Ruotsissa myydään jo uutta Yarista

Anonyymi

Kehitysmaaksi luettavassa Suomessa myydään vanhaa mallia vielä vuosien ajan. Ruotsin uusi Yaris on halvempi kuin Suomessa myytävä 10 vuotta vanha malli.

https://www.toyota.se/nya-bilar/yaris/

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Beräknad leveransstart i oktober 2020.

      • Anonyymi

        Myydäänkö sitä Ruotsissa vai eikö myydä?


    • Anonyymi

      Kehitysmaaksi Suomen tekee vain se, että joillakin yksilöillä on vielä kehityttävää ymmärryksen alueella.

      Varmaan lanseerataan Suomessa syksyllä ja myyntiin samaan aikaan Ruotsinkanssa.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa!!

    • Anonyymi

      Kun vanha kyykkää, niin turha siihen on myyntiverkoston panostaa.

      • Anonyymi

        Sen verran ruma kotisko näkyy olevan että eipä tuota tänne kaivatakaan, riittää kun näkee noita entisiä ihan tarpeeksi. Kaikki yhtä rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran ruma kotisko näkyy olevan että eipä tuota tänne kaivatakaan, riittää kun näkee noita entisiä ihan tarpeeksi. Kaikki yhtä rumia.

        Olen asunut Ruottis 1963 - 1966 ja saan sieltä jopa eläkettä vaikka olin 16v.


    • Anonyymi

      toyota yarsista ei kannata ostaa se on mopoauto 35 nopeus yksipaikkanen kippana joka vain sopii toyota terolle.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Anonyymi

      Tänne ruodataan kaikki vanhat Yarikset ja myydään niitä tarjouksilla ja hölmöt luulee tehneensä hyvät kaupat. Uudet tulee myyntiin sitten myöhemmin ja maahantuoja laittaa niihin kovan hinnan ja antavat jonkun talvirengaspaketti tarjouksen ja taas hölmöt menee lankaan.

    • Anonyymi

      Pakkohan se on uudella kokeilla houkutella ostajia, kun vanha ei myy kuten täällä köyhässä naapurissa.

    • Anonyymi

      Toyota haluaa kosiskella myös alle 50 vuotiaita ostajia uudella muotoilulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe