesä aika pikkulapsia jos on ite 14
- Anonyymi
Joo ite en ainakaa alkais minkää 08 kaa missää nimes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761043
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38842- 100819
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!34728Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56668Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559- 32550
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r52463Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14461