Nikitön keskustelu paheesta

viheliäinen

voihan nenu kun meni niin äkkiä täyteen tuo nikitön keskustelu.

Piti jatkaa vielä,ja
kaiken lisäksi on aprillipäiväkin, ai niin muuten, pahe, onkos pahe jos pahasti aprillataan, tai tulee aprillatuksi.

84

4699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paheiden pesä

Ei kai pahe kun aprillipäivä on vain kerran vuodessa.
      Minusta turhien toiveiden herättäminen ja juoksuttaminenovat ikäviä piloja.

• Ei vastannut kaikille

Vain valitsemilleen

• haastaja

Nyt puhut puppua!

Vastasin mielestäni turhankin ahkerasti itse kullekin, joten siksi kai rönsyjä ei niin kauhean paljoa päässytkään tulemaan. Lisäksi, jos näin, että jossakin kohtaa parikin henkilöä jo keskustelee keskenään, koin sen hyvänä piirteenä ja siirryin vastaamaan jollekin 'yksinäiselle' paheidensa tunnustajalle. Jostakin syystä tilanne siis alkoi mennä siihen, että minun vastaustani jäätiin odottamaan, eivätkä porukat kovin herkästi toistensa paheita arvostelleet. Miksiköhän...? Kysymyshän oli siis taidostamme keskustella ventovieraiden kanssa ja testailla sitä piirrettä itsessämme, että vastailemmeko muillekin kuin tutulle nikille!

Yritin olla erittäin kohtelias, ja ainakin yrittää vastailla kaikille. Jotkut joutuivat odottamaan vastaustani omasta mielestään liian kauan, ja vastailin itse kullekin niin kauan kuin ketju tuli täyteen. Jokainen pystyy katsomaan vieläkin, kuinka tilanne siellä eteni.

Aloituksen tekijällä mielestäni aina onkin tietynlainen vastuu edes kohteliaisuuttaan seurata ketjun etenemistä, ja minä tein niin! Jos katsotte ketjua ylhäältä alas asti, kaikki kysymykset vastauksineen ovat siellä näkyvissä. Olisikohan kellään edes mielenkiintoa katsella esimerkiksi, mitä joku toinen henkilö on 'tunnustanut' ja millä tavoin olen vastaillut...?

Lisäksi jokainen näkee, että aloitin vastailemisen lähes aina ylhäältä aloittaen. Paheidesta puhuminen tuntui olevan kovin suosittua, joten kiirettä jouduinkin pitämään...! Jokainen pystyy myös katsomaan, mihin ketjumme päättyi. VIISI kappaletta pallukanhakuviestejä, joiden tilalla voisi olla joko loppuja vastauksia, uusia 'tunnustuksia' tai edes jonkinlaista yhteenvetoa jutustelustamme. Koin sen eräänlaisena palstahäiriköintinä, mikä sekin mielestäni ON pahe, koska siinä satuttaa monia muita henkilöitä. Minun lisäkseni siis joku muukin on pahoittanut moisesta piirteestä mielensä.

Koska tässä viestissä nyt sanottiin minua jänishousuksi, minun mielipidettäni saa tulla tähänkin kyselemään - koska aiheesta siis joku on halunnut uuden ketjun aloittaa. Minunkin mielestäni ketjumme loppui kesken - 'kiitos' siitä siis jollekin huomionkipeälle kirjoittajalle tai nikittömään keskusteluun kyllästyneelle.

Korostan kuitenkin, että enhän minä mikään tai kukaan ketään ole arvostelemaan tuomitsemisesta puhumattakaan, ja että leikkimielinen ketjuhan siitä ketjusta tuli. Sen koin positiivisena yllätyksenä. Mutta kuka siis oli jäänyt vastaustani odottelemaan...? Sanoin siellä myös jossakin vaiheessa, että nyt en pysty niin tiiviisti enää 'päivystämään', joten on mukavaa huomata, että uusi ketju aiheesta on pistetty pystyyn!;)

Paheiden määrä on mittaamaton...?
        Kyselee vt. pyssylooki

• taikanainen
        haastaja kirjoitti:

Nyt puhut puppua!

Vastasin mielestäni turhankin ahkerasti itse kullekin, joten siksi kai rönsyjä ei niin kauhean paljoa päässytkään tulemaan. Lisäksi, jos näin, että jossakin kohtaa parikin henkilöä jo keskustelee keskenään, koin sen hyvänä piirteenä ja siirryin vastaamaan jollekin 'yksinäiselle' paheidensa tunnustajalle. Jostakin syystä tilanne siis alkoi mennä siihen, että minun vastaustani jäätiin odottamaan, eivätkä porukat kovin herkästi toistensa paheita arvostelleet. Miksiköhän...? Kysymyshän oli siis taidostamme keskustella ventovieraiden kanssa ja testailla sitä piirrettä itsessämme, että vastailemmeko muillekin kuin tutulle nikille!

Yritin olla erittäin kohtelias, ja ainakin yrittää vastailla kaikille. Jotkut joutuivat odottamaan vastaustani omasta mielestään liian kauan, ja vastailin itse kullekin niin kauan kuin ketju tuli täyteen. Jokainen pystyy katsomaan vieläkin, kuinka tilanne siellä eteni.

Aloituksen tekijällä mielestäni aina onkin tietynlainen vastuu edes kohteliaisuuttaan seurata ketjun etenemistä, ja minä tein niin! Jos katsotte ketjua ylhäältä alas asti, kaikki kysymykset vastauksineen ovat siellä näkyvissä. Olisikohan kellään edes mielenkiintoa katsella esimerkiksi, mitä joku toinen henkilö on 'tunnustanut' ja millä tavoin olen vastaillut...?

Lisäksi jokainen näkee, että aloitin vastailemisen lähes aina ylhäältä aloittaen. Paheidesta puhuminen tuntui olevan kovin suosittua, joten kiirettä jouduinkin pitämään...! Jokainen pystyy myös katsomaan, mihin ketjumme päättyi. VIISI kappaletta pallukanhakuviestejä, joiden tilalla voisi olla joko loppuja vastauksia, uusia 'tunnustuksia' tai edes jonkinlaista yhteenvetoa jutustelustamme. Koin sen eräänlaisena palstahäiriköintinä, mikä sekin mielestäni ON pahe, koska siinä satuttaa monia muita henkilöitä. Minun lisäkseni siis joku muukin on pahoittanut moisesta piirteestä mielensä.

Koska tässä viestissä nyt sanottiin minua jänishousuksi, minun mielipidettäni saa tulla tähänkin kyselemään - koska aiheesta siis joku on halunnut uuden ketjun aloittaa. Minunkin mielestäni ketjumme loppui kesken - 'kiitos' siitä siis jollekin huomionkipeälle kirjoittajalle tai nikittömään keskusteluun kyllästyneelle.

Korostan kuitenkin, että enhän minä mikään tai kukaan ketään ole arvostelemaan tuomitsemisesta puhumattakaan, ja että leikkimielinen ketjuhan siitä ketjusta tuli. Sen koin positiivisena yllätyksenä. Mutta kuka siis oli jäänyt vastaustani odottelemaan...? Sanoin siellä myös jossakin vaiheessa, että nyt en pysty niin tiiviisti enää 'päivystämään', joten on mukavaa huomata, että uusi ketju aiheesta on pistetty pystyyn!;)

Kyselee vt. pyssylooki

hyvin tsemppasit onnetonta tunariakin..:)

Mut huomasin kyllä että eräs itserakas yritti parkua huomiotasi.......

• haastaja
        taikanainen kirjoitti:

hyvin tsemppasit onnetonta tunariakin..:)

Mut huomasin kyllä että eräs itserakas yritti parkua huomiotasi.......

minäkin, ja hänelle ennätin onneksi vastata! En vastannut heti juuri tuosta syystä, että näin hänen juttelevan jonkun toisen kanssa, ja siksi en siis kiirettä pitänyt. Vastasin hänelle kuitenkin pitkähköllä viestillä ylempänä ketjussa, ja kun siirryin katselemaan ketjun alas tulleita uusia viestejä, petyinkin nähdessäni nuo viisi pallukanhimoviestiä...

Onkin sinulle, hyvä lapseni, hieno asia että uusi ketju aiheesta on pistetty pystyyn... Sinun syntisäkkisi olisi ehkä jopa minulle ollut liian rankkaa purtavaa...;)))

• paheita
        haastaja kirjoitti:

Nyt puhut puppua!

Kyselee vt. pyssylooki

että ketjun lopetuksesta jäi hapan maku suuhun, tilaa olisi ollut muuhunkin.

• haastaja kirjoitti:

minäkin, ja hänelle ennätin onneksi vastata! En vastannut heti juuri tuosta syystä, että näin hänen juttelevan jonkun toisen kanssa, ja siksi en siis kiirettä pitänyt. Vastasin hänelle kuitenkin pitkähköllä viestillä ylempänä ketjussa, ja kun siirryin katselemaan ketjun alas tulleita uusia viestejä, petyinkin nähdessäni nuo viisi pallukanhimoviestiä...

Onkin sinulle, hyvä lapseni, hieno asia että uusi ketju aiheesta on pistetty pystyyn... Sinun syntisäkkisi olisi ehkä jopa minulle ollut liian rankkaa purtavaa...;)))

Ketjun aloittaja oli hyvin aktiivinen,kiitos.

Tuo pallukkan vihaajat tarvisivat aivan oman ketjun missä asiaa puitaisiin myös "tekaistuilla" nikeillä ja pallukka olis aivan varma tapaus,kenen vuoro?

• taikanainen
        haastaja kirjoitti:

onnekseni sain uljaan ritarin kuormaa kantamaan loppumetreillä....

Nyt on ihan kevyt olo, kun sain ripittäytyä,ja lohduttavasti kertoelit, etteivät paheeni nyt ainakaan syntejä ole, josko lienevät mitään ;))

Hyyyvin viaton kysymys vielä, mainitsit noin niinkuin ohimennen, että olit suunnitellut paheideni poistamista ketjusta että asiallisemmat paheet sopivat mukaan. Siis tuota...olivatko minun paheeni asiattomia ;) Hih, millainen onkaan asiaton pahe *pohtii*

• haastaja
        taikanainen kirjoitti:

onnekseni sain uljaan ritarin kuormaa kantamaan loppumetreillä....

Nyt on ihan kevyt olo, kun sain ripittäytyä,ja lohduttavasti kertoelit, etteivät paheeni nyt ainakaan syntejä ole, josko lienevät mitään ;))

Hyyyvin viaton kysymys vielä, mainitsit noin niinkuin ohimennen, että olit suunnitellut paheideni poistamista ketjusta että asiallisemmat paheet sopivat mukaan. Siis tuota...olivatko minun paheeni asiattomia ;) Hih, millainen onkaan asiaton pahe *pohtii*

Hyvä lapseni!

Eivätkös ne muuttuneet asiattomiksi siinä vaiheessa, kun mekkoasi vaihdoit...? Pyhämekko päälläsi yritit tulla paheitasi tunnustamaan, jotta helpommin paheesi hyveiksi muuttuisivat...

Tarkoituksenihan oikeasti oli siis vain loukata sinua.
        *irvistelee vieläkin*... Ärgh.
        *muuttaa irvistyksensä virnistykseksi*... Hihhei.
        Hyvää aprillipäivää koko säkilliselle!

• Kummaa
        haastaja kirjoitti:

Nyt puhut puppua!

Kyselee vt. pyssylooki

En ole huomannut ;D

• Nikitön ja paheeton
        haastaja kirjoitti:

Nyt puhut puppua!

Kyselee vt. pyssylooki

Millä nikillä tahansa kyykitäänkin

• haastaja
        Kummaa kirjoitti:

En ole huomannut ;D

...mitä et ole huomannut?
        Että ulkona paistaa aurinko?
        Että on aprillipäivä?
        Että alkamassa on viikonloppu?
        Että hauskaakin saa pitää?
        Että iloinenkin saa olla?
        ;)))

• haastaja
        Nikitön ja paheeton kirjoitti:

Saman ilmiön olen minäkin huomannut...;)
        Älkäämme välittäkö ja murehtiko!

• Nikitön ja paheeton
        haastaja kirjoitti:

...mitä et ole huomannut?
        Että ulkona paistaa aurinko?
        Että on aprillipäivä?
        Että alkamassa on viikonloppu?
        Että hauskaakin saa pitää?
        Että iloinenkin saa olla?
        ;)))

Tämä on kuitenkin ainakin ollut 50 -palsta ja tarkoitus käsitellä sen ikäisten asioita eikä sitä kuka täälläö määräilee ja saako nikkejä käyttää vai ei

• haastaja

Tämä on kuitenkin ainakin ollut 50 -palsta ja tarkoitus käsitellä sen ikäisten asioita eikä sitä kuka täälläö määräilee ja saako nikkejä käyttää vai ei

utelias ja kysyä, miksi laitoit viestisi minun viestini alle? Tarkoititko sen siis vastaukseksi minulle?
        Minun sisältäni ainakin pysykööt kaikenlaiset isommat ja pienemmätkin jermuttelut ja määräilemiset kaukana!
        Tuon ketjun Vain nikittömille! oli siis tarkoitus olla pelkästään eräänlainen hauska ketju testailla ihmisten juttelua tuntemattomina. Täällähän usein valitetaan juuri siitä, että nikit vastailevat vain tietyille tai tutuille nikeille! Siksi siis minä siinä aloituksessani jo esitin toiveeni nikittömänä juttelemisesta. Halusin pelkästään nähdä, saammeko edes ketjua aikaan.

• Vai
        haastaja kirjoitti:

utelias ja kysyä, miksi laitoit viestisi minun viestini alle? Tarkoititko sen siis vastaukseksi minulle?
        Minun sisältäni ainakin pysykööt kaikenlaiset isommat ja pienemmätkin jermuttelut ja määräilemiset kaukana!
        Tuon ketjun Vain nikittömille! oli siis tarkoitus olla pelkästään eräänlainen hauska ketju testailla ihmisten juttelua tuntemattomina. Täällähän usein valitetaan juuri siitä, että nikit vastailevat vain tietyille tai tutuille nikeille! Siksi siis minä siinä aloituksessani jo esitin toiveeni nikittömänä juttelemisesta. Halusin pelkästään nähdä, saammeko edes ketjua aikaan.

Eikö tarkoitus ollut ettei tiedä kenen kanssa keskustelee,en oikein ymmärtänyt koko pointtina

• erinikki
        haastaja kirjoitti:

Jotkut ovat kateellisia kun eilinen viestiketju tuli nopeasti täyteen; jopa jotain pallukkaa otti niin vietävästi kopasta, että laittoin loppuun viestejä, että ketju loppuisi.

Ideasi oli todella hyvä; monet naurut nauroin kerrankin ja lähes kaikki osasivat "käyttäytyä" eli olla nikittöminä.

Niin ja aihe: paheet, sekin oli todella hyvä!!!

Jotkut vaan eivät kestä sitä, että ollaan nikittöminä eikä se suosikkinikki vastaa ja puolusta vaikka nikki suoltaisi vaikka mitä paskaa.

Jeah, minä innostuin ja jätän rekatun nikkini odottamaan kesää.

Kivaa kevättä Sinulle!

• haastaja
        erinikki kirjoitti:

Jotkut ovat kateellisia kun eilinen viestiketju tuli nopeasti täyteen; jopa jotain pallukkaa otti niin vietävästi kopasta, että laittoin loppuun viestejä, että ketju loppuisi.

Ideasi oli todella hyvä; monet naurut nauroin kerrankin ja lähes kaikki osasivat "käyttäytyä" eli olla nikittöminä.

Niin ja aihe: paheet, sekin oli todella hyvä!!!

Jotkut vaan eivät kestä sitä, että ollaan nikittöminä eikä se suosikkinikki vastaa ja puolusta vaikka nikki suoltaisi vaikka mitä paskaa.

Jeah, minä innostuin ja jätän rekatun nikkini odottamaan kesää.

Kivaa kevättä Sinulle!

Siinä aloituksessani toivoin vain, että jokainen jättäisi vakinikkinsä - sekä rekatun että rekkaamattoman - yhden ketjun ajaksi pois ja lähtisi juttelemaan henkilöitten kanssa tietämättä keitä muita juttelemassa on. Lisätoiveena esitin, että kyseistä 'uutta' nikkiä kuitenkin käytettäisiin koko keskustelun ajan, sillä siten keskustelu joka tapauksessa on helpompaa.

Huomasin kyllä, että osa porukasta tunnisti toisensa, mutta siitäkin olin esittänyt toiveeni, ettei tunnistamisia ääneen ruvettaisi laulelemaan. Homma toimi mielestäni kiitettävästi. Itselläni ainakin oli hauskaa, vaikka täydellä varmuudella en tunnistanut kuin yhden kirjoittajan - ja senkin yrittämättäkään ketään tunnistaa.

Virhe oli ehkä laittaa nikikseni haastaja. Se alkoi itseäni harmittaa etenkin tänään, koska sanan kaiku on ehkä negatiivinen. Nikki tuli vain siinä kiireessä sinne tyrkättyä, ja olihan kysymyksessä kuitenkin eräänlainen 'haastaminen' nikittömänä keskustelemaan... Paheista puhuminen taas muuten lienee melkoisen varma aihe keskustelijoitten kerääjäksi...

• viheliäinen
        haastaja kirjoitti:

Minä kuitenkin nyt kysyn , että eikö tää enää jatkukkaan nikittömänä?? Ja toisekseen, en tiedä kysynkö nyt oikeasssa järjesytksessä, kun en tiedä mihin kohtaan tään kysymyksen laittaisin,
        On mulla omakin nikki, mutta en vielä ainakaan halua paljastaa sitä.
        Oliko tää pahe kun kysyin, *nauraa* makeasti.

Ja kun oikein miettii, niin tuntuu kuin se pahae on siellä omassa sisässä, mutta se voidenn tietty "kitkeä" kasvatuksella poiskin , vai voiko???
        Aina vaan kyselen, ja sekin on yksi paheistani.

Aprillia vaan kaikille vielä näin iltapuoleenkin.

:)))

• haastaja
        viheliäinen kirjoitti:

Minä kuitenkin nyt kysyn , että eikö tää enää jatkukkaan nikittömänä?? Ja toisekseen, en tiedä kysynkö nyt oikeasssa järjesytksessä, kun en tiedä mihin kohtaan tään kysymyksen laittaisin,
        On mulla omakin nikki, mutta en vielä ainakaan halua paljastaa sitä.
        Oliko tää pahe kun kysyin, *nauraa* makeasti.

Ja kun oikein miettii, niin tuntuu kuin se pahae on siellä omassa sisässä, mutta se voidenn tietty "kitkeä" kasvatuksella poiskin , vai voiko???
        Aina vaan kyselen, ja sekin on yksi paheistani.

Aprillia vaan kaikille vielä näin iltapuoleenkin.

:)))

tuo kyselysi nyt paheiden vaiko kenties aprillipilojen joukkoon...?;)

Olisikohan se pahe paristakin syystä...
        Ensiksikin; sinähän nyt ketjun aloitit... Kai? Siis sinäpä nyt päätät kuinka keskustelua käymme! Heh sulle siis! Siinä sinulle purtavaksi yksi minun paheistani: vastuun siirtäminen toiselle...!;)))
        Toiseksi; kyselysi voisi olla pahe, koska häiritset minua nyt kun olen kiireinen!;)))

Aiai, kun tuntuukin hyvältä olla välillä tälläkin puolella...!;) Naureskelen täällä yksin ääneen! Uskotko?

Minä näin kyllä että koska et ollut niitä sääntöjä aloitukseen laittanut, jotkut ovat vakinikeillään mukaan tulleet, mutta haitanneeko tuo...?;) Itse tulin mukaan haastajana, koska minuun oli kohdistettu syytöksiä. Olin kuulemma vastaillut harvoille ja valituille... Niin, katsos, minähän tietenkin tiesin ja tunsin kaikki paheidensa tunnustajat...;)))

Nyt en ainakaan pysty 'päivystämään', joten sovitaanko, että sinä kuuntelet tunnustuksia edes muutaman tunnin ajan? Oikeastaan minä voisinkin tuossa touhuillessani miettiä lisää noita omia paheitani sinulle purtavaksi... *wirnistelee melkoinen pilke silmäkulmassaan*...

• viheliäinen
        haastaja kirjoitti:

Ensiksikin; sinähän nyt ketjun aloitit... Kai? Siis sinäpä nyt päätät kuinka keskustelua käymme! Heh sulle siis! Siinä sinulle purtavaksi yksi minun paheistani: vastuun siirtäminen toiselle...!;)))
        Toiseksi; kyselysi voisi olla pahe, koska häiritset minua nyt kun olen kiireinen!;)))

Aiai, kun tuntuukin hyvältä olla välillä tälläkin puolella...!;) Naureskelen täällä yksin ääneen! Uskotko?

Minä näin kyllä että koska et ollut niitä sääntöjä aloitukseen laittanut, jotkut ovat vakinikeillään mukaan tulleet, mutta haitanneeko tuo...?;) Itse tulin mukaan haastajana, koska minuun oli kohdistettu syytöksiä. Olin kuulemma vastaillut harvoille ja valituille... Niin, katsos, minähän tietenkin tiesin ja tunsin kaikki paheidensa tunnustajat...;)))

Nyt en ainakaan pysty 'päivystämään', joten sovitaanko, että sinä kuuntelet tunnustuksia edes muutaman tunnin ajan? Oikeastaan minä voisinkin tuossa touhuillessani miettiä lisää noita omia paheitani sinulle purtavaksi... *wirnistelee melkoinen pilke silmäkulmassaan*...

Emmää kerkiä , mun pitää keittää riisipuuroo, ja siinähän menee aikaa,
        Ja se on tosi pahe kun siirrät vastuun toiselle kun sen ite olet alkanut *nauraa* makeasti vaikka olikin toisessa ketjussa, silti. )))))

Eíkä mitää aprillia hehhee.

• viheliäinen
        haastaja kirjoitti:

jäi kysymäti onko riisipuuron keittämienn pahe , vaikkei olekkaan Joulu ??? :))

• haastaja
        viheliäinen kirjoitti:

Emmää kerkiä , mun pitää keittää riisipuuroo, ja siinähän menee aikaa,
        Ja se on tosi pahe kun siirrät vastuun toiselle kun sen ite olet alkanut *nauraa* makeasti vaikka olikin toisessa ketjussa, silti. )))))

Eíkä mitää aprillia hehhee.

...nyt niin, että koska kumpikin olemme hetken aikaa kiireisiä, kuuntelemme molemmat puolikkaalla korvallisella kaikkien tunnustuksia, ja palaamme ääneen hiukan myöhemmin...?

Pst. Shh. Eihän kenenkään tarvitse edes tietää, ettemme juuri nyt paikalla ole... Antaa kaikkien ladella tulemaan mitä kamalimpia paheitaan - ja wirnuillaan me vain taustalla hetken aikaa...;)

• haastaja
        viheliäinen kirjoitti:

jäi kysymäti onko riisipuuron keittämienn pahe , vaikkei olekkaan Joulu ??? :))

;)))
        Jos riisipuuron keittäminen on pahe näin keväällä, olemme molemmat paheellisia, koska minä aion kohta laittaa kinkkua leipäni päälle!
        :O)

• mönkiä
        haastaja kirjoitti:

Siinä aloituksessani toivoin vain, että jokainen jättäisi vakinikkinsä - sekä rekatun että rekkaamattoman - yhden ketjun ajaksi pois ja lähtisi juttelemaan henkilöitten kanssa tietämättä keitä muita juttelemassa on. Lisätoiveena esitin, että kyseistä 'uutta' nikkiä kuitenkin käytettäisiin koko keskustelun ajan, sillä siten keskustelu joka tapauksessa on helpompaa.

Huomasin kyllä, että osa porukasta tunnisti toisensa, mutta siitäkin olin esittänyt toiveeni, ettei tunnistamisia ääneen ruvettaisi laulelemaan. Homma toimi mielestäni kiitettävästi. Itselläni ainakin oli hauskaa, vaikka täydellä varmuudella en tunnistanut kuin yhden kirjoittajan - ja senkin yrittämättäkään ketään tunnistaa.

Virhe oli ehkä laittaa nikikseni haastaja. Se alkoi itseäni harmittaa etenkin tänään, koska sanan kaiku on ehkä negatiivinen. Nikki tuli vain siinä kiireessä sinne tyrkättyä, ja olihan kysymyksessä kuitenkin eräänlainen 'haastaminen' nikittömänä keskustelemaan... Paheista puhuminen taas muuten lienee melkoisen varma aihe keskustelijoitten kerääjäksi...

Ootkos Haastaja huomannu että tuolla eilisessä ketjussa on tapahtunu muutoksia ja joku on pyytäny viimesten pallukka viestien poistoa ja päässy sitten sillä konstilla vielä tänäänki ääneen. Kyllä täytyy olla huomion kipeä tyyppi. En paremmin sano. Eihän sillä ollu edes sanottavaa. Ootko käyny katsomassa?

• satiainen
        paheita kirjoitti:

että ketjun lopetuksesta jäi hapan maku suuhun, tilaa olisi ollut muuhunkin.

kerroin kaikki paheeni ja lisää löytyi koko ajan kun vain hieman mietti kyllä se kammottava lista olikin, kumpikahan oli pahempi saunassa piereskely vai nenämölttien asettelu auton penkin sivuun? Siis omaa nenääni kaive´lin, se jäi hieman epäselväksi kenen nenästä oli kyse!!!

• viheliäinen

Kysymyshän oli leikkimielisesti kertoilla paheistaan.
        En tiedä onko se huomionkipeyttä sitten tai ei, minä olen luullut olevani tosikko, mutta on niitä tosikompiakin näköjään. Täähän on jokinlainen aikuisten "hiekkalaatikko" jossa saa leikkiä toisten aikuisten kanssa vaikka nyt kertoilemalla paheistaan.
        Tämä foorumi on mielestäni myöskin monille paineen tasaaja , eihän koskaan tiedä millaisia paineita itekullakin on, ja saada purkaa niitä.

Ei aina jaksaisi olla vakavissa asioissa kiinni,
        niitä on taatusti itsekullakin elämänvarrella tullut eletyiksi.

Meniköhän koko asia nyt "ketuille".

Mä olen lueskellut monasti monista asioista täältä , enkä ole silti kommentoinut vaikkei kaikki miellytäkkään, ja tuskin minunkaan kun rekatulla nikilläni kerron, kaikkia miellytä, en edes yritä olla mieliksi.
        Minusta oli vaan nyt hauskaa osallistua tuon haastajan aloittamaa ketjua ja osallistua siihen.
        Nyt tämäkin taitaa olla pahe, kun jatkoin ketjua.
        Eilen keitin riisipuuroa , vaikkei ollutkaan Joulu, olikohan sekin pahe:))), niinhän haastajakin sanoi laittavansa kinkkua leivälleen , hehhhee.
        Kävin kurkistamassa ja taas menen omiiin livejuttuihini, joten kivaa lauantaiehtoopäivää vaan. terveisin viheliäinen nainen :)))

• viheliäinen

taisi mennä väärään otsikkon edellinen , voi hitsi kuitenkin , "nauraa makeasti", silti, sekin tietty pahe kun en aio pyydellä anteeksi.

Moikkaa ja menee

• n52

Ei pahe voi ainakaan paheelta tuntua jos paheella luo paheettoman paheen ja kyllä nyt meni pahasti pieleen.
      Aurinko paistaa...=)

Tässä vinkki kaikille villityksestä kärsiville.
      Tänään voi jokaiselle vannoa rakkautta.

Siispä minä eka.
      Olet niin.. kiltti murunen,sinä viheliäinen....=)

• viheliäinen

Kiitos Kiitos !!!

Ja kivaa aprillipäivän iltapuolta.
        Rakastaa Rakastaa, se onkin taito tässä pahassa , vai onko tää kuitenknaan niin paha maailma :)))

• taikanainen

nikitön keskustelu............ ;)))

• viheliäinen

haastaja aloitti , niin otin osaa :)) viheläinen kun olen kun olen tällaiseenkin, jossa ei rekatut kirjoittaisi. :))

• taikanainen
        viheliäinen kirjoitti:

haastaja aloitti , niin otin osaa :)) viheläinen kun olen kun olen tällaiseenkin, jossa ei rekatut kirjoittaisi. :))

kuitenkin jossain vaiheessa tyriä, joten siirryn pois areenalta, jatkakaa.

• haastaja
        taikanainen kirjoitti:

kuitenkin jossain vaiheessa tyriä, joten siirryn pois areenalta, jatkakaa.

Älä nyt pienistä pelästy!
        Et kai sen eilisen jälkeen pahemmin enää tyrimään pystyisi...?;)
        Tuu takas vaan!
        Emmeköhän sieltä säkin pohjalta vielä jotakin löydä...?! Rudi ainakin tuntuu tuolla ylempänä kovasti yrittävän sinua vikitellä lisää paheita kehittelemään...;)
        *irwistelee mustiksena*...

• taikis
        haastaja kirjoitti:

Älä nyt pienistä pelästy!
        Et kai sen eilisen jälkeen pahemmin enää tyrimään pystyisi...?;)
        Tuu takas vaan!
        Emmeköhän sieltä säkin pohjalta vielä jotakin löydä...?! Rudi ainakin tuntuu tuolla ylempänä kovasti yrittävän sinua vikitellä lisää paheita kehittelemään...;)
        *irwistelee mustiksena*...

jotain jäänyt säkin saumojen väliin :))

Palailen huomenissa katsomaan tilannetta, tänään yllättäen pitää mennä ihmettelemään, mitä on reaalielämä :)

• Josko kääntäen?(nikitön keskustelu paheesta)
      Ei vaiskaan,kuravelliä päälle,se ei ole edes aprillin arvoinen asia.

Hyvää aprillinpäivää kaikille.
      Kerrotaan huomenna kuinka päivä meni ilman-tai kepposen kera.

• haastaja

laittaakin oma viestini tälle kohtaa...;)

Äsken pari viestiä täältä alhaalta poistui, ja ihmettelin syytä kovin...

NYT vasta taisin saada sen kaipaamani älynväläyksen! Ihmetellyt tässä olenkin... NYT vasta taisin hoksata ja tajuta, kuka täällä on sitäkin vastaan, että YHTÄ AINOAA ketjua yritettiin nikittöminä leikkimielellä vetää - ja siinä vielä kaiken lisäksi onnistuttiinkin...!;))) Että näin...

Hyvää ja hauskaa aprillipäivää sinullekin!

• haastaja kirjoitti:

laittaakin oma viestini tälle kohtaa...;)

Äsken pari viestiä täältä alhaalta poistui, ja ihmettelin syytä kovin...

NYT vasta taisin saada sen kaipaamani älynväläyksen! Ihmetellyt tässä olenkin... NYT vasta taisin hoksata ja tajuta, kuka täällä on sitäkin vastaan, että YHTÄ AINOAA ketjua yritettiin nikittöminä leikkimielellä vetää - ja siinä vielä kaiken lisäksi onnistuttiinkin...!;))) Että näin...

Hyvää ja hauskaa aprillipäivää sinullekin!

tunnustaa,että isäni sananmuunnoksesta kaikki sai alkunsa.Siis vetoan käytöksessäni kurjaan lapsuuteen ja kierouruneeseen isäsuhteeseen siellä.

Kelpaakohan selitykseksi vai pitääkö keksiä parempi.

• haastaja
        emw34 kirjoitti:

tunnustaa,että isäni sananmuunnoksesta kaikki sai alkunsa.Siis vetoan käytöksessäni kurjaan lapsuuteen ja kierouruneeseen isäsuhteeseen siellä.

Kelpaakohan selitykseksi vai pitääkö keksiä parempi.

Enkö nyt oikein ole kärryillä...?
        En oikein ymmärtänyt mistä puhuit...
        Mitä sinun täytyisi tunnustaa ja miksi?
        Miksi sinun johonkin käytöksessäsi vedota tarvitsisi?
        Ymmärsitkös sinä mitä minä tarkoitin tuolla viestilläni? Siis sinuun en siinä viitannut, vaan tulin pelkästään heittämään viestini tähän turvallisempaan paikkaan...

• haastaja kirjoitti:

Enkö nyt oikein ole kärryillä...?
        En oikein ymmärtänyt mistä puhuit...
        Mitä sinun täytyisi tunnustaa ja miksi?
        Miksi sinun johonkin käytöksessäsi vedota tarvitsisi?
        Ymmärsitkös sinä mitä minä tarkoitin tuolla viestilläni? Siis sinuun en siinä viitannut, vaan tulin pelkästään heittämään viestini tähän turvallisempaan paikkaan...

että viestisi käsnäsin,mutta tänään tuntuu tuo kääntäen puolipersoona ottaa minussa liikaa valtuuksia ja omaa, tai oikeastaan isäni"sananmuunnosta" halusin vähän selvittää.

Kevyellä asenteella olen tänään rekattunakin mukana,et ei mitään,jatkoa vain.
        Vaikka menit idean nappaamaan "ilmasta".

• haastaja
        emw34 kirjoitti:

että viestisi käsnäsin,mutta tänään tuntuu tuo kääntäen puolipersoona ottaa minussa liikaa valtuuksia ja omaa, tai oikeastaan isäni"sananmuunnosta" halusin vähän selvittää.

Kevyellä asenteella olen tänään rekattunakin mukana,et ei mitään,jatkoa vain.
        Vaikka menit idean nappaamaan "ilmasta".

Minä jo pelästyin, että ei kai tässä vain tullut väärinkäsitystä...
        Sananmuunnoksethan ovat aina kivoja. Ainakin minusta.;)
        Vai niin...;) Vai olit sinäkin paheitasi eilen tunnustamassa...? Pitäisiköhän mennä oikein tutkimaan ketjua tarkemmin...?;)))
        *raapii päätään*...
        No en todellakaan mene! Leikki leikkinä!
        Harmi vain, että joillekin ei tuo leikkimielinen jutustelu mene edes muiden harrastamana 'jakeluun'. Ei siis senkään vertaa, että edes muut hauskaa saisivat pitää... Mutta mehän pidämme! Mää nääs siis ainaki pirän. Meinaan.

• Nikitön ja paheeton

Eikö nyt olisi jo aika alkaa keskustella meitä 50 -ihmisiä kiinnostavista aiheista rekisteröidyillä tai rekisteröimättömilläkin nikeillä,viime viikkojen keskustelu on ollut pelkkää nikkiväittelyä ja jonkinlaisia Jermun koeaiheita

• osallistuisin mielelläni

täräyttäisit oikein hyvän 50 aiheisen avauksen, joka peittoaa kaikki muut.

• haastaja

monia 'tavallisia' ja 'normaaleja' aiheita, joihin mihin tahansa kuka tahansa millä nikillä tahansa saa varmasti osallistua!

Montakohan kertaa minun täytyy sanoa, että eilinen ketju oli leikkimielinen testi keskustelutaidostamme tuntemattomien ihmisten kanssa?

Montakohan kertaa minun täytyy myös sanoa, että sekä isommat että pienemmät jermuttelut ja isottelut ja määräilemiset minusta kaukana pysykööt. Minä en riitelemisestä pidä. Kenenkään kanssa en riitelemään halua lähteä. Päinvastoin; liiankin kiltti olen luonteeltani. Käsittääkseni lisäksi Jermu-nimellä täälläkin pyörivä henkilö on miespuolinen. Vai olenko väärässä?

Lisäksi vastasin täällä alhaalla juuri sinun viestiisi jo äsken, mutta jostain kumman syystä molemmat viestit oli poistettu. Miksiköhän?

• n52

Jos on sellainen henkilö jolla ei ole paheita,mutta joka tuo joka välissä esiin halunsa saada paheita.

Niin onko se pahe?
      Onko paheellista kulkea paheiden haussa?
      Entäpä jos haluaisi paheen vain yksityiseen käyttöön eikä haluaisi antaa toiselle mahdollisuuta kokea pahetta?

• haastaja

Kysymys numero yksi: Miksi minulta kysyt? Enhän minä tätä ketjua ole aloittanut. Aloitin vain sen eilen päättyneen.

Kysymys numero kaksi: Kenestäköhän nyt mahtanet puhua?;))) Jostakusta ystävästäsi...?;)))

Vastaus numero viisikymmentä: Emmekös tulleet jo jotenkin siihen tulokseen, että paheina pitämämme asiat ovat paheita vasta sitten, kun niillä jotakuta vahingoitamme...?

Vastaus numero kuusikymmentäyhdeksän: Pitäisi jossain välissä laittaa sinulle postia, sinä paheeton ystäväni...;)

• n52
        haastaja kirjoitti:

Kysymys numero yksi: Miksi minulta kysyt? Enhän minä tätä ketjua ole aloittanut. Aloitin vain sen eilen päättyneen.

Kysymys numero kaksi: Kenestäköhän nyt mahtanet puhua?;))) Jostakusta ystävästäsi...?;)))

Vastaus numero viisikymmentä: Emmekös tulleet jo jotenkin siihen tulokseen, että paheina pitämämme asiat ovat paheita vasta sitten, kun niillä jotakuta vahingoitamme...?

Vastaus numero kuusikymmentäyhdeksän: Pitäisi jossain välissä laittaa sinulle postia, sinä paheeton ystäväni...;)

siellä toisessa ketjussa?

Olen vain utelias....=)

Ei tietääkseni pahe jos sen kysyy ystävyydellä?

• haastaja
        n52 kirjoitti:

siellä toisessa ketjussa?

Olen vain utelias....=)

Ei tietääkseni pahe jos sen kysyy ystävyydellä?

...tuolta ylempää kommenttini lukenut, sinun ei tarvitsisi erikseen kysyä...

Sanoin siinä, että minulla oli hauskaa, vaikka en tunnistanut porukasta varmuudella kuin yhden ainoan henkilön, ja hänetkin YRITTÄMÄTTÄKÄÄN KETÄÄN TUNNISTAA!

Ei tunnistaminen ja nikkien arvailu tuossa ketjussa lähelläkään ketjun ideaa ollut! Minulla se seikka ei tullut edes mieleeni! Sanoin siellä ketjussa jossain vaiheessa, että ei minua haittaa jos joku minut tunnistaa, mutta tarkoitukseni oli vilpittömästi saada ihmiset ventovieraillekin juttelemaan.

Lueskelin tuossa muutamia juttuja. Lopputulos oli, että pahoitin hieman mieltäni... MIKSI olisi niin tärkeää saada tietää, kuka kukin siinä ketjussa oli? MIKSI olisi niin tärkeää saada tietää kuka minä olen? MIKSI lupauduit 'urkkimaan' ja tietosi saatuasi sen tuomaan julki?

• n52
        haastaja kirjoitti:

Sanoin siinä, että minulla oli hauskaa, vaikka en tunnistanut porukasta varmuudella kuin yhden ainoan henkilön, ja hänetkin YRITTÄMÄTTÄKÄÄN KETÄÄN TUNNISTAA!

Ei tunnistaminen ja nikkien arvailu tuossa ketjussa lähelläkään ketjun ideaa ollut! Minulla se seikka ei tullut edes mieleeni! Sanoin siellä ketjussa jossain vaiheessa, että ei minua haittaa jos joku minut tunnistaa, mutta tarkoitukseni oli vilpittömästi saada ihmiset ventovieraillekin juttelemaan.

Lueskelin tuossa muutamia juttuja. Lopputulos oli, että pahoitin hieman mieltäni... MIKSI olisi niin tärkeää saada tietää, kuka kukin siinä ketjussa oli? MIKSI olisi niin tärkeää saada tietää kuka minä olen? MIKSI lupauduit 'urkkimaan' ja tietosi saatuasi sen tuomaan julki?

saada vastaus itselleni,että onko minut tunnistettu?
        Olin ensimmäistä kertaa ilman merkkiäni ja miksi sanot minun lupautuneen "urkkimaan" tietoa?
        Minulta kysyttiin,että no kuka olin ja sanoin takaisin,että kerron vastauksen kun tiedän kuka on haastaja!
        Kerroin sanovani kuka MINÄ olin!

Jos ei minulla ole tietoa keneltä minä kysyn!
        Keneltä minä silloin kysyn?

Sinä et tiennyt kuka olin!!!

En ole yrittänyt selvittää mitään muuta kuin itseäni koskevaa!!!

Oliko ketju vakava ja salattava?

Oletko se jota esität?

• n52
        haastaja kirjoitti:

Mistä päättelit minun haluavan tietää muut?

Ei meistä kukaan voi olla niin naivi,että uskoi ketjuun osallistuvien kertovan jotain todella järkyttävää!

Minä itse leikin ajatuksella että jos onnistuisin olemaan yksi niistä joita ei tunnisteta.

Minä myös pahoitan mieleni jos minun väitetään olevan muuta kuin olen!!

• Aina samaa nikkien jauhamista
        n52 kirjoitti:

Ei meistä kukaan voi olla niin naivi,että uskoi ketjuun osallistuvien kertovan jotain todella järkyttävää!

Minä itse leikin ajatuksella että jos onnistuisin olemaan yksi niistä joita ei tunnisteta.

Lopeta jo,mitä merkitystä sillä on,eihän kukaan sinua oikeasti täällä tunne

• haastaja
        n52 kirjoitti:

Tavailin noita paria viestiäsi moneen kertaan, ja ennen kuin lähden huumorimielellä jutustelemaan, haluaisin sinullekin korostaa paria asiaa. Olisiko sinulle aivan ylipääsemätön ajatus sellainen, että lukisit kommentteja ketjun yläosastakin ennen kuin sanoja ruudulle pistät? Olisiko ollut liian vaikeaa lukea edes tuo viimeisin vastaukseni sinulle hiukan tarkemmin kuin ilmeisesti olet lukenut? On turhauttavaa, kun lähes joka toisessa kommentissani joudun toistamaan itseäni. Joku voi ruveta pitämään sitä jopa huomion kalastamisena. On monia asioita, joita tuosta edellisestä 'nikittömien keskustelusta' olen sanonut varmaan jo kymmenkunta kertaa... Ei sellainen keskustelu tunnu reilulta, että jokainen hyppää keskusteluun mukaan kuuntelematta edes, mistä keskustelussa on kysymys! Tässä pieni pätkä kuitenkin edellisestä vastauksestani sinulle - juuri se oleellisin asia, jota ilmeisesti et edes halunnut noteerata:

Vielä hiukan vakavalla naamalla. Sanoit viestissäsi:

"Minulta kysyttiin, että no kuka olin ja sanoin takaisin, että kerron vastauksen kun tiedän kuka on haastaja! Kerroin sanovani kuka MINÄ olin!
        Keneltä minä silloin kysyn?"

Mitä nuo lauseesi tarkoittavat? Olenko tyhmä kun en logiikkaa noista löydä?

Kysyit myös, oliko ketju vakava ja salattava?
        Jälleen herää kysymys, oletko lukenut mitään muita kommentteja kuin itseesi liittyviä?

Kysyit myös: "Oletko se jota esität?"
        Tätäkään kysymystäsi en täysin ymmärtänyt. Haastaja sanana on kieltämättä inhottava ja kuulostaa negatiiviselta, mutta niin tässä kuin kaikissa muissakin ketjuissa olen joka tapauksessa aina täysin oma itseni! Vain siis tuossa ketjussa 'Vain nikittömille!' olen esiintynyt muulla nikillä kuin vakinikilläni. Tähän ketjuun tulin 'haastajana', koska ketju ikäänkuin jatkui jonkun muun aloitteesta, ja minuun esitettiin tuolla ylempänä syytöksiä.

Mahdoitko nyt siis tänne asti tätä pitkää litaniaani lukea? Jos luit, kiitän sinua siitä. Toivon myös aidosti, että pointtini tuollaisen ketjun aloittamiseen ymmärrät. Emme me saa elää pelkästään tämän virtuaalimaailman sisällä, joten etenkin tuollaisessa leikkimielisessä testiketjussa mielestäni on täysin turhaa ajatellakaan 'uuden' nikin taustalla olevaa vakinikkiä! Älä anna sellaisten ajatusten tulla itsellesi päähänpinttymäksi!

Vielä kerran siis: EN TODELLAKAAN YHTÄ HENKILÖÄ LUKUUNOTTAMATTA TUNNISTANUT KETÄÄN SIINÄ KETJUSSA! En myöskään aio ketjua jälkeenpäinkään tutkiskella, koska nikit siinä olivat täysin sivuseikka! Kysymys oli pelkästään taidostamme vaihtaa ajatuksia ventovieraiden ihmisten kanssa.

Suo anteeksi, jos nyt kuulostan tosikolta tai hieman katkeralta, mutta kirjoitin tämän kommenttini siinä toivossa, että joku muukin kuin sinä tätä lueskelisi...;)
        Älä siis missään tapauksessa ota kaikkea noin vakavasti!
        Palaillaan asiaan - iloisemmissa merkeissä!;)

• n52
        haastaja kirjoitti:

Tavailin noita paria viestiäsi moneen kertaan, ja ennen kuin lähden huumorimielellä jutustelemaan, haluaisin sinullekin korostaa paria asiaa. Olisiko sinulle aivan ylipääsemätön ajatus sellainen, että lukisit kommentteja ketjun yläosastakin ennen kuin sanoja ruudulle pistät? Olisiko ollut liian vaikeaa lukea edes tuo viimeisin vastaukseni sinulle hiukan tarkemmin kuin ilmeisesti olet lukenut? On turhauttavaa, kun lähes joka toisessa kommentissani joudun toistamaan itseäni. Joku voi ruveta pitämään sitä jopa huomion kalastamisena. On monia asioita, joita tuosta edellisestä 'nikittömien keskustelusta' olen sanonut varmaan jo kymmenkunta kertaa... Ei sellainen keskustelu tunnu reilulta, että jokainen hyppää keskusteluun mukaan kuuntelematta edes, mistä keskustelussa on kysymys! Tässä pieni pätkä kuitenkin edellisestä vastauksestani sinulle - juuri se oleellisin asia, jota ilmeisesti et edes halunnut noteerata:

Vielä hiukan vakavalla naamalla. Sanoit viestissäsi:

"Minulta kysyttiin, että no kuka olin ja sanoin takaisin, että kerron vastauksen kun tiedän kuka on haastaja! Kerroin sanovani kuka MINÄ olin!
        Keneltä minä silloin kysyn?"

Mitä nuo lauseesi tarkoittavat? Olenko tyhmä kun en logiikkaa noista löydä?

Kysyit myös, oliko ketju vakava ja salattava?
        Jälleen herää kysymys, oletko lukenut mitään muita kommentteja kuin itseesi liittyviä?

Kysyit myös: "Oletko se jota esität?"
        Tätäkään kysymystäsi en täysin ymmärtänyt. Haastaja sanana on kieltämättä inhottava ja kuulostaa negatiiviselta, mutta niin tässä kuin kaikissa muissakin ketjuissa olen joka tapauksessa aina täysin oma itseni! Vain siis tuossa ketjussa 'Vain nikittömille!' olen esiintynyt muulla nikillä kuin vakinikilläni. Tähän ketjuun tulin 'haastajana', koska ketju ikäänkuin jatkui jonkun muun aloitteesta, ja minuun esitettiin tuolla ylempänä syytöksiä.

Mahdoitko nyt siis tänne asti tätä pitkää litaniaani lukea? Jos luit, kiitän sinua siitä. Toivon myös aidosti, että pointtini tuollaisen ketjun aloittamiseen ymmärrät. Emme me saa elää pelkästään tämän virtuaalimaailman sisällä, joten etenkin tuollaisessa leikkimielisessä testiketjussa mielestäni on täysin turhaa ajatellakaan 'uuden' nikin taustalla olevaa vakinikkiä! Älä anna sellaisten ajatusten tulla itsellesi päähänpinttymäksi!

Vielä kerran siis: EN TODELLAKAAN YHTÄ HENKILÖÄ LUKUUNOTTAMATTA TUNNISTANUT KETÄÄN SIINÄ KETJUSSA! En myöskään aio ketjua jälkeenpäinkään tutkiskella, koska nikit siinä olivat täysin sivuseikka! Kysymys oli pelkästään taidostamme vaihtaa ajatuksia ventovieraiden ihmisten kanssa.

Suo anteeksi, jos nyt kuulostan tosikolta tai hieman katkeralta, mutta kirjoitin tämän kommenttini siinä toivossa, että joku muukin kuin sinä tätä lueskelisi...;)
        Älä siis missään tapauksessa ota kaikkea noin vakavasti!
        Palaillaan asiaan - iloisemmissa merkeissä!;)

ketjun idean.
        Ketju muodostui lähes alusta alkaen "rippituoliksi."

Sovitaan niin,että se olin minä joka ymmärsi väärin.Käsitin sinun tarkoittavan paljastuksella,että olisin luvannut sanojasi lainaten "urkkintani"jälkeen kertoa tietoni sinusta.

Kysyin oletko se jota esität,koska vastauksessasi oli hivenen ilkeyttä jota en ollut aikaisemmin huomannut ja siksi epäilin olinko saanut oikealta merkiltä vastauksen.

Sana virtuaalimaailma on minulle hieman eri asia kuin sinulle.Se on minulle mielkuvitusta ynm.Tässä keskutelussa on koneen takana aina ihminen.

Päähän pinttymiä harrastan vain oman itseni kanssa moraali mielessä.

Olen varma ,että moni muukin lukee viestisi...=)

Palaillaa iloisemmissa jatkoissa....=)

• Viheliäinen *ei makeasti na...
        n52 kirjoitti:

ketjun idean.

Sovitaan niin,että se olin minä joka ymmärsi väärin.Käsitin sinun tarkoittavan paljastuksella,että olisin luvannut sanojasi lainaten "urkkintani"jälkeen kertoa tietoni sinusta.

Kysyin oletko se jota esität,koska vastauksessasi oli hivenen ilkeyttä jota en ollut aikaisemmin huomannut ja siksi epäilin olinko saanut oikealta merkiltä vastauksen.

Sana virtuaalimaailma on minulle hieman eri asia kuin sinulle.Se on minulle mielkuvitusta ynm.Tässä keskutelussa on koneen takana aina ihminen.

Netti ei siis olekaan virtuaalia vaan todellisuutta vai......

• n52
        Viheliäinen *ei makeasti na... kirjoitti:

Netti ei siis olekaan virtuaalia vaan todellisuutta vai......

ei ole aprillipäivä joten en vastaa sinulle nykyajan keinoin todellisuudessa sanoilla muru.

• viheliäinen
        n52 kirjoitti:

ei ole aprillipäivä joten en vastaa sinulle nykyajan keinoin todellisuudessa sanoilla muru.

se edellinen nikillä Viheliänen en ollut minä, vaan joku otti saman nimimerkin vain Isolla Veeellä.

Nyt mä lopetan tähän, en jatka, joten tule sitten toinen Viheliäinen tänne jos niin haluat, ellet omaa nikkiä edes keksi.

Muuten minusta tää oli aikansa hauskaa, ei ole enää.
        Jatkossa otan oman nikkini, jonka nyt paljastan , se on pihtarinainen,

Hyvää Kevättä kaikille niin sinullekin , minäkin ihminen kuitenkin nikkini takana olin sitten pihtarinaisena tai viheliäisenä.

Kiitos haastajalle, sekä kaikille muillekin oanottajille.

• n52
        viheliäinen kirjoitti:

se edellinen nikillä Viheliänen en ollut minä, vaan joku otti saman nimimerkin vain Isolla Veeellä.

Nyt mä lopetan tähän, en jatka, joten tule sitten toinen Viheliäinen tänne jos niin haluat, ellet omaa nikkiä edes keksi.

Hyvää Kevättä kaikille niin sinullekin , minäkin ihminen kuitenkin nikkini takana olin sitten pihtarinaisena tai viheliäisenä.

Koska minulla oli siellä alussa tunne,että voin sanoa jopa kauniisti..vaikka muru jota käytän kylläkin enimmäkseen miesten kohdalla,mutta nyt poikkeuksella.
        Moi muru.....=)

• haastaja
        viheliäinen kirjoitti:

Kyllähän minun lisäkseni varmasti moni muukin tiesi, kuka tämä häirikkömme oli! Eipä sitä kauan miettiä tarvinnut. Itselläni ei tullut mieleenikään epäillä, että sinä - 'pienellä veellä' - kysymyksessä olisit ollut! Odotinkin jo häirikköviestien poistumista, ja poistuivathan ne.

Pois on potkittu häirikkömme, ja jos vielä ilmaantuu teksteineen samoin mielin kuin aiemmin, potkimme pois uudestaan. Annetaan vaarin nyt tuossa yhden viestinsä kanssa olla...

Kiva kuitenkin oli huomata, että välitit sekä itsestäsi että meistä muista niin paljon, että tulit vielä juttelemaan - ja jopa kerroit, kuka olet. Sitähän ei kenenkään tarvinnut, eikä tarvitsekaan tehdä. Mikään kilpailu ei nyt ainakaan siis kysymyksessä ollut - ei ainakaan vielä...;)))

Vieläköhän puuroa lienee jäljellä...? Riisipuuroa kun ei kannata isompaa latinkia keitellä muuten kuin tarpeeseen tai - kuten minä teen - karjalanpiirakoiden tekemistä varten... 50-60 karjalanpiirakkaa vaatii noin kolme litraa riisipuuroa... Vai?;)

Otapa muuten huomioon vielä sekin, että eiköhän tässä jutustelussa sitä varsinaista nikkiäkin saa käyttää...! Siis etkös sinä aloituksen tehnytkin...? Ethän siinä ainakaan kieltänyt sitä käyttämästä...;) Tervetuloa takaisin 'merkattunakin'!;)

• haastaja
        n52 kirjoitti:

ketjun idean.

Johan se kaartelijamme on potkittu omille lääneilleen. Huomaa, että kirjoitin kaartelijan pienellä k-kirjaimella...! Luulisi vain korppikotkille löytyvän parempiakin nokittavia kuin tällaiset viattomat leikkimieliset ketjut...;)

Oli kiva kuulla, että ymmärsit pointtini! Aloin aidosti huolestua, että ei kai kenellekään sellaista tunnetta tule, että jonkun 'uuden' nikin takaa on pakko saada selville se 'oikea' nikki... Jos sitä ilmiötä esimerkiksi multinikkeilyn yhteydessä joskus muulloin joku miettiikin, niin tuossa ketjussa en siihen ilmiöön halunnut törmätä. Siksi siis pienoinen paha mieleni.

Virtuaalimaailmassa toki minäkin ymmärrän, että aina siellä toisessa päässä kuitenkin on ihminen - usein jopa isolla i-kirjaimella - kysymässä tai vastaamassa! Tuon edellisen ketjun oli siis tarkoitus olla pelkästään leikkimielinen testi keskustelustamme ventovieraiden kesken. Kuten sanoit, tilanne muodostui kovin rippituolimaiseksi keskusteluksi. Sitä en suinkaan ajanut takaa. Lieneekö ilmiö johtunut siis siitä, että lähdin itsekin jo alussa mukaan, vai siitä että henkilöt kuitenkin tavallaan 'vierastivat' toisiaan...? No, joka tapauksessa ihan hauska ketjuhan siitä muodostui, vai mitä sanoo hän...?;)

Saattaa olla, että ymmärsimme molemmat jotakin väärin... Minä vain takerruin sanoihisi, joista ymmärsin sinun todellakin tarkoittavan, että 'urkit' minun vakinikkini vielä selville - ainakin ennen kuin oman keksityn nikkisi paljastat... Olen siis jo sanonut, että minua ei haittaa yhtään vaikka joku minut tunnistaakin, mutta tuossa ketjussa en halunnut saada aikaan noita 'nikkipohtimisia'. Uskon, että viimeistään nyt sen ymmärrät. Ihmettelen vain, ettet sinä minua ole tunnistanut...;) No, jos tunnistatkin, jatkakaamme tässä ketjussa leikkiämme vielä hetken aikaa...!

Jos kuulostin mielestäsi 'ilkeältä' tuossa viestissäni, se johtui juuri tuosta 'nikkipohtimisesta'. Se ei siis ainakaan tällä hetkellä ole pointti keskustelussamme. Kyllä me halutessamme niitä asioita pystymme pohtimaan milloin tahansa, mutta älkäämme siis tehkö sitä ainakaan vielä - ja ainakaan 'mustaa valkoisella'!

Jep? OK? Kaikki hyvin?
        Kaikki hyvin - etenkin, kun sanon, että minulla ei ole harmainta aavistusta kuka olit, enkä edes aio mennä ketjusta sellaisia seikkoja 'kaivelemaan'...?
        Valkkaria jäljellä? Uutta haettu...?;)

• n52
        haastaja kirjoitti:

Johan se kaartelijamme on potkittu omille lääneilleen. Huomaa, että kirjoitin kaartelijan pienellä k-kirjaimella...! Luulisi vain korppikotkille löytyvän parempiakin nokittavia kuin tällaiset viattomat leikkimieliset ketjut...;)

Oli kiva kuulla, että ymmärsit pointtini! Aloin aidosti huolestua, että ei kai kenellekään sellaista tunnetta tule, että jonkun 'uuden' nikin takaa on pakko saada selville se 'oikea' nikki... Jos sitä ilmiötä esimerkiksi multinikkeilyn yhteydessä joskus muulloin joku miettiikin, niin tuossa ketjussa en siihen ilmiöön halunnut törmätä. Siksi siis pienoinen paha mieleni.

Virtuaalimaailmassa toki minäkin ymmärrän, että aina siellä toisessa päässä kuitenkin on ihminen - usein jopa isolla i-kirjaimella - kysymässä tai vastaamassa! Tuon edellisen ketjun oli siis tarkoitus olla pelkästään leikkimielinen testi keskustelustamme ventovieraiden kesken. Kuten sanoit, tilanne muodostui kovin rippituolimaiseksi keskusteluksi. Sitä en suinkaan ajanut takaa. Lieneekö ilmiö johtunut siis siitä, että lähdin itsekin jo alussa mukaan, vai siitä että henkilöt kuitenkin tavallaan 'vierastivat' toisiaan...? No, joka tapauksessa ihan hauska ketjuhan siitä muodostui, vai mitä sanoo hän...?;)

Saattaa olla, että ymmärsimme molemmat jotakin väärin... Minä vain takerruin sanoihisi, joista ymmärsin sinun todellakin tarkoittavan, että 'urkit' minun vakinikkini vielä selville - ainakin ennen kuin oman keksityn nikkisi paljastat... Olen siis jo sanonut, että minua ei haittaa yhtään vaikka joku minut tunnistaakin, mutta tuossa ketjussa en halunnut saada aikaan noita 'nikkipohtimisia'. Uskon, että viimeistään nyt sen ymmärrät. Ihmettelen vain, ettet sinä minua ole tunnistanut...;) No, jos tunnistatkin, jatkakaamme tässä ketjussa leikkiämme vielä hetken aikaa...!

Jos kuulostin mielestäsi 'ilkeältä' tuossa viestissäni, se johtui juuri tuosta 'nikkipohtimisesta'. Se ei siis ainakaan tällä hetkellä ole pointti keskustelussamme. Kyllä me halutessamme niitä asioita pystymme pohtimaan milloin tahansa, mutta älkäämme siis tehkö sitä ainakaan vielä - ja ainakaan 'mustaa valkoisella'!

Jep? OK? Kaikki hyvin?
        Kaikki hyvin - etenkin, kun sanon, että minulla ei ole harmainta aavistusta kuka olit, enkä edes aio mennä ketjusta sellaisia seikkoja 'kaivelemaan'...?
        Valkkaria jäljellä? Uutta haettu...?;)

on jäljellä ja tarvittaessa muitakin korkkaamattomia.Voisi vaikka kohta aukaista jotain muuta lajia niin olisi taas yksi lisää muredittavana ettei vain huonoksi mene kun on jo aukaistu.....=)

Itse nautin lukiessani muiden viestejä,mutta parhaimmat naurut sain sittenkin sinun vastauksistani minulle.Itsekäs naurun haku.Onko pahe?

Ps.Isolla kirjaimella kirjoitetaan tärkeitä asioita....=)

• haastaja
        n52 kirjoitti:

on jäljellä ja tarvittaessa muitakin korkkaamattomia.Voisi vaikka kohta aukaista jotain muuta lajia niin olisi taas yksi lisää muredittavana ettei vain huonoksi mene kun on jo aukaistu.....=)

Itse nautin lukiessani muiden viestejä,mutta parhaimmat naurut sain sittenkin sinun vastauksistani minulle.Itsekäs naurun haku.Onko pahe?

Ps.Isolla kirjaimella kirjoitetaan tärkeitä asioita....=)

Onkohan itsekäs naurun hakeminen pahe? Olen joskus yrittänyt naurua hakea pahoilla mielin ollessani, mutta koskaan en ole siinä onnistunut. Edes huutamalla se ei silloin esiin ole mistään kummunnut. Nauru saattaa kuitenkin tulla esiin yllättäenkin aivan pientenkin asioiden ansiosta... Mielestäni tällaisissa tapauksissa naurun hakeminen ei pahe ole.

Ajattelepa kaartelijaa. Mielestäni sellaisen naurun hakeminen on pahe. Kaartelija satuttaa - ja vahingoittaakin - usein meitä muita hakiessaan sitä naurua itselleen. Valitettavaa hänen kannaltaan, että nauru kuolee usein varmasti jo kurkkuun yrittäessään tulla vatsasta ylöspäin...;) Pitäisi kai hymiö laittaa toisinpäin - siis :( - mutta silloin kun puhumme korppikotkasta, en pysty ajattelemaan hymiötä noin... Korppikotkat ovat inhottavia lintuja. Lienevätkö lintuja lainkaan? En haluaisi olla ilkeä kenellekään, mutta en myöskään ymmärrä, miksi korppikotkat meitä yrittävät nokkia... Katkeraa joillekin eläminen tuntuu olevan.

Vai valkkaria...;) En edes muista, milloin viimeksi olisin edes yhtä lasillista ottanut... Monia, monia vuosia sitten kai. Mutta kun en ota myöskään väkevämpiä lainkaan! Joskus harvoin otan muutaman olusen tai siiderin, mutta vähiin ovat nekin kerrat jääneet. Alankohan tulla vanhaksi...? No ei!!! Pois se minusta! Pysykööt minusta pois myös ennen kaikkea katkeruus, kateus, kauna, ilkeys, inhottavuus, kostonhimo, epäystävällisyys, epärehellisyys, epäreiluus, röyhkeys... Jatkanko vielä?;)

Tuli kylläkin mieleeni, että pitäisiköhän lähteä tulemaan sinnepäin... katselemaan Walkkarivarastojasi...;)

*katselee auton avaimiaan miettivän näköisenä*...

P.S. Kuten sanoit; isolla kirjaimella kirjoitetaan tärkeitä asioita...;)

• Rudi
        haastaja kirjoitti:

Onkohan itsekäs naurun hakeminen pahe? Olen joskus yrittänyt naurua hakea pahoilla mielin ollessani, mutta koskaan en ole siinä onnistunut. Edes huutamalla se ei silloin esiin ole mistään kummunnut. Nauru saattaa kuitenkin tulla esiin yllättäenkin aivan pientenkin asioiden ansiosta... Mielestäni tällaisissa tapauksissa naurun hakeminen ei pahe ole.

Ajattelepa kaartelijaa. Mielestäni sellaisen naurun hakeminen on pahe. Kaartelija satuttaa - ja vahingoittaakin - usein meitä muita hakiessaan sitä naurua itselleen. Valitettavaa hänen kannaltaan, että nauru kuolee usein varmasti jo kurkkuun yrittäessään tulla vatsasta ylöspäin...;) Pitäisi kai hymiö laittaa toisinpäin - siis :( - mutta silloin kun puhumme korppikotkasta, en pysty ajattelemaan hymiötä noin... Korppikotkat ovat inhottavia lintuja. Lienevätkö lintuja lainkaan? En haluaisi olla ilkeä kenellekään, mutta en myöskään ymmärrä, miksi korppikotkat meitä yrittävät nokkia... Katkeraa joillekin eläminen tuntuu olevan.

Vai valkkaria...;) En edes muista, milloin viimeksi olisin edes yhtä lasillista ottanut... Monia, monia vuosia sitten kai. Mutta kun en ota myöskään väkevämpiä lainkaan! Joskus harvoin otan muutaman olusen tai siiderin, mutta vähiin ovat nekin kerrat jääneet. Alankohan tulla vanhaksi...? No ei!!! Pois se minusta! Pysykööt minusta pois myös ennen kaikkea katkeruus, kateus, kauna, ilkeys, inhottavuus, kostonhimo, epäystävällisyys, epärehellisyys, epäreiluus, röyhkeys... Jatkanko vielä?;)

Tuli kylläkin mieleeni, että pitäisiköhän lähteä tulemaan sinnepäin... katselemaan Walkkarivarastojasi...;)

Onko pahe? Tiedät, että sitä ei ole vitsiksi tarkoitettu,vaan ehkä sydänverellä julki tuotu. Silti jostain helvatin syystä siitä löydät jotain jolla repee täysin. Ei pahansuopaisesti, ei ilkeilläkseen, ei vahingonilosta, vaan yksinkertaisesti vaan *reps*

Montako avemariaa tarvitaan sovitukseksi? :)

• n52
        haastaja kirjoitti:

on jänski juttu noin niinkuin lajina ajatellen.
        Olen itse nauranut itkun naurua ja jopa katkeraakin naurua,mutta se katkerakin nauru on kohdistunut itseeni kun en ole jostain syystä näppieni polttamisen jälkeenkään ymmärtänyt ottaa opiksi (tää kuuluu siihen tyhmyys lajiin jossa olen avoin jokaisen saapua)ja laittaa luukkua kiinni.
        Parhaimmat naurut olen aina saanut itsestäni.
        Valkkari juttujen jälkeen minä käyn katsomassa aamulla peiliin ja kysyn siltä,että ollanko vielä sinut ja ylensä vastaus on juu,mutta joskus tulee vastaan pitkä hiljaisuus ja sitten kommentti,että no joo,mutta en sitten kauaa aikaa silittele nuppiasi jos ei ruotuun palaaminen onnistu!

Aika sekoa touhua,myönnän,mutta kiinnostava laji sekin vai mitä.

Varastoja voi jokainen naurua osaava tulla katselemaan koska tahansa ja voi osallistua jopa arvosteluun kanssani siitä,että mikä pitää tuhota luonnonmukaisin keinoin pois häiritsemästä.
        Ainoa ehto joka on täytettävä on kyky nauraa minun kanssani ja se ei sulje pois sitä ettei saisi yksin nauraa.Minä annan mahdollisuuden vaikka siihen viimeiseksi nauramiseenkin.....=)

Tervetuloa on kaunis sana.

• haastaja
        Rudi kirjoitti:

Onko pahe? Tiedät, että sitä ei ole vitsiksi tarkoitettu,vaan ehkä sydänverellä julki tuotu. Silti jostain helvatin syystä siitä löydät jotain jolla repee täysin. Ei pahansuopaisesti, ei ilkeilläkseen, ei vahingonilosta, vaan yksinkertaisesti vaan *reps*

Montako avemariaa tarvitaan sovitukseksi? :)

...juuri tällä hetkellä... mielestäni ei tarvita yhtään avemariaa, koska minäkin rupesin täysin tahattomasti nauramaan - varsinkin, kun juuri sain sinulle viestini lähetettyä ja näin vasta sen jälkeen viestisi täällä...!;)))

Se nauru kumpuaa joskus ihmeellisesti tuolta sisimmästämme...!;) Sinä ainakin olet minut usein ennenkin piristymään saanut... Niin sait nytkin. Miespaholainen?;)...*reps*...

Jos sinulla oikein hyvin leikkaa, ole siis edes hetken aikaa hiljaa... shh...
        Jookos?

*katselee anovasti ja kuiskien mystisen anovalla äänellään*...

• haastaja
        n52 kirjoitti:

on jänski juttu noin niinkuin lajina ajatellen.
        Olen itse nauranut itkun naurua ja jopa katkeraakin naurua,mutta se katkerakin nauru on kohdistunut itseeni kun en ole jostain syystä näppieni polttamisen jälkeenkään ymmärtänyt ottaa opiksi (tää kuuluu siihen tyhmyys lajiin jossa olen avoin jokaisen saapua)ja laittaa luukkua kiinni.
        Parhaimmat naurut olen aina saanut itsestäni.
        Valkkari juttujen jälkeen minä käyn katsomassa aamulla peiliin ja kysyn siltä,että ollanko vielä sinut ja ylensä vastaus on juu,mutta joskus tulee vastaan pitkä hiljaisuus ja sitten kommentti,että no joo,mutta en sitten kauaa aikaa silittele nuppiasi jos ei ruotuun palaaminen onnistu!

Aika sekoa touhua,myönnän,mutta kiinnostava laji sekin vai mitä.

Varastoja voi jokainen naurua osaava tulla katselemaan koska tahansa ja voi osallistua jopa arvosteluun kanssani siitä,että mikä pitää tuhota luonnonmukaisin keinoin pois häiritsemästä.
        Ainoa ehto joka on täytettävä on kyky nauraa minun kanssani ja se ei sulje pois sitä ettei saisi yksin nauraa.Minä annan mahdollisuuden vaikka siihen viimeiseksi nauramiseenkin.....=)

Tervetuloa on kaunis sana.

...onkin jännä juttu... Voisi pohtia sitä enemmänkin joskus... Naurua ylipäätäänkin - omassa ketjussaan...? Kuin ikävä, kaipaus, kauneus, herttaisuus, sympaattisuus, ruma, ilkeä... Kaikki käsitteinä olisivat mielestäni mielenkiintoisia aiheita keskustella!

Itse olen melkoisen huono nauramaan itselleni. Joskus harvoin sitä tapahtuu, mutta liiankin usein olen vihainen itselleni... Pahe? Tietenkin riippuu siitä, mistä (se roikkuu...) vihaisuus on lähtöisin? Miten hienoa olisikaan pystyä nauramaan useammin itselleen! Pitäisiköhän olla kade sinulle...? Pahe. Onko? No ei. Ei ainakaan silloin, kun sen ystävälleen ja leikkimielellä sanoo. Mutta totta toinen puoli; liian harvoin osaan itselleni nauraa.

Tuo peiliinkatsomisjuttusi oli hauska! Nauroin aidosti sitä lukiessani! Jos joskus harvoin itse olen parikin siideriä tai olutta 'liikaa' ottanut, en halua seuraavana aamuna edes katsoa peiliin...!;)

Walkkariwarastojasi olisi taatusti mielenkiintoista kanssasi tulla tutkimaan, mutta herää kysymys: Saako nauraa myös silloin, jos varastossasi ei ole kuin puoli desiä eltaantunutta valkkaria?;) Vai pääseekö nauraessaan pienemmällä tuomiolla, jos sanoo sinulle 'tervetuloa'...?;)))

• Rudi
        haastaja kirjoitti:

...juuri tällä hetkellä... mielestäni ei tarvita yhtään avemariaa, koska minäkin rupesin täysin tahattomasti nauramaan - varsinkin, kun juuri sain sinulle viestini lähetettyä ja näin vasta sen jälkeen viestisi täällä...!;)))

Se nauru kumpuaa joskus ihmeellisesti tuolta sisimmästämme...!;) Sinä ainakin olet minut usein ennenkin piristymään saanut... Niin sait nytkin. Miespaholainen?;)...*reps*...

Jos sinulla oikein hyvin leikkaa, ole siis edes hetken aikaa hiljaa... shh...
        Jookos?

*katselee anovasti ja kuiskien mystisen anovalla äänellään*...

Hitto sun kans! :))

• n52
        haastaja kirjoitti:

...onkin jännä juttu... Voisi pohtia sitä enemmänkin joskus... Naurua ylipäätäänkin - omassa ketjussaan...? Kuin ikävä, kaipaus, kauneus, herttaisuus, sympaattisuus, ruma, ilkeä... Kaikki käsitteinä olisivat mielestäni mielenkiintoisia aiheita keskustella!

Itse olen melkoisen huono nauramaan itselleni. Joskus harvoin sitä tapahtuu, mutta liiankin usein olen vihainen itselleni... Pahe? Tietenkin riippuu siitä, mistä (se roikkuu...) vihaisuus on lähtöisin? Miten hienoa olisikaan pystyä nauramaan useammin itselleen! Pitäisiköhän olla kade sinulle...? Pahe. Onko? No ei. Ei ainakaan silloin, kun sen ystävälleen ja leikkimielellä sanoo. Mutta totta toinen puoli; liian harvoin osaan itselleni nauraa.

Tuo peiliinkatsomisjuttusi oli hauska! Nauroin aidosti sitä lukiessani! Jos joskus harvoin itse olen parikin siideriä tai olutta 'liikaa' ottanut, en halua seuraavana aamuna edes katsoa peiliin...!;)

Walkkariwarastojasi olisi taatusti mielenkiintoista kanssasi tulla tutkimaan, mutta herää kysymys: Saako nauraa myös silloin, jos varastossasi ei ole kuin puoli desiä eltaantunutta valkkaria?;) Vai pääseekö nauraessaan pienemmällä tuomiolla, jos sanoo sinulle 'tervetuloa'...?;)))

katkeraan nauruun koska katkeruus tappaa naurun ja siksi onkin helppo siirtyä siihen peili juttuun takaisin.

Ei kai sinulla ole yksinäinen peili sillä sitä pitää morjestaa oikein kunnolla joskus niin se saa sinut nauramaan ei yksinäistä naurua vaan ymmärtävää joka antaa sinulle lepoa joka on tärkeää,että jaksaa taas nauraa.

Itselleen jos on vihainen se on pahe koska itselleen täytyy oppia antamaan anteeksi,että voi jatkaa naurua.

Valkkari varastot ovat varastoja jotka on varattu valkkari varastoiksi ja silloin siellä täytyy olla sitä valkkaria koska muuten ne eivät enää ole valkkari varastoja.

Silloin jos jäljellä olisi vain puoli desiä eltaantunutta valkkaria voisi olla nauru kaukana vai kuolisikohan silloin nauruun.

Tervetuloa sanalla saa kaikki syntinsä anteeksi.....=)

• haastaja
        n52 kirjoitti:

katkeraan nauruun koska katkeruus tappaa naurun ja siksi onkin helppo siirtyä siihen peili juttuun takaisin.

Ei kai sinulla ole yksinäinen peili sillä sitä pitää morjestaa oikein kunnolla joskus niin se saa sinut nauramaan ei yksinäistä naurua vaan ymmärtävää joka antaa sinulle lepoa joka on tärkeää,että jaksaa taas nauraa.

Itselleen jos on vihainen se on pahe koska itselleen täytyy oppia antamaan anteeksi,että voi jatkaa naurua.

Valkkari varastot ovat varastoja jotka on varattu valkkari varastoiksi ja silloin siellä täytyy olla sitä valkkaria koska muuten ne eivät enää ole valkkari varastoja.

Silloin jos jäljellä olisi vain puoli desiä eltaantunutta valkkaria voisi olla nauru kaukana vai kuolisikohan silloin nauruun.

Tervetuloa sanalla saa kaikki syntinsä anteeksi.....=)

Upeeta, mahtavaa, upeeta!

Tulen nauramaan kanssasi! Tulen muuten viestittelemään kohta lisääkin, mutta mesen puolella eräs henkilö odottaa monttu auki röökillä viipymistäni, joten kohta taas...;)))

• n52
        haastaja kirjoitti:

Tulen nauramaan kanssasi! Tulen muuten viestittelemään kohta lisääkin, mutta mesen puolella eräs henkilö odottaa monttu auki röökillä viipymistäni, joten kohta taas...;)))

peilin kanssa odottelemaan....=)

• n52
        haastaja kirjoitti:

vsyttää kun tuo peilikin murjottaa ihan selvästi ja elokuva on jo katsottu ja Jermukaan ei morjesta ja kun pitäisi joskus nukkua ja kun ei huvita valkkaria yksin ja kun kaikilla muilla on joku ja Jermukaan ei morjesta ja minua ei naurata ja huomenna pitäisi mennä kylään joka ei kiinnosta ja Jermukaan ei morjesta.

Tuliko se nyt kolme kertaa.Se on kuulema taikajuttu joka tehoaa, sillä on saanut edes jonkun esiin.
        No odotellaan,mutta kohta etin jonkun elokuvan ja siirryn tuonne löhöily paikkaan.

Huhuu!! Joku!!!

• n52
        n52 kirjoitti:

vsyttää kun tuo peilikin murjottaa ihan selvästi ja elokuva on jo katsottu ja Jermukaan ei morjesta ja kun pitäisi joskus nukkua ja kun ei huvita valkkaria yksin ja kun kaikilla muilla on joku ja Jermukaan ei morjesta ja minua ei naurata ja huomenna pitäisi mennä kylään joka ei kiinnosta ja Jermukaan ei morjesta.

Tuliko se nyt kolme kertaa.Se on kuulema taikajuttu joka tehoaa, sillä on saanut edes jonkun esiin.
        No odotellaan,mutta kohta etin jonkun elokuvan ja siirryn tuonne löhöily paikkaan.

Huhuu!! Joku!!!

Huomenta!
        Kyllä oli tylsää.Kone takkuaa!!
        Haastaja jätti odottelemaan,Jermu katos,joku mixi ei suostunnu kinaamaan,elokuva huono,posti setvimättä,rustailu ei kiinnosta,kahvi liian kuumaa ja minulla nauru olo......=)

Huomentaaaaaaa!!!!!
        Vastatkaa nyt joku ennen seuraavaa aamua.

• sinih52
        n52 kirjoitti:

Huomenta!
        Haastaja jätti odottelemaan,Jermu katos,joku mixi ei suostunnu kinaamaan,elokuva huono,posti setvimättä,rustailu ei kiinnosta,kahvi liian kuumaa ja minulla nauru olo......=)

Huomentaaaaaaa!!!!!

tuupas nyt pois sieltä,kyllä se kahvi on jo jäähtynyt hörpää se ja jatka naurua muualla.

• n52
        sinih52 kirjoitti:

tuupas nyt pois sieltä,kyllä se kahvi on jo jäähtynyt hörpää se ja jatka naurua muualla.

kun mulla alko jo nauru hiukan hyytyä...=(
        Alko olee orpo olo,kun kauheasti kävi kansaa katselemassa,mutta kukaan ei sanonnu halastuu sanaa mulle.Ei edes huomenta.
        Mua alko jo pelottaa,että onks mut hyljätty kokonaan nyyh..
        Muista ettet kerro kellee!
        Mä kun oikeesti oon semmoinen kova,enkä mikää pehmo nyyh...

Kyl oikean ystävän käsi on upee juttu.
        Äläkä yhtää virnuile.Oikeestaan mulla oli hauskaa ja mä taiankii ruveta funtsii tota hymy juttuu,että ootko ajatellu kuika monenlaist hymyy on.On sellasii ivallisiikii ja hämillisii,mut yksi joka kuuluu niihi best juttuihi on se ystävän hymy.Se on aina kaunis....=)

• haastaja
        n52 kirjoitti:

Huomenta!

Huomentaaaaaaa!!!!!

Huomenta!;)

No ei vaan... En ole tänään 'päässyt' koneen ääreen ennen kuin nyt! Sukulaisteni ja läheisteni tapaamisten merkeissä on mennyt tämä päiväni... Ihan kivaa kuitenkin on kaikkia rakkaitaan aina nähdä! Aina yhtä lämmittävää. Sääli vain, että lähes kaikki asuvat nykyisin turhan kaukana... Tai minä liian kaukana heistä...

Nyt kuulit sanan 'huomenta'. Sanon myös: Hyvää iltaa. Kysyn: Kuinka päiväsi on sujunut? Kysyn myös: Mitä peilisi tänään on kertonut?;

En ole vielä ennättänyt edes uusia otsikoita katsella, joten en tiedä missä pyörit tällä hetkellä, mutta toivottavasti viestini vielä täälläkin näet...!

Minulla meni yöllä lähes kahteen mesen puolella, joten en enää lähtenyt tänne viestittelemään... Myös neljä tai viisi meiliä odottaa vastaustaan... S-keli. Kiirusta pukkaa. Mutta nauretaanko?;)

• n52
        haastaja kirjoitti:

Huomenta!;)

No ei vaan... En ole tänään 'päässyt' koneen ääreen ennen kuin nyt! Sukulaisteni ja läheisteni tapaamisten merkeissä on mennyt tämä päiväni... Ihan kivaa kuitenkin on kaikkia rakkaitaan aina nähdä! Aina yhtä lämmittävää. Sääli vain, että lähes kaikki asuvat nykyisin turhan kaukana... Tai minä liian kaukana heistä...

Nyt kuulit sanan 'huomenta'. Sanon myös: Hyvää iltaa. Kysyn: Kuinka päiväsi on sujunut? Kysyn myös: Mitä peilisi tänään on kertonut?;

En ole vielä ennättänyt edes uusia otsikoita katsella, joten en tiedä missä pyörit tällä hetkellä, mutta toivottavasti viestini vielä täälläkin näet...!

Minulla meni yöllä lähes kahteen mesen puolella, joten en enää lähtenyt tänne viestittelemään... Myös neljä tai viisi meiliä odottaa vastaustaan... S-keli. Kiirusta pukkaa. Mutta nauretaanko?;)

välillä sillä kyllä alkoi leukaperät pikkuhiljaa kiristymään kun muistin,että ei ole kauaakaan kun odottelin yhtä joka pyysi,että oltaisiin hetki paikallaan ja siinä menikin sitten pari päivää,mutta minulle onneksi tulee hetkittäin sellaisia kirkkaita juttuja ja semmoisena hetkenä tajusin juosta karkuun siitä huoneesta.

Näin niinkuin nätisti pyytäisin,että et sitten pahemmin pyytäisi ODOTA hetki.

Minulla oli äsken pirullinen hymy kun kuiskasin sanan ODOTA,mutta nyt minulla on lempeä kiltti hymy joka on myös rauhoittavan kutsuva.
        Minkälainen hymy sinulla on?

Peili morjesti reippaasti aamulla...=)
        Jos meinaat niinku valkkaria niin en ottanut kuin lasillisen koska en saanut seuraa kun minun piti odotella yhdessä huoneessa.
        Joko olet jutellut oman peilisi kanssa ja tehnyt ne sinun kaupat?Ne on tärkee juttu....=)

• näen

täällä koko ajan, päivästä päivään, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta vuoteen, kaikkina vuodenaikoina, !?#)

• jepjep

olet oikeassa, täällä ja muuallakin on hullut päivät joka päivä.
        välillä pitääkin olla vähän hullu, mut joka päivä... se on liikaa.

• jeps
        jepjep kirjoitti:

olet oikeassa, täällä ja muuallakin on hullut päivät joka päivä.
        välillä pitääkin olla vähän hullu, mut joka päivä... se on liikaa.

kuulin kyllä !:)

• Pirre*

varmaan varmatkin päivät..

• n52
        Pirre* kirjoitti:

varmaan varmatkin päivät..

Pirre naurun palautuksesta....=)

• emu.

Moi viheliäinen.

Käki pyysi kysymään että oletko lintu. Meillä on vanha lintukirja eikä siitä löydy sinua.

• haastaja

Suo anteeksi.

Huutelit viheliäistä, mutta koska hän ilmoitti jättävänsä leikin kesken, uskaltanen kysäistä sinulta pari kysymystä.

Mitäs sinä pyörit ja hyörit paheitten ketjussa?
        Miksi käki pyörii paheitten ketjussa mukanasi?
        Olisikos sinulla paheita tunnustettavanasi?
        Olisikos käellä paheita tunnustettavanaan?

P.S. Luulen, että viheliäinen pahoitti mielensä Viheliäisen tultua häiriköimään tänne... Kaikkihan me ymmärsimme kuka siellä iso vee oli!
        Rohkenen muuten epäillä, ettei viheliäinen lintu ole. Kirjanne on todennäköisesti oikeassa.;)

• emu.
        haastaja kirjoitti:

Suo anteeksi.

Huutelit viheliäistä, mutta koska hän ilmoitti jättävänsä leikin kesken, uskaltanen kysäistä sinulta pari kysymystä.

Mitäs sinä pyörit ja hyörit paheitten ketjussa?
        Miksi käki pyörii paheitten ketjussa mukanasi?
        Olisikos sinulla paheita tunnustettavanasi?
        Olisikos käellä paheita tunnustettavanaan?

P.S. Luulen, että viheliäinen pahoitti mielensä Viheliäisen tultua häiriköimään tänne... Kaikkihan me ymmärsimme kuka siellä iso vee oli!
        Rohkenen muuten epäillä, ettei viheliäinen lintu ole. Kirjanne on todennäköisesti oikeassa.;)

Kiitos haastaja.

Niin. Ei ollut tarkoitus tulla paheitten ketjuun paheitten vuoksi. Tulin käen pyynnöstä kysymään viheliäisen lintutaustaa.

Minullako ja käelläkö paheita.
        Hmm.
        Hmm.
        Hmm.
        HMM.
        H M M .
        H M M .
        Koska kysyit tuota varmasti tiedät vastauksenkin. Tämä pesä mitä rakennamme ja mikä on jo melkein valmis on parempi kuin ne kaksi entistä paheiden pesää.

Pitää mennä. Mennään rautakauppaan. Käki on jo repussa.

• haastaja
        emu. kirjoitti:

Kiitos haastaja.

Niin. Ei ollut tarkoitus tulla paheitten ketjuun paheitten vuoksi. Tulin käen pyynnöstä kysymään viheliäisen lintutaustaa.

Minullako ja käelläkö paheita.
        Hmm.
        Hmm.
        Hmm.
        HMM.
        H M M .
        H M M .
        Koska kysyit tuota varmasti tiedät vastauksenkin. Tämä pesä mitä rakennamme ja mikä on jo melkein valmis on parempi kuin ne kaksi entistä paheiden pesää.

Pitää mennä. Mennään rautakauppaan. Käki on jo repussa.

Aika hauskaa.

Haastajana ei vain enää ole hauskaa olla.
        Kuten Rudilta kysyin: "Ken leikkiin ryhtyyn, se... Paskan nielköön...?"

Oma itsenihän tässä, kuten edellisessäkin paheiden ketjussa (siellä siis jopa aloittajana...) olen kuitenkin ollut, mutta tuo sana 'haastaja' kuulostaa niin negatiiviselta.

Vasta sitten, kun olit viheliäisen lintutaustasta kysynyt ja minä vastannutkin, jäin vielä pohtimaan asiaa. Kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, ettei viheliäinen lintulajina esiintynyt ole. Pari muuta lintua kylläkin paheiden ketjuissa lienee esiintynyt...?

Ettei sitten käellä muuten omatunto soimaisi paheidensa takia, ja siksi pyysi sinua kyselemään vain jonkun mahdollisesta lintutaustasta...? Ai niin... Mutta... Mitä paheita siis käellä...? No, me tiedämme vanhat paheensa, mutta emmeköhän ole ne jo unohtaneet...?;)

Olen seuraillut tilannetta ja huomannut, että käkihän on nykyisin ryhdikkyyden ja kiltteyden perikuva. Kovin ahkera lintu tuntuu nykyisin tuntuu olevan. Te yhdessä olette. Sinäkö kaiken kunnostautumisen käessä olet saanut aikaan?

Olivatko entiset pesänne paheiden pesiä? Pitäisiköhän nyt kirjoittaa sanat yhteen...? Paheidenpesä...? Ähh. Ei kuulosta hyvältä. Mikäs niistä pesistä teki paheiden pesiä???

P.S. Kuljetteko nykyisin kävellen? Ajattelin vain, koska sanoit käen olevan jo repussa...;)

Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe