Mitä teen apua

Apua ihmiset oon siis 14v tyttö ja ongelma on että oon ihastunu yhteen mun kaveriin ja se on mun pikkuveljen exä ja siis mua 2v nuorempi aiemmin oon ihastunu poikiin mut hän on siis tyttö apuaaa
3134
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Okei mut siis ikäero ei oo paha 🚫 mutta että se on sun veljen exsä niin se muuttaa kaiken. Se et se on tyttö ei myöskään oo paha itellä paraskaveriki tykkää tytöistä (ja on itsekin tyttö) puhuppa sun ihastuksen kaa ja tulkaa ensin frendeiks ja kato sit mihin se etenee

Äänestä
  • Se 2v on aika iso ikäeeo jo jos miettii et 3v on kans ja 2v nuoremmatki on viel yleesä aika pikkulapsia jos on ite 14

Äänestä

Joo ite en ainakaa alkais minkää 08 kaa missää nimes

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Apua ihmiset oon siis 14v tyttö ja ongelma on että oon ihastunu yhteen mun kaveriin ja se on mun pikkuveljen exä ja siis mua 2v nuorempi aiemmin oon ihastunu poikiin mut hän on siis tyttö apuaaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu