Reippaasti

Anonyymi

Todella huonoa talouden hoitoa, täytyy nyt todeta. 1,2 milj. tappiota 2019 ei ole mitenkään hyväksyttävää. Onkohan siellä kellään järkeä koko kunnaassa?

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepu paikkoa edellisten vuosien tappioitaan myymällä kunnan moaomaisuuttaan tunnetusti kalliilla hinnalla.

• Anonyymi

Voi hyvä ystä kallis! Kertoisitko minulle kuinka kuntatalouden alijäämää paikataan kenkkäämällä kunnan taseesta tavaraa?

• Anonyymi

Ei voi olla ajattelematta, että inkälaisia kunnanjohtajia niitä palkataan kalliisti kuntaan? Näyttäisi vaan olevan että hyvien lihapatojen äärelle kun päästään niin sitten ei osata, eikä edes haluta tasapainottaa kunnan taloutta niin että elettäisiin suu säkkiä myöten. Pikku hiljaa kuntalaisille vaan muodostuu sellainen kuva, että taisi Juha Urpilainen olla sittenkin paras ja älykkäin johtaja, mutta sitä vaan ei jostain syystä arvostettu. Tässä se nyt sitten nähdään.

• Anonyymi

Näyttää että kepulit on käynnistänneet välineesä kunnan maitten jaon ku ovat huomanneet että kohta ei oo muuta vaihtoehtoa ku lyyvä hynttyyt yhtee lähiseuvun kuntien kansa . Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle ja nii etellee . Onneks se Peuha kumminki seuroa tilannetta .

• Anonyymi

Jos itsenäisyys halutaan säilytteä mahollisimman pitkään ni ainaki tuntus että kunna joutuu pakostai miettimää jären käyttöä ja kustannusten seästöä. Se jären käytö aika ois varmasti kovastinnii ajankohtane . Tämän kokosessa kunnassa ei tarvittas mittää kalliisti palakattuja johtajia eikä peäliköitä. Seoh ihan joutavata hävitteä verommaksajie rahoja joutavanpäivästen virkoje ylläpitämissee. Viijen kunnan kans yhteinen johtaja joka joka ois päivän kussai kunnassa ni joha kumma jos ei alakas tallous pikkuhilijoa tervehtymmää. Ihtesä toistoahan ne varmaan ainaki peäosi on huo virkamiesten tehtävät ja eikä ainai osan niistä vois suosiolla korvamerkitä toimistosihteerien tehtäväks.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe