Metsät kaatuu lieksasta ensin tuli tornator. Sitten kauounki rupes kaatamaan kaikki metsät mitä tuommosta vanhaa teollisuutta kannattaa. säästaa ei ne osaa kuin tuhota kaiken vaikka pitäs jättäää hiilinieluja kaksinais moraalia. jos pitäisi kysyä että pihasta pitäs puu kaataa no jopa on kauhea papri sota.vihreä liike on hävinnyt etelän kivikyliin täällä ei näkynyt koijärveläisii. Linkola oli ainut luonnon puolustaja
Se siitä luonnosta
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Aavistushakkuuta, Valtio repii pian velkoihinsa kaikki kävytkin metsästä. Ankaralla Werotuksella vielä m.o. henkilöitä kiusaten.
- Anonyymi
Uuudet osaran aukot tulossa kun Suursaksaa rahoitetaan.
- Anonyymi
Itse havainnoin metsähallituksen tekemisiä Kuhmon suunnalla. Muutama vuosi sitten alkoi malli päätehakata yhden tukin varttuneita kasvatusmetsiä. Tiedä sitten onko hommassa järkeä? Itse tavoittelen aina vähintään kahden tukin, mieluummin kolmen tukin saantoa.
Metsähallitus on kuulemma kyhännyt jonkin uuden laskentamallin tekemisiensä tueksi. Jostain kumman syystä tätä älynväläystä ei kerrota julkisesti vaikka kyse on meidän kaikkien lafkasta/ metsäomaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859