Tarviin apua... Mulla on menkat ja mennää joukkueen kanssa tiistaina uimaan nii mitä teen? Mennää siis sellasee mis on kloori että nii voiko uida iha vaa ilman tamppoonia tai mitää koska en viitti koittaa ees ja oon 11v. HELP
Menkat ja uimaan?? auttakaa
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
troloroo. Kas kummaa. Vanhamies taas haluaa olla tyttönä. Kiinnostuksesi ylittää pervorajan.
- Anonyymi
häh kenelle sä ton sanoit?
- Anonyymi
Sinuna en itse menisi uimaan:/ On se kuitenkin suuri riski, jos ei ole mahdollista laittaa tamponit uimisen ajaksi. Eri asia olisi tietty, jos uisit järvessä, meressä, joessa yms. Mutta suosittelisin jättämään uimisen välistä vaikka se saattaa tuntua inhottavalta, jos jää menkkojen takia kavereiden kanssa hauskanpito väliin.😕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900