Todella huonoa talouden hoitoa, täytyy nyt todeta. 1,2 milj. tappiota 2019 ei ole mitenkään hyväksyttävää. Onkohan siellä kellään järkeä koko kunnaassa?
Reippaasti
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu paikkoa edellisten vuosien tappioitaan myymällä kunnan moaomaisuuttaan tunnetusti kalliilla hinnalla.
- Anonyymi
Voi hyvä ystä kallis! Kertoisitko minulle kuinka kuntatalouden alijäämää paikataan kenkkäämällä kunnan taseesta tavaraa?
- Anonyymi
Ei voi olla ajattelematta, että inkälaisia kunnanjohtajia niitä palkataan kalliisti kuntaan? Näyttäisi vaan olevan että hyvien lihapatojen äärelle kun päästään niin sitten ei osata, eikä edes haluta tasapainottaa kunnan taloutta niin että elettäisiin suu säkkiä myöten. Pikku hiljaa kuntalaisille vaan muodostuu sellainen kuva, että taisi Juha Urpilainen olla sittenkin paras ja älykkäin johtaja, mutta sitä vaan ei jostain syystä arvostettu. Tässä se nyt sitten nähdään.
- Anonyymi
Näyttää että kepulit on käynnistänneet välineesä kunnan maitten jaon ku ovat huomanneet että kohta ei oo muuta vaihtoehtoa ku lyyvä hynttyyt yhtee lähiseuvun kuntien kansa . Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle ja nii etellee . Onneks se Peuha kumminki seuroa tilannetta .
- Anonyymi
Jos itsenäisyys halutaan säilytteä mahollisimman pitkään ni ainaki tuntus että kunna joutuu pakostai miettimää jären käyttöä ja kustannusten seästöä. Se jären käytö aika ois varmasti kovastinnii ajankohtane . Tämän kokosessa kunnassa ei tarvittas mittää kalliisti palakattuja johtajia eikä peäliköitä. Seoh ihan joutavata hävitteä verommaksajie rahoja joutavanpäivästen virkoje ylläpitämissee. Viijen kunnan kans yhteinen johtaja joka joka ois päivän kussai kunnassa ni joha kumma jos ei alakas tallous pikkuhilijoa tervehtymmää. Ihtesä toistoahan ne varmaan ainaki peäosi on huo virkamiesten tehtävät ja eikä ainai osan niistä vois suosiolla korvamerkitä toimistosihteerien tehtäväks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722520Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701058Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769