Miten on? Joko heinäkuussa?

Anonyymi

Kaiken kummallisten höpinöiden ja aloitusten keskellä kysyn oikeilta Pattayan turisteilta tai asukkailta, miten on? Miltä näyttää heinäkuun tilanne tällä hetkellä, että kannattaako jo kokeilla. Olen se sama heppu joka keskeytti matkansa maaliskuun lopussa ja olin majoittuneena Wongamatille silloin.
Tiedän viranomaispäätökset että tod näk raja aukeaa heinäkuun alussa, mutta mietin vaan että jos mestoja on paljonkin vielä kiinni, niin ei huvita vielä lähteä.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä ei ole kuin pari viikkoa heinäkuuhun. Vapaa liikkuminen on bannissa ja aukiolevissa paikoissa noudatetaan etäisyyssääntöjä edelleen. 14 päivän bannia ei enää maahan tullessa ole. Itse katsoisin sinuna tilannetta sinne heinäkuun puolelle ennen lentojen varaamista. Alehintaiset Finnairin liput on tosin voimassa vaan tämän kuun loppuun saakka.

• Anonyymi

Finskillä elokuun loppuun mennessä ostetuihin lippuihin ilmainen matkustuspäivien vaihto.

• Anonyymi

Morjesta Thaimaan ystävät. Just thaikku naisen kanssa juttelin tosta tilanteesta , vaikeeta on sielläkin. Meidän pitää laittaa Suomi nousuun ja sitä myötä taikkulakin jos eväät riittää. Täällä palstalla on paljon alakoululaisia joten annetaan niille anteeksi. Menossa taas takaisin paratiisiin jos iso herra suo. Ei ole parempaa naista kuin taikku , voi kattoo myös aamulla. Kirjoitan tässä korona keljutuksessa. Laitan soimaan Pattaya and Pattaya.

• Anonyymi

Tarkasta tietosi thaimaan maahanmuuttoviranomaisten sivuilta, täällä kirjoitetaan mitä sylki suuhun tuo, kiinasta otetaan noin 1000 turistia, ja se on sitten siinä heinäkuussa tästäkään en mene takuuseen kun juttuja liikkuu pilvinpimein.

• Anonyymi

Ulkonaliikkumiskielto on peruttu tänään,

• Anonyymi

Ei ole sitä on hieman väljennetty

• Anonyymi

Vielä ovat odottavalla kannalla ja syytä onkin esim ruaattaalaaset saattavat kantaa vaikka mitä viiruksia eli siten myös tsuhnat

• Anonyymi

Nopeat toimet on edelleen tärkeitä. Itsellä oli koronaoireet maaliskuun 20 päivän paikkeilla pahimmillaan. Nyt tänä aamuna oli ekaa kertaa keuhkot normaalissa kunnossa 3 kuukautta myöhemmin. Kunto oli huonoimmillaan sellainen että piti kääntyä sadanmetrin päästä takaisin lenkiltä. Nyt hölkkäsin äsken kympin 46 minuuttiin, joka oli normaali vauhtini vielä helmikuussa.

• Anonyymi

Resuperseille tulee kusiset paikat, karkoituskeskukseen ja 10 vuoden maahantulokielto. Pattaya sortuu mereen ja hissit putoilee, krotiilin kokoiset rotat syö loput henkiinjääneet.

• Anonyymi

tämä siis Riihimäellä

• Kun olin äiteen kanssa Valittujen Palojen palkintomatkalla 2008 niin nähtiin kun ronsut pelasi potku balloa. Käitiin meressä sitten mulla oli gellukkeet. Huusin äitille että mie sorrun mereen mie sorrun mereen! Äiti sanoi että höpsö se on vaan kakka. Sitten mentiin maasto vitaralla markkinoille mutta se hajos ylä mäessä ja tultii mini pussilla takas.

• Anonyymi

Joo, ja etenkin kaikki Petteri nimiset on liemessä.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Kun olin äiteen kanssa Valittujen Palojen palkintomatkalla 2008 niin nähtiin kun ronsut pelasi potku balloa. Käitiin meressä sitten mulla oli gellukkeet. Huusin äitille että mie sorrun mereen mie sorrun mereen! Äiti sanoi että höpsö se on vaan kakka. Sitten mentiin maasto vitaralla markkinoille mutta se hajos ylä mäessä ja tultii mini pussilla takas.

Vain homopojat ottaa kuvia vuokra vitarasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe