Todella huonoa talouden hoitoa, täytyy nyt todeta. 1,2 milj. tappiota 2019 ei ole mitenkään hyväksyttävää. Onkohan siellä kellään järkeä koko kunnaassa?
Reippaasti
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu paikkoa edellisten vuosien tappioitaan myymällä kunnan moaomaisuuttaan tunnetusti kalliilla hinnalla.
- Anonyymi
Voi hyvä ystä kallis! Kertoisitko minulle kuinka kuntatalouden alijäämää paikataan kenkkäämällä kunnan taseesta tavaraa?
- Anonyymi
Ei voi olla ajattelematta, että inkälaisia kunnanjohtajia niitä palkataan kalliisti kuntaan? Näyttäisi vaan olevan että hyvien lihapatojen äärelle kun päästään niin sitten ei osata, eikä edes haluta tasapainottaa kunnan taloutta niin että elettäisiin suu säkkiä myöten. Pikku hiljaa kuntalaisille vaan muodostuu sellainen kuva, että taisi Juha Urpilainen olla sittenkin paras ja älykkäin johtaja, mutta sitä vaan ei jostain syystä arvostettu. Tässä se nyt sitten nähdään.
- Anonyymi
Näyttää että kepulit on käynnistänneet välineesä kunnan maitten jaon ku ovat huomanneet että kohta ei oo muuta vaihtoehtoa ku lyyvä hynttyyt yhtee lähiseuvun kuntien kansa . Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle ja nii etellee . Onneks se Peuha kumminki seuroa tilannetta .
- Anonyymi
Jos itsenäisyys halutaan säilytteä mahollisimman pitkään ni ainaki tuntus että kunna joutuu pakostai miettimää jären käyttöä ja kustannusten seästöä. Se jären käytö aika ois varmasti kovastinnii ajankohtane . Tämän kokosessa kunnassa ei tarvittas mittää kalliisti palakattuja johtajia eikä peäliköitä. Seoh ihan joutavata hävitteä verommaksajie rahoja joutavanpäivästen virkoje ylläpitämissee. Viijen kunnan kans yhteinen johtaja joka joka ois päivän kussai kunnassa ni joha kumma jos ei alakas tallous pikkuhilijoa tervehtymmää. Ihtesä toistoahan ne varmaan ainaki peäosi on huo virkamiesten tehtävät ja eikä ainai osan niistä vois suosiolla korvamerkitä toimistosihteerien tehtäväks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569