Yh enemmän haluan olla naisena

Anonyymi

Olen pukeutunut naisten vaatteisiin jo kauan, mutta harvoin julkisesti eikä kukaan tuttuni tiedä tästä. En halua vaihtaa sukupuolta, eihän se oikeasti ole edes teoriassa mahdollista. Haluan kuitenkin olla naisena (olen 170/64) aina kun mahdollista. Tästä taipumuksesta ei taida olla ulospääsyä. Ja ennen kaikkea viihdyn siisä roolissa, sillä kohdallani se kai on roolipeliä.

Voin kyllä liikkua ulkonakin naisena ilman ongelmia. Miehet ovat kiinnostuneita minusta, koska on niin paljon trans-diggareita. Itse olen enemmän suuntautunut naisiin (ikäänkuin "lesbo"-suhteena, mutta kiihottaa myös ajatus antautua miehelle naisena, jotta voisin tuntea olevani "oikea" nainen.

Tosinaiselliset asut on mun juttu. Nylonit, sukkanauhakorsetit, rintsikat, mekot, korkkarit em. Liivit ovat ihan parasta, omista niitä paljon. Käytän myös peruukkeja ja meikkejä.

14

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tosiaan hyvä pysyä poissa prosessista, koska kuten sanoit, vaihtaa ei voi jos ei ole jo valmiiksi nainen, mitä et siis ole, jos et ole. Sinulle mitat ja nylonit tekee naisen, muille se tulee sydämestä.

      • Anonyymi

        Viisastelusi on taas yhtä viisasta (sarkasmia) kuin aina ennenkin.

        On kuitenkin olemassa 24/7 transvestiitteja, joka voisi olla ihan sopiva positio henkilölle, joka ei koe olevansa nainen, mutta kuitenkin kokee halua elää sellaisena.


    • Anonyymi

      Eläkeläinen rakastaa väittelyitä ja ihmisten tolvanaksi haukkumista.

      • Anonyymi

        Niin rakastaakin, mutta mitä se tähän liittyy, oletko C. S. ja kännissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastaakin, mutta mitä se tähän liittyy, oletko C. S. ja kännissä?

        Nykyisin hän on aavistuksen seestynyt, mutta vain aavistuksen, palstalla hän kuitenkin on nykyisin anonyymi ja esittää, ettei enää kirjoita tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin hän on aavistuksen seestynyt, mutta vain aavistuksen, palstalla hän kuitenkin on nykyisin anonyymi ja esittää, ettei enää kirjoita tänne.

        Siis eläkeläinen, ei C. S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eläkeläinen, ei C. S.

        Ei taida olla kumpikaan, eikä edes Taneli vaan joku uusi hörhö joka on ottanut tavoitteekseen lopettaa kaikki transhoidot maailmasta.


    • Anonyymi

      Hienoa, että sinunlaisia ihmisiä on ja uskallat vielä kulkea ulkonakin naisena. Tietysti se on vähän hankalaa, jos et halua paljastaa tutuille omaa taipumustasi naiseksi pukeutumiseen. Silloin joutuu koko ajan olemaan varovainen ja miettimään milloin ja missä voi pukeutua ja liikkua. Eihän sitä tarvitse vaihtaa tai korjata sukupuolta, voihan sitä muutenkin laittautua naiseksi ja nauttia siitä, kuten sanoit mahdollisimman useasti. Olet aika mukavan kokoinen fyysisesti, mikä auttaa varmaan esiintymään hyvin naisena. Sopisit hyvin kulkemaan tälläisen vähän pidemmän miehen rinnalla korkeissakin koroissa, ilman että se herättäisi huomiota. Se on hienoa, että olet hyväksynyt itsesi ja tiedät, ettei tästä taipumuksesta pääse koskaan eroon. Tärkeintä siinä on, että nautit tästä kaikesta ja haluat edellen elää tämmöistä elämää.
      Usko sen, että mihet ovat kiinnostuneita tuollaisesta "naisesta", sillä meitä trans-diggareita on aika paljon. Vaikka sanotkin olevasi enemmän suuntautunut naisiin, nii eikö olisi joskus mukava kokeilla jonkun luotettavan miehen kanssa miltä se tuntuu olla naisen roolissa miehen kanssa. Niinkuin itse sanoit, seksiaktissa miehen kanssa voisit vasta tunea mitä on olla oikea "nainen".
      Eihän sitä tiedä mitä siitä sen jälkeen seuraisi, jos kokemus olisi hyvä, niin sitähän voisi haluta uudestaan ja eihän sitä tiedä millaisia ihmissuhteita siitä kehittyisi.

      Kun aloin miettimään sitä neitiä, joka pukeutuu tuollaisiin asuihin, joista kerroit, niin mielikuvitukseni alkaa väkisin laukkaamaan. Tässä alkaa ihan pakosta kiihottumaan, sillä nuo kaikki asusteesi ovat ylläsi varmaan seksikkäitä.

      • Anonyymi

        Viesti sulle. Niinkuin sanoin jo, voisi kokeilla vaikka sun kanssa...........


      • Anonyymi

        Niin, ja yhteyden minuun saa tavalla tai toisella............................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja yhteyden minuun saa tavalla tai toisella............................

        Sorry että vastaan vasta nyt, mutta miten saan yhteyden? Livechat.fi olisi anonyymi tapa. Muilla tavoin??


    • Anonyymi

      Totta, mitä mamitset.
      Itse kiva tunne, kun pukeudun.

    • Anonyymi

      olen 170 / 67 pyöreä pyllyinen ja minulla on hameita, useat rintaliivit, korkokenkiä.
      Asennoiduin ja omaksuin itseni naisellisuuteen.
      Totuttauduin ajatukseen, että olen penetraation kohteena.
      Huomasin haluavani tuottaa nautintoa toiselle miehelle.
      Väistämättä kävi niin, että haluan miestä yhä enemmän ja useammin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe