Unelma butch lesbian?

Anonyymi

Tykkäisittekö hyvännäköisestä, lihaksikkaasta, tatuoidusta, street style/skeittari tyylisestä, 22v naisesta? Hmu ;)

Millainen olis (ulkonäöltä) sun unelma butch tyttöystävä? Mikä on sun type tytöissä, jotka pukeutuu maskuliinisemmin? (jos tykkäät vaan femmeistä dont reply, alota uus keskustelu :33)

12

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en kyllä ajattele ikinä et millainen olis mun ihanne tyttöystävä ulkonäöllisesti. 😂
      Oon ollut ihastunut ihan sekä naisellisiin tai sit aika toisesta ääripäästä oleviin..Tai no en muutenkaan tykkää luokitella.. Koska voihan se sama ihminen olla välillä hyvinkin naisellinen ja sit taas olotilasta ja päivästä riippuen maskuliinisempi.
      Okei, en osaa kyllä nyt vastata yhtään tähän sun kysymykseen. 😂
      En osaa sanoa mitään tiettyä, mä vaan ihastun usein palavasti ensikohtaamisesta. Se on vain se joku tunne ja katse... 😍😍😍 Ei oo mitää kriteeri ulkonäölle. Se vaan tapahtuu kun tapahtuu. Sen tuntee sisällä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi

        Minua maskuliinisissa piirteissä naisessa viehättää niiden viestimä jämäkkyys ja voima, mikä saa mut ihan polvilleen tän butchin eteen. Se, miten tämä voima ja vahvuus tarkalleen fyysisesti (keho tai tyyli vaatteissa) ilmenee, on sitten vapaampaa. Monesti jollain tavalla assosioin voimakkaamman hartialinjan ja käsivarret sellaiseen vahvuuteen, mutta ehkä se jämäkkä asenne maailmaa kohtaan on tärkeämpi. Että uskaltaa olla oma itsensä ja puolustaa omia oikeuksiaan. Näin tällaisena femmehkönä aikuisena lesbona ;) nuoremmilta saat varmaan yksityiskohtaisempia kommentteja.


    • Anonyymi

      Tykkäisin! Olen itse femme ja naiselliset naiset ei vaan sytytä yhtä lujaa. Butcheissa on jotain mystistä ja kutkuttavaa, olemme molemmat naisia mutta niin erilaisia. Ehkäpä jokin yin/yang -juttu kyseessä. Lisäksi androgyyni habitus naisella vaan on äärettömän seksikästä :D

      Usein törmää tähän "Jos kerta pidät maskuliinisista naisista, mikset vaan oo miehen kanssa?" No heteroilta siedän nämä ihmettelyt, mutta harmikseni olen lesboyhteisössäkin nähnyt ajateltavan että 'naiseus' on yhtä kuin 'naisellisuus', eli jos pidät naisista niin niiden pitää myös "näyttää naisilta", tai muuten olet miehenkorviketta metsästävä kokeilunhaluinen hetero tai korkeintaan bi.

      Ja vaikka jollakin toisella ei olisi mitään preferenssejä kumppanin ulkonäön suhteen, ei se tee heistä mitään pinnallisuuden yläpuolella olevia pyhimyksiä. Mieltymyksiä saa olla, eikä kenenkään tarvitse niitä ruveta muille puolustelemaan.

      • Anonyymi

        Kiinnostavatko näitä "butcheja" yleensä myös samankaltaiset kuin he itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavatko näitä "butcheja" yleensä myös samankaltaiset kuin he itse?

        Jotkut tykkää omankaltaisistaan mutta monet on femmeihin päin


    • Anonyymi

      Kalju pää, jossa blondattu siili

      iso iso korvakoru oikeassa korvassa

      butcheni on ilman paitaa, koska näyttäisi lihaksiaan kaikille

      ei mitään meikkiä

      yhdellä kädellä on sormiton musta hansikas

      hänellä voisi vaihteeksi olla skottimiesten käyttämä hame
      säkkipillin hän heittäisi jo ajat sitten parvekkeelta alas

      muodikkaat kalliit lenkkarit

      nännilävistys

    • Anonyymi

      Riippuu onko oikeasti hyvännäköinen/tyylikäs vai näyttääkö 12-vuotiaalta pojalta.

      • Anonyymi

        Usein pehmeäpiirteisille naisille ei tosiaan tuo tyyli sovi.


    • Anonyymi

      Butchin pitää olla aikuinen, jotta on mielestäni viehättävä. Ei mikään skeittari pikkupoika. Pitkähköt hiukset, lihaksikkaat käsivarret, hyvin istuvat housut. Ei saa pukeutua jätesäkkiin tai huppareihin.

    • Tykkäisin. Saisinko hänet 40 ikäisenä?

      • Kyllä tykkäisin minäkin... mielellään 50 tänne heti 😃


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe