Ikävä pyörä ajaa jos haluaa pitää kortin. Vasta ylhäällä tapahtuu ja silloin vauhtia 120-150kmh. Monella vääntävällä pyörällä kyykyttää kilokyykyn alemmilla nopeuksilla tosi elämässä kun et kerkeä edes kilokyykyllä reagoimaan kun se vääntävä pyörä jo menee.
Kilokyykky on turha suomessa..tehoa ei ole siellä missä pitää
45
247
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki moottoripyörät ovat turhia.
- Anonyymi
Niin on. Entä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Entä sitten?
Ei minulle. Välttämätöntä se on, hauskempaa en ole keksinyt, kuin ajella mutkaista tietä moottoripyörällä. Tosi iso osa kesäistä elämää itse asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle. Välttämätöntä se on, hauskempaa en ole keksinyt, kuin ajella mutkaista tietä moottoripyörällä. Tosi iso osa kesäistä elämää itse asiassa.
Näiden huutelijoiden mielestä kaikki jolla ei ole muuta tarkoitusta kuin hauskanpito on turhaa. Kai sitten on. Parempi vaan käydä töissä ja masentua kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle. Välttämätöntä se on, hauskempaa en ole keksinyt, kuin ajella mutkaista tietä moottoripyörällä. Tosi iso osa kesäistä elämää itse asiassa.
Ihan sama mikä se pyörä on kun nopeusrajoitus on yleensä 80 km/h siellä mutkaisella tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mikä se pyörä on kun nopeusrajoitus on yleensä 80 km/h siellä mutkaisella tiellä.
Ei suinkaan ole sama.
Erilaiset moottoripyörät ohjautuvat mutkiin ja käyttäytyvät kaarreajossa hyvinkin paljon eri tavalla.
Eri asia sitten, kuka mistäkin tykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan ole sama.
Erilaiset moottoripyörät ohjautuvat mutkiin ja käyttäytyvät kaarreajossa hyvinkin paljon eri tavalla.
Eri asia sitten, kuka mistäkin tykkää.Höh, kuski ajaa ja kaikki pyörät ovat 2:lla pienellä kumitilkulla kiinni tiessä. Samalla lailla ne menee, mutta tehoissa ja jarruissa ja kallistusvaroissa on eroja.
80 km/h tikkarinopeus on monelle kuskille liikaa syheröllä, joten ajetaan taitojen puitteissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, kuski ajaa ja kaikki pyörät ovat 2:lla pienellä kumitilkulla kiinni tiessä. Samalla lailla ne menee, mutta tehoissa ja jarruissa ja kallistusvaroissa on eroja.
80 km/h tikkarinopeus on monelle kuskille liikaa syheröllä, joten ajetaan taitojen puitteissa!Et sitten ikinä ole sattunut kuulemaan ajogeometriasta?
Tai painopisteestä tai painon jakautumisesta?
http://www.mmaf.fi/documents/Kopterilaki-Ajogeometria101.pdf
Kuten todettua; erilaiset moottoripyörät ohjautuvat mutkiin ja käyttäytyvät kaarreajossa hyvinkin paljon eri tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ikinä ole sattunut kuulemaan ajogeometriasta?
Tai painopisteestä tai painon jakautumisesta?
http://www.mmaf.fi/documents/Kopterilaki-Ajogeometria101.pdf
Kuten todettua; erilaiset moottoripyörät ohjautuvat mutkiin ja käyttäytyvät kaarreajossa hyvinkin paljon eri tavalla.Höpsis, kuski sitä pyörää ajaa. Annetaan sulle uusi H2 kawa ja Marquez ajelee susta ulkokautta ohi Sporsterilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, kuski sitä pyörää ajaa. Annetaan sulle uusi H2 kawa ja Marquez ajelee susta ulkokautta ohi Sporsterilla...
Höpsis vaan itsellesi!
Ei pidä sekoittaa keskenään moottoripyörän ajo-ominaisuuksia ja kuljettajan ajotaitoja.
Ne kun ovat kokonaan kaksi eri asiaa.
Kokeilisit sinäkin joskus ajaa moottoripyörällä tai muutamalla erilaisella moottoripyörällä, niin ymmärtäisit asioita paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, kuski sitä pyörää ajaa. Annetaan sulle uusi H2 kawa ja Marquez ajelee susta ulkokautta ohi Sporsterilla...
Eikä tee tiukkaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan ole sama.
Erilaiset moottoripyörät ohjautuvat mutkiin ja käyttäytyvät kaarreajossa hyvinkin paljon eri tavalla.
Eri asia sitten, kuka mistäkin tykkää.Niin ja kun vauhtia on tarpeeksi, niin Turuntie on hemmetin mutkainen ? Kaikki on suhteellista .
- Anonyymi
Niin on autotkin. Ihmisillä on jalat liikkumista varten.
- Anonyymi
Olet väärässä tässäkin, ei kannata härley kuskin mussuttaa tästä asiasta.
- Anonyymi
Makuasia, sanoi koira...
- Anonyymi
Välillä on kiva käydä radalla luukuttamassa.
- Anonyymi
Niinpä.
Ei risteyksiä, ei nopeusrajoituksia, eikä vastaan tulevaa liikennettä.
- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Ei risteyksiä, ei nopeusrajoituksia, eikä vastaan tulevaa liikennettä.
-Itse pidän parhaina ratoina tässä lähiseudulla sipoo-pornainen akselia esim jossa mahtavaa ajella kovaa mutkateillä. Toinen hyvä seutula-riipilä-nurmijärvi-palojoki. Siellä tulee ajeltua niin kovaa etten kerkeä nähdä nopeusrajoituksia jotka on minulle lähinä suosituksia koska haluan nauttia moottoripyöräilystä. Putket ulvoo vaan kun leipasen menemään. Kaikista ohi ja eilenkin meni 180kmh tuolla tuusulassa. Kameroihin voi huoletta myös ajella kyykyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän parhaina ratoina tässä lähiseudulla sipoo-pornainen akselia esim jossa mahtavaa ajella kovaa mutkateillä. Toinen hyvä seutula-riipilä-nurmijärvi-palojoki. Siellä tulee ajeltua niin kovaa etten kerkeä nähdä nopeusrajoituksia jotka on minulle lähinä suosituksia koska haluan nauttia moottoripyöräilystä. Putket ulvoo vaan kun leipasen menemään. Kaikista ohi ja eilenkin meni 180kmh tuolla tuusulassa. Kameroihin voi huoletta myös ajella kyykyllä.
Kiteyttää hyvin sen, että kyykky ostetaan pelkkää silmitöntä kaahaamista varten. Pitäisi saada kilvet eteen tai sitten kieltää kokonaan nuo saastutusturhakkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiteyttää hyvin sen, että kyykky ostetaan pelkkää silmitöntä kaahaamista varten. Pitäisi saada kilvet eteen tai sitten kieltää kokonaan nuo saastutusturhakkeet.
Saastuttaminen on koko homman suola ja vihreitä ärsyttää ja muita hölmöläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän parhaina ratoina tässä lähiseudulla sipoo-pornainen akselia esim jossa mahtavaa ajella kovaa mutkateillä. Toinen hyvä seutula-riipilä-nurmijärvi-palojoki. Siellä tulee ajeltua niin kovaa etten kerkeä nähdä nopeusrajoituksia jotka on minulle lähinä suosituksia koska haluan nauttia moottoripyöräilystä. Putket ulvoo vaan kun leipasen menemään. Kaikista ohi ja eilenkin meni 180kmh tuolla tuusulassa. Kameroihin voi huoletta myös ajella kyykyllä.
Sinunkin olisi hyvä ymmärtää ero moottoriradan ja yleisen tien välillä.
Mietipä aluksi vaikka sitä, mitä kaikkea muuta, kuin nopeusrajoitukset sinulta jää vauhdissa näkemättä!
Esim. hirvi tai peura tömähtää ikävästi etuhaarukkaan, kun vauhtia on 180km/h. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin olisi hyvä ymmärtää ero moottoriradan ja yleisen tien välillä.
Mietipä aluksi vaikka sitä, mitä kaikkea muuta, kuin nopeusrajoitukset sinulta jää vauhdissa näkemättä!
Esim. hirvi tai peura tömähtää ikävästi etuhaarukkaan, kun vauhtia on 180km/h.En minäkään aja nopeusrajoituksien mukaan, vaan auton ominaisuuksien mukaan. Tuollainen 250km/h on kiva luukuttaa hyvällä tiellä iltahämärissä kohti auringonlaskua.
Audi King. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään aja nopeusrajoituksien mukaan, vaan auton ominaisuuksien mukaan. Tuollainen 250km/h on kiva luukuttaa hyvällä tiellä iltahämärissä kohti auringonlaskua.
Audi King.Nyt sinä hassuttelet.
Eihän Audilla edes pääse niin lujaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin olisi hyvä ymmärtää ero moottoriradan ja yleisen tien välillä.
Mietipä aluksi vaikka sitä, mitä kaikkea muuta, kuin nopeusrajoitukset sinulta jää vauhdissa näkemättä!
Esim. hirvi tai peura tömähtää ikävästi etuhaarukkaan, kun vauhtia on 180km/h.Peurasta menee iso pyörä läpi, nähty on ? Hirven kanssa lähtee yleensä henki .
- Anonyymi
Mukava ajella sellaisella pyörällä joka vääntää alhaalta ja vaikka kierrokset toppaa ylhäällä.
Joku katuenduro, V koneinen yms.- Anonyymi
Eipä ole syytä väittää vastaankaan.
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. - Anonyymi
Sähköpyörä vääntää tosiaan hienosti. Jää V-koneet kuin tikku paskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpyörä vääntää tosiaan hienosti. Jää V-koneet kuin tikku paskaan.
Sähköpyörä on kuollut, sama kuin ruumista nussisi. Bensakoneessa on sielu, se laulaa ja murisee, kun sen herättää startilla eloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpyörä on kuollut, sama kuin ruumista nussisi. Bensakoneessa on sielu, se laulaa ja murisee, kun sen herättää startilla eloon.
Bensan polttaminen vanhanaikaisessa melumoottorissa ei ole mikään "sielu". Kyseessä on vain kasa metallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensan polttaminen vanhanaikaisessa melumoottorissa ei ole mikään "sielu". Kyseessä on vain kasa metallia.
Et ymmärrä moottoreista mitään. Olet väärällä palstalla, fillarikommareille on omansa, mene sinne laukomaan viisauksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensan polttaminen vanhanaikaisessa melumoottorissa ei ole mikään "sielu". Kyseessä on vain kasa metallia.
Four wheels move bodys, two wheel move soul. Niinku Amerikassa sanotaan ?
- Anonyymi
Synkkä yksinpuhelu. Onko sinulla tylsää.
- Anonyymi
No onhan meitä ainakin kaksi; sinä ja minä.
Eikös vaan olekin hauskaa? Anonyymi kirjoitti:
No onhan meitä ainakin kaksi; sinä ja minä.
Eikös vaan olekin hauskaa?Tunnustaudun kolmanneksi.
Aloitukseen totean että kyllä modernit kilokyykyt vetää jo alhaalta ihan mukavasti, ei se ole enää sellaista kuin kierroskoneet joskus 80-luvulla joissa ei ollut alhaalla ihan hirveästi vääntöä. Nykyään voimaa on läpi kierrosalueen.- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Tunnustaudun kolmanneksi.
Aloitukseen totean että kyllä modernit kilokyykyt vetää jo alhaalta ihan mukavasti, ei se ole enää sellaista kuin kierroskoneet joskus 80-luvulla joissa ei ollut alhaalla ihan hirveästi vääntöä. Nykyään voimaa on läpi kierrosalueen.Bmw S1000rr jota ajelin tuossa viikonloppuna onesim sellainen vm 2020 että lähtee kovaa myös alhaalta asti ja 100 vauhdissa 6 vaihteella mennää todella hienosti muista ohi. 6 ninja on eri peli..siinä tarvii enempi kierroksia. Panigale kovasti kutittelee joten nähtäväksi jöö ilmestyykö sellainen pian toiseksi pyöräksi pihaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bmw S1000rr jota ajelin tuossa viikonloppuna onesim sellainen vm 2020 että lähtee kovaa myös alhaalta asti ja 100 vauhdissa 6 vaihteella mennää todella hienosti muista ohi. 6 ninja on eri peli..siinä tarvii enempi kierroksia. Panigale kovasti kutittelee joten nähtäväksi jöö ilmestyykö sellainen pian toiseksi pyöräksi pihaan.
Suosittelen apupyöriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bmw S1000rr jota ajelin tuossa viikonloppuna onesim sellainen vm 2020 että lähtee kovaa myös alhaalta asti ja 100 vauhdissa 6 vaihteella mennää todella hienosti muista ohi. 6 ninja on eri peli..siinä tarvii enempi kierroksia. Panigale kovasti kutittelee joten nähtäväksi jöö ilmestyykö sellainen pian toiseksi pyöräksi pihaan.
Mahtaako lähteä satasesta yhtä hyvin kuin Suzuki Bandit 1250 ? Bemari on testaamatta, mutta muita superpyöriä olen kokeillut ja sinänsä erittäin matalatehoisen Bandun nykäisy vajaan satkun nopeudesta on melko mykistävää joskaan ei kauan kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako lähteä satasesta yhtä hyvin kuin Suzuki Bandit 1250 ? Bemari on testaamatta, mutta muita superpyöriä olen kokeillut ja sinänsä erittäin matalatehoisen Bandun nykäisy vajaan satkun nopeudesta on melko mykistävää joskaan ei kauan kestä.
Olisi mielenkiintoista nähdä tästä jotain mitattuja tuloksia. Kaikki riippuu kuitenkin nykyisin välityksistä ja siitä miten pahasti ko. pyörä on rajoitettu. Jos kaasua avaamalla kiihtyy pehmeästi nykimättä niin hyvä. Suurin osa ei vain ole vakiona kovinkaan pehmeästi eikä varsinkaan nopasti kiihtyviä. Näihin asioihin voi tietenkin itse vaikuttaa, mikä tietysti vaatii vähän tietotaitoa. Lähes kaikki tehokkaimmat pyörät on valitetty ylipitkiksi (tämä on yritys säästää polttoainetta) Siitä johtuu tämä illuusio että joku ei niin tehokas peli voi vaikuttaa nopeammalta esim kutosvahteella tapahtuvassa kiihdytyksessä. Tämä on kuitenkin helposti korjattavissa välityksiä vaihtamalla sopivammaksi. Kysymys tietenkin on se et miksi ajasit kutosvaihteella nopeutta minkä pyörä saavuttaa jo ykkösvaihteella.
Banditin huippunopeus on 225Kmh (vakiona) ja jos vertaat sitä pyörään kutosvaihteella joka on tarkoitus kulkea 300 tai yli olet hiukan tyhmä. (Minun meilestä)
Bandit on ihan ok peruspyörä. Sen legendan loi kiihdytyskisoista tuttu
Brock Davidson kun ajoi kyseisellä pyörällä ensimmäisenä maalmassa alle 8 sekunnin ajan varttimaililla "katupyörällä" Banditilla.
First 7 Second Street-Legal Motorcycle - 20 Year Anniversary Ride Along With Brock - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä tästä jotain mitattuja tuloksia. Kaikki riippuu kuitenkin nykyisin välityksistä ja siitä miten pahasti ko. pyörä on rajoitettu. Jos kaasua avaamalla kiihtyy pehmeästi nykimättä niin hyvä. Suurin osa ei vain ole vakiona kovinkaan pehmeästi eikä varsinkaan nopasti kiihtyviä. Näihin asioihin voi tietenkin itse vaikuttaa, mikä tietysti vaatii vähän tietotaitoa. Lähes kaikki tehokkaimmat pyörät on valitetty ylipitkiksi (tämä on yritys säästää polttoainetta) Siitä johtuu tämä illuusio että joku ei niin tehokas peli voi vaikuttaa nopeammalta esim kutosvahteella tapahtuvassa kiihdytyksessä. Tämä on kuitenkin helposti korjattavissa välityksiä vaihtamalla sopivammaksi. Kysymys tietenkin on se et miksi ajasit kutosvaihteella nopeutta minkä pyörä saavuttaa jo ykkösvaihteella.
Banditin huippunopeus on 225Kmh (vakiona) ja jos vertaat sitä pyörään kutosvaihteella joka on tarkoitus kulkea 300 tai yli olet hiukan tyhmä. (Minun meilestä)
Bandit on ihan ok peruspyörä. Sen legendan loi kiihdytyskisoista tuttu
Brock Davidson kun ajoi kyseisellä pyörällä ensimmäisenä maalmassa alle 8 sekunnin ajan varttimaililla "katupyörällä" Banditilla.
First 7 Second Street-Legal Motorcycle - 20 Year Anniversary Ride Along With BrockSuperpyörissä on erityisesti ykkösvaihde välitetty ns ylipitkäksi ei niinkään kutonen enää. Banditissa satasen nopeudessa (gps) on kierrokset melko tarkkaan 3500 eli ei ole mitenkään tiheä tuo suurin vaihde. Siinä on monen koeajajan leuka loksahtanut lattiaan kun eivät usko miten voi 98 hp pyörää liikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Superpyörissä on erityisesti ykkösvaihde välitetty ns ylipitkäksi ei niinkään kutonen enää. Banditissa satasen nopeudessa (gps) on kierrokset melko tarkkaan 3500 eli ei ole mitenkään tiheä tuo suurin vaihde. Siinä on monen koeajajan leuka loksahtanut lattiaan kun eivät usko miten voi 98 hp pyörää liikuttaa.
Ostin puolivalmisteen, se kesti puolet matkasta.
-HD roadkinkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin puolivalmisteen, se kesti puolet matkasta.
-HD roadkinkkiMiten HD liittyy Japanilaiseen Suzuki Banditiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten HD liittyy Japanilaiseen Suzuki Banditiin ?
HD pesee sukisakin hetkessä kiihdytyksessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HD pesee sukisakin hetkessä kiihdytyksessä!
Yhtä surkeita molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä surkeita molemmat.
Varmuudella et ole ainakaan motoristi.
- Anonyymi
Pojilla lipsahtanut keskustelu lässytyksen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521