Kun kerron että nämä käynnit ulottuvat toki lähes 4:n vuosikymmenen aikajanalle niin epäilijät rauhoittuvat ja kysyvät lisätietoja.
Ensimmäinen käyntini Thaimaassa oli maailmanympärysmatkallani joka oli Olympia- matkatoimiston järjestämä. Yhtenä etappina oli Bangkok. Sen saunojen tarjoamat vaahtopesut jäivät mieleeni.
Toinen matkani kohteeseen suuntautuikin sitten jo Bangkokin jälkeen Pattayalle jota ystäväni Aussi- Make oli suosittellut.
Avioliittojeni välillä oli toki taukoja mutta otin käyntikertoja kiinni joinain vuosina useilla käynneillä.
1980- luvun alussa Pattaya oli tarujen mukainen hökkelikylä, ei siellä kovin montaa betonirakennelmaa vielä ollut.
Jomtien Beach oli aika autio hiekkaranta. Sen alkupään olivat vallanneet saksalaiset homot jotka kirmasivat siellä thaimaalaisten pikkupoikien kanssa. Silloinen lainsäädäntö paskat välitti pedofiliasta. Tätä on monen vaikeaa uskoa.
Jenkkien hävittäjiäkin mitä lie usein ankkuroitui Siamin lahdelle ja sotapojat pääsivät pariksi päiväksi rentoutumaan. Jotain kautta baarien mammatkin olivat saaneet etukäteistietoja vierailuista ja olivat vahvistaneet henkilökuntansa määrää tukevasti.
Toki vierailuista tiesi koko kylän väki jo pari päivää ennakolta ja kaikki rummuttivat että nyt jenkit tulevat!
Mukavia poikia kaiken kaikkiaan, järjestin parille möyhytupakkaa.
Mitä?? Yli 30 x Pattayalla? Valehtelet saatana!
38
65
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaiset homot ei vieläkään ole poistuneet jompparin alkupäästä. Jomtien Complexin ja Jomtien second roadin väliltä on pelkkä homppelikortteli hieromoineen hotelleineen. Mitä pidemmälle jomtienia mennään kaakkoon niin sitä enemmän hotellit vaihtuu residensseiksi.
Jenkitkin käy edelleen laivastoineen. Laitamilta löytyy vanhaa kunnon menoa. Walkkarin mestat alkaa olla turhan steriilejä ja hienoja, pelkkää showta. Aidot iloiset tytöt löytyy soi buakhaolta ja etelä-pattayalta. Paikallisten karaokemestoissa on tunnelmaa. - Anonyymi
Pattayalla on ollut vuosia tapana toivottaa usa navy suurin banderoilleineen tervetulleeksi, laivaston johto kielti pattayan lomat. kun useampikin solttu sairastui hiv virukseen, näin ollen vietiin mulkk. eikun leipä vosun suusta.
By NumBall- Anonyymi
On taas upea kommentti "thaimaan asukilta" ja hienolla suomen kielellä...
- Anonyymi
Hiv ja aids -tietoa
Hiv
Hiv (human immunodeficiency virus) on viruksen aiheuttama krooninen sairaus, johon on tehokas lääkehoito. Lääkitys ei poista virusta kokonaan elimistöstä, mutta se laskee virusmäärän niin alhaiseksi, että ihminen pysyy terveenä. Jotta hoito toteutuisi parhaalla mahdollisella tavalla, on hivin varhainen toteaminen tärkeää. Kuitenkin myös edennyttä hiv-tartuntaa pystytään tehokkaasti hoitamaan. Lue lisää hivin hoidosta.
Lääkitty hiv ei tartu!
Lääkityksen ansioista hiv-tartunnan saanut voi elää omannäköistä elämää, esimerkiksi perustaa perheen ja työskennellä haluamallaan alalla. Hiv ei estä myöskään seksuaalisuuden toteuttamista. Toimivalla hiv-lääkityksellä oleva henkilö ei voi tartuttaa hiviä suojaamattomassakaan seksissä. Tästä on tehty laajoja tutkimuksia, joiden tuloksista voit lukea lisää Hivpointin sivuilta sekä kansainvälisistä lähteistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas upea kommentti "thaimaan asukilta" ja hienolla suomen kielellä...
Katsos poju sinä taas sait tietoa pattayasta, tuosta paratiisistasi virtuaalisesti, kuopioon terkkuja.
- Anonyymi
Laivaston johto ei ole kieltänyt Pattayan lomia sen enempää kuin se sinun Phuketin pormestari kielsi Thaimaan matkat. Aasian suurimpia laivastotapahtumia järjestetään edelleen Pattayalla ja lähialueilla ja sieltä tulee aina satoja tai tuhansia reippaita laivaston poikia ilakoimaan paratiisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Laivaston johto ei ole kieltänyt Pattayan lomia sen enempää kuin se sinun Phuketin pormestari kielsi Thaimaan matkat. Aasian suurimpia laivastotapahtumia järjestetään edelleen Pattayalla ja lähialueilla ja sieltä tulee aina satoja tai tuhansia reippaita laivaston poikia ilakoimaan paratiisiin.
Kävelin resupetteri tutun laivaston komendajan, arvovaltaisen pomrestarin, kunnian arvoisen terveys virkamiehen ja kansainvälisen poliisi bäällikön kanssa laadukkaassa kello hameessani pitkin autiota hiekka rantaa ja siinä he sitten kertoivat luotta muksellisesti erilaisisista toimista joilla tulee pattajan pojille kusiset paikat ja karateeni 10 vuotta alkaen.
Aikovat purkaa palmut ja ranta hiekat pattajalta jotta niitä ei tarvita kun tulee katoturisti ja niissä on pakteereja kaiken laisia.
Sitten nähdään mikä on pattajan poikien kasti kun istuu karhotus keskugsessa ilman ihokosketusta.SenssuChlangMai kirjoitti:
Kävelin resupetteri tutun laivaston komendajan, arvovaltaisen pomrestarin, kunnian arvoisen terveys virkamiehen ja kansainvälisen poliisi bäällikön kanssa laadukkaassa kello hameessani pitkin autiota hiekka rantaa ja siinä he sitten kertoivat luotta muksellisesti erilaisisista toimista joilla tulee pattajan pojille kusiset paikat ja karateeni 10 vuotta alkaen.
Aikovat purkaa palmut ja ranta hiekat pattajalta jotta niitä ei tarvita kun tulee katoturisti ja niissä on pakteereja kaiken laisia.
Sitten nähdään mikä on pattajan poikien kasti kun istuu karhotus keskugsessa ilman ihokosketusta.Senssu osoitti jälleen ääliömäisyytensä.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Senssu osoitti jälleen ääliömäisyytensä.
::)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta pattayalla ei ole satamaa jossa voisi tuollaisia edes järjestää, rayongin laivastotukikohdassa niitä on järjestetty eikä se ole pattayaa reppana, merisoltut hävisivät katukuvasta 90 luvun loppupuolella, samoin banderollit. Pattayan sataman ainoa liikenne on muutamaan saareen ja täynnä hua hiniin j atyhjänä takaisin, pattayan laituri oli läpiruostunut, liikennöinti oli pakko lopettaa... muutamaksi kuukaudeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta pattayalla ei ole satamaa jossa voisi tuollaisia edes järjestää, rayongin laivastotukikohdassa niitä on järjestetty eikä se ole pattayaa reppana, merisoltut hävisivät katukuvasta 90 luvun loppupuolella, samoin banderollit. Pattayan sataman ainoa liikenne on muutamaan saareen ja täynnä hua hiniin j atyhjänä takaisin, pattayan laituri oli läpiruostunut, liikennöinti oli pakko lopettaa... muutamaksi kuukaudeksi.
Tollo ei ne sotalaivat rantaan tule, vaan jäävät selälle. Sieltä tullaan pikkupaateilla sitten rantaan. Merisoltut ei ole kadonneet mihinkään Pattayalta.
https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1363411/asean-navies-boost-ties-in-fleet-review
Esimerkiksi tuo Aasian suurin laivastotapahtuma järjestettiin viimeksi Pattayalla 2017. Olin paikalla. Horisontissa oli yli 40 suurta sotalaivaa ankkurissa ja kaupunki täynnä iloisia meripoikia kaikkialta Aasiasta.
Viimeksi näin jenkkien merisotilaita Pattayalla 2018. Pari suurehkoa sotalaivaa silloin.
Tuo Hua Hinin mainintasi oli melkoista huumoria myös ;) Huonoa huumoria. Lapsikin tietää että Pattaya on jotakin 15-20 kertaa suositumpi lomakohde kuin Hua Hin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Vasta tammikuussa 4000 US Navyn sotilasta oli Pattayalla.
https://thethaiger.com/news/pattaya/pattaya-welcomes-4000-us-soldiers-for-cobra-gold-in-february - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkien laivaston orkesterikin esiintyy Pattayalla vuosittain. 7th Fleet Band on orkesterin nimi. Kyllä taas numeromies puhuu niin paksua soopaa että ihme kun henki kulkee samaan aikaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kerrotaan US Navyn sivustolla että laivaston kaksi pääporttia Thaimaahan ovat Pattaya ja Bangkok, joten mitä mieltä Hua Hinin lentävä majuri on nyt tuosta kommentistaan?
http://www.gettingaround.net/pages/poc-thailand.php - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollo ei ne sotalaivat rantaan tule, vaan jäävät selälle. Sieltä tullaan pikkupaateilla sitten rantaan. Merisoltut ei ole kadonneet mihinkään Pattayalta.
https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1363411/asean-navies-boost-ties-in-fleet-review
Esimerkiksi tuo Aasian suurin laivastotapahtuma järjestettiin viimeksi Pattayalla 2017. Olin paikalla. Horisontissa oli yli 40 suurta sotalaivaa ankkurissa ja kaupunki täynnä iloisia meripoikia kaikkialta Aasiasta.
Viimeksi näin jenkkien merisotilaita Pattayalla 2018. Pari suurehkoa sotalaivaa silloin.
Tuo Hua Hinin mainintasi oli melkoista huumoria myös ;) Huonoa huumoria. Lapsikin tietää että Pattaya on jotakin 15-20 kertaa suositumpi lomakohde kuin Hua Hin.Lapsikin tietää, laita pallo pyörimään ja .......... samat sanavalinnat toistuu nirppiksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsikin tietää, laita pallo pyörimään ja .......... samat sanavalinnat toistuu nirppiksellä.
Luepas nuo kommentit ja linkit. Puhuit täyttä lerpanpaskaa. Pattaya on pääsatama US laivastolle Thaimaassa ja vasta helmikuussa oli tuhansia solttuja Pattayalla. Älä luikertele kuin käärme noiden höpinöidesi jälkeen mistään sananvalinnoista vaan myönnä että olet katkera tyhjäpää jonka suusta ei tule ikinä sanaakaan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepas nuo kommentit ja linkit. Puhuit täyttä lerpanpaskaa. Pattaya on pääsatama US laivastolle Thaimaassa ja vasta helmikuussa oli tuhansia solttuja Pattayalla. Älä luikertele kuin käärme noiden höpinöidesi jälkeen mistään sananvalinnoista vaan myönnä että olet katkera tyhjäpää jonka suusta ei tule ikinä sanaakaan totta.
Yllättäen hiljeni numeromies jälleen kerran. Kohta tilalle tulee sensei vaihtaen puheenaihetta perinteiseen tyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kerrotaan US Navyn sivustolla että laivaston kaksi pääporttia Thaimaahan ovat Pattaya ja Bangkok, joten mitä mieltä Hua Hinin lentävä majuri on nyt tuosta kommentistaan?
http://www.gettingaround.net/pages/poc-thailand.phpNumeropelle voisi jotain tietää jos olisi thaimaassa matkaillut, palstan paskanpuhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole satama on Laem Chabang joka on noin 30 kilsan päässä pattayalta ja bangkokista noin100 kilsanpääsä, miten tuollainen mahtuisi 22m2 maapläntille ajattele resupetteri.
Joulun alla jenkkien 3 hävittäjää (?) olivat ankkuroituneet Pattayan lahdelle.
Minulla oli silloin rantapäivä ja seurasin kuinka kuinka pikku purteloita alkoi skiglailemaan lomalaisia noutamaan.
Vuokrasin vesiskootterin alleni ja menin katsomaan tapahtumaa lähempää. Etäisyyttä rannasta oli vaikeaa arvioida mutta olisiko ollut kilometri, vähän toista.
Eivät pitäneet minun vierasalustani uhkana koska eivät ampuneet varoituslaukauksia eteeni.
Taistelaivojen kyljissä hieman vesirajan yläpuolella oli ovi josta pojat hyppivät "maihinnousualuksiin". Merenkäynti ei ollut kovin voimakas mutta metrin toista vaihtelivat tasot. Onnistuneesti kaikki pojat loikkansa ajoittivat.
En nyt noiden lomalaisten määrää tullut laskeneeksi mutta sinne kaupungin syövereihin nuo katosivat kuin pieru Saharaan kuten vanha kansa sanoisi.
Yksi kersantti oli eksynyt Shadow baariin joka oli kantapaikkani ja menin juttusille.
Mukava veikko Ohiosta joka sanoi että aikoo palvella asevoimissa eläkeikään saakka koska ei muutakaan osaa. Parin päivän lomasuunnitelmistaan avautui sen verran että sanoi ryyppäävänsä ja panevansa kovasti.- Anonyymi
resupetteri et sinä ole koskaan edes pattayalla käynyt, pattayan läheisyydessä on kolme suurehkoa satamaa, kaksi laivaston toinen sattahipissa vaimon veli on siellä töissä, toinen rayongissa, kolmas satama joka on todella suuri on Laem Chabang tässä jälkimmäisessä järjestetään erilaisia tapahtumia, koska se on pinta-alaltaan yli 1200 hehtaaria, toki noissa pienemmissäkin on tapahtumia vuosittain, oman laivaston...
jenkkien aluksia näkyy useasti pattayan lahdella olen nähnyt useita lentotukialuksia, jossain laivastonkatselmuksessa oli myös jenkkien sairaalalaiva, en muista missä..
Ei poju aivan kaikki tietosi on peräsin netistä, aivan kaikki... minulla taas valtaosa omakohtaisesta kokemuksesta.
Muistin väärin usan laivaston johto, ei ole kieltänyt solttujen rantautumisen pattayalle, vaan kiellon on määrännyt laivankapteeni, tästä oli jossain vaiheessa iso juttuja, laivaston johto on kieltänyt uniformuissa liikkumisen pattayalla, paitsi tietyt upseerit voivat mennä ne päällä maihin tietyssä tilanteessa, peruste kapteenin kieltoihin on sukupuolitaudit ja kohtuutön ryyppääminen.
Resu vakuutan että sinulta ei juttujeni tarkastus googlaamalla ihan heti lopu, minä yritän muistista kaivaa asioita, joten ne voi olla epätarkkoja... mutta sinä googlaamalla tarkastat ja korjaat virheet, idiootti,ja voit kuvitella kokeneesi saman kuin minä totaali idiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
resupetteri et sinä ole koskaan edes pattayalla käynyt, pattayan läheisyydessä on kolme suurehkoa satamaa, kaksi laivaston toinen sattahipissa vaimon veli on siellä töissä, toinen rayongissa, kolmas satama joka on todella suuri on Laem Chabang tässä jälkimmäisessä järjestetään erilaisia tapahtumia, koska se on pinta-alaltaan yli 1200 hehtaaria, toki noissa pienemmissäkin on tapahtumia vuosittain, oman laivaston...
jenkkien aluksia näkyy useasti pattayan lahdella olen nähnyt useita lentotukialuksia, jossain laivastonkatselmuksessa oli myös jenkkien sairaalalaiva, en muista missä..
Ei poju aivan kaikki tietosi on peräsin netistä, aivan kaikki... minulla taas valtaosa omakohtaisesta kokemuksesta.
Muistin väärin usan laivaston johto, ei ole kieltänyt solttujen rantautumisen pattayalle, vaan kiellon on määrännyt laivankapteeni, tästä oli jossain vaiheessa iso juttuja, laivaston johto on kieltänyt uniformuissa liikkumisen pattayalla, paitsi tietyt upseerit voivat mennä ne päällä maihin tietyssä tilanteessa, peruste kapteenin kieltoihin on sukupuolitaudit ja kohtuutön ryyppääminen.
Resu vakuutan että sinulta ei juttujeni tarkastus googlaamalla ihan heti lopu, minä yritän muistista kaivaa asioita, joten ne voi olla epätarkkoja... mutta sinä googlaamalla tarkastat ja korjaat virheet, idiootti,ja voit kuvitella kokeneesi saman kuin minä totaali idiootti.Vetelet taas täällä taikurin hatustasi satuja ja tarinoita.
Tuossa ylempänä kerroit että laivoja ei ole Pattayalle tullut 90 luvun jälkeen.
Joidenkin postittamat linkit taas kertovat sinulle että on, ja jokaisena vuonna.
Pattaya ja Bangkok ovat amerikkalaisten sotalaivojen parkkipaikkoja. Ei tietenkään rantaan, koska meren syvyys ei riitä Pattayalla, mutta sieltä tullaan pikkupaateilla kuten nazikin kertoi.
Myös Aasian suurin laivastotapahtuma ja kokous ASEAN, paraateineen ja laivoineen järjestettiin Pattayalla 2017. Olin paikalla. Oli mahtipontinen näky ne laivat horisontissa.
Muistisi pettää tai valehtelet tahallaan, sillä minä olen kertonut täällä siitä kuinka kerran laivaston poikia kiellettiin nousemasta maihin. Syynä oli tappelu ja juopottelu laivalla ennen rantautumista, eikä mitkään mainitsemasi syyt.
Mistään sukupuolitaudeista ei siis ollut kyse silloinkaan. Laivaston pojat liikkuu maissa laivaston vihreänharmaassa T-paidassa ja housut tai shortsit saa valita itse.
Laivaston pojat ovat hyvin korrekteja ja sotilaallisia, mitä minä olen nähnyt. Heidän nuori ikänsä hieman laittaa hymilyttämään, sillä he ovat lapsenkasvoisia poikia vaan. Aivan kuin minäkin siinä iässä.
Kolmasti olen itse ollut paikalla ja olin silloinkin kun laivaston pojat eivät päässeet maihin mainitusta syystä. Se oli suurta juhlaa kun kadulla oli 1000-2000 tyttöä ja me oltiin kaverin kanssa ainoat farangit ketä siinä ruuhkassa nähtiin.
Kannattaisi sinunkin terästää muistiasi googlella, kun heität ihan puuta heinää ja vielä soitat poskeasi päälle, reppana.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resu vakuutan että sinulta ei juttujeni tarkastus googlaamalla ihan heti lopu, minä yritän muistista kaivaa asioita, joten ne voi olla epätarkkoja... mutta sinä googlaamalla tarkastat ja korjaat virheet, idiootti,ja voit kuvitella kokeneesi saman kuin minä totaali idiootti.Kerron vielä yhden tarinan, joka on samankaltainen kuin nazilla, paitsi että me käännyttiin vesijeteillä takaisin kun laivan sumutorvi päästi sellaisen töräyksen että meni lusikallinen housuun, vaikka oltiin noin puole kilometrin päässä.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelet taas täällä taikurin hatustasi satuja ja tarinoita.
Joidenkin postittamat linkit taas kertovat sinulle että on, ja jokaisena vuonna.
Pattaya ja Bangkok ovat amerikkalaisten sotalaivojen parkkipaikkoja. Ei tietenkään rantaan, koska meren syvyys ei riitä Pattayalla, mutta sieltä tullaan pikkupaateilla kuten nazikin kertoi.
Myös Aasian suurin laivastotapahtuma ja kokous ASEAN, paraateineen ja laivoineen järjestettiin Pattayalla 2017. Olin paikalla. Oli mahtipontinen näky ne laivat horisontissa.
Muistisi pettää tai valehtelet tahallaan, sillä minä olen kertonut täällä siitä kuinka kerran laivaston poikia kiellettiin nousemasta maihin. Syynä oli tappelu ja juopottelu laivalla ennen rantautumista, eikä mitkään mainitsemasi syyt.
Mistään sukupuolitaudeista ei siis ollut kyse silloinkaan. Laivaston pojat liikkuu maissa laivaston vihreänharmaassa T-paidassa ja housut tai shortsit saa valita itse.
Laivaston pojat ovat hyvin korrekteja ja sotilaallisia, mitä minä olen nähnyt. Heidän nuori ikänsä hieman laittaa hymilyttämään, sillä he ovat lapsenkasvoisia poikia vaan. Aivan kuin minäkin siinä iässä.
Kolmasti olen itse ollut paikalla ja olin silloinkin kun laivaston pojat eivät päässeet maihin mainitusta syystä. Se oli suurta juhlaa kun kadulla oli 1000-2000 tyttöä ja me oltiin kaverin kanssa ainoat farangit ketä siinä ruuhkassa nähtiin.
Kannattaisi sinunkin terästää muistiasi googlella, kun heität ihan puuta heinää ja vielä soitat poskeasi päälle, reppana.
T 2010Kummalla puolen ratti tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelet taas täällä taikurin hatustasi satuja ja tarinoita.
T 2010ei kiinnosta reppana googlaus, reddillä on laivoja ankkurissaa useasti siamin lahdella, miloin mitäkin, googlaileppas poju juttua jossa laivan kapteeni oli polttanut kaikki lomat, aina pattayalla, löytyy varmaan vielä jostain oli kyllästynyt tauteihin ja satiaisiin...
Ja petteri vakuutan että sinulla riittää tekemistä sinne kuopioon, kun suoritat idioottimaista totuustarkkailua.
Katsos poju olen ollut niin paljon pattayalla että ajat ja paikat voivat mennä sekaisin-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalla puolen ratti tänään?
Numeromies kertoi omakohtaisista kokemuksista amerikkalaisen laivaston kanssa ja valitteli että googlesta on jotkut ottaneet tietoja. Sitten hän ei kertonutkaan mitään omakohtaisia kokemuksiaan, vaan kertoi omia sepitelmiään lentotukialusten näkemisistä ja laivan kapteenien sanomisista. Ei vuosilukuja, ei nimiä, ei linkkejä, ei mitään.
Minä näin ASEAN tapahtumassa horisontissa Thaimaan ainoan lentotukialuksen HTMS Chakri Naruebetin (joo googlasin nimen kun en ulkoa muistanut)
Ei sinne aluksiin pääse numbat eikä tumbat jututtamaan kapteeneja. Ne alukset näkyy Pattayan rantaan vain siluetteina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kiinnosta reppana googlaus, reddillä on laivoja ankkurissaa useasti siamin lahdella, miloin mitäkin, googlaileppas poju juttua jossa laivan kapteeni oli polttanut kaikki lomat, aina pattayalla, löytyy varmaan vielä jostain oli kyllästynyt tauteihin ja satiaisiin...
Ja petteri vakuutan että sinulla riittää tekemistä sinne kuopioon, kun suoritat idioottimaista totuustarkkailua.
Katsos poju olen ollut niin paljon pattayalla että ajat ja paikat voivat mennä sekaisin-.ja tosiaan en vedä juttuja hatusta vaan muistista, kuten olen jo aikaisemmin useasti kertonut, ja autoissani on ratit thaimaalaisittain oikealla puolella gps ei kellu kuten sinun pirsissä, vaan on tekevasti xiaomin puhelimessa, voin tieetokoneella suunnitella ensin ajoreitin ja lähettää sen puhelimeen, kun joku pelle kysyi miksi en käytä auton omaa paikanninta, toki tuo saattaa onnistua myös siihen mutta en ole viitsinyt opiskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tosiaan en vedä juttuja hatusta vaan muistista, kuten olen jo aikaisemmin useasti kertonut, ja autoissani on ratit thaimaalaisittain oikealla puolella gps ei kellu kuten sinun pirsissä, vaan on tekevasti xiaomin puhelimessa, voin tieetokoneella suunnitella ensin ajoreitin ja lähettää sen puhelimeen, kun joku pelle kysyi miksi en käytä auton omaa paikanninta, toki tuo saattaa onnistua myös siihen mutta en ole viitsinyt opiskella.
pitää käydä nukkumaan kello on kaksi nukahdin iltapäivällä parituntia, ei pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kiinnosta reppana googlaus, reddillä on laivoja ankkurissaa useasti siamin lahdella, miloin mitäkin, googlaileppas poju juttua jossa laivan kapteeni oli polttanut kaikki lomat, aina pattayalla, löytyy varmaan vielä jostain oli kyllästynyt tauteihin ja satiaisiin...
Katsos poju olen ollut niin paljon pattayalla että ajat ja paikat voivat mennä sekaisin-.Sen huomaa että "tietosi" vetelet muistista, joka on hatara kuin hattara.
Googlesta voi tarkistaa virallisilta sivuilta ja uutissivuilta tiedot, vuodet, päivämäärät ja tosiasiat. Pattaya ja Bangkok on laivastojen portteja Phuketin lisäksi Thaimaassa.
Kenenkään tehtävä ei ole googlailla mielikuvitusjuttujasi kapteeneista. Laita tulemaan tietoa jos on. Tiedän että sinulla ei ole.
En muutes ole ikinä kuullut että kukaan ois saanut satiaisia Pattayalta ja HIVi juttusikin on onnettomalla pohjalla kun sen aiheuttamaan AIDSiin ei sairastuta kuin vuosien jälkeen ja koskaan ei missään ole ollut juttua, että laivaston pojat olisi tuoneet satiaisia ja HIViä laivaan ja sen vuoksi olisi jotakin tapahtunut. Aivan lapsellisia höpöhöpö juttujasi taas kerran. Ilmeisesti kännissä olet taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa että "tietosi" vetelet muistista, joka on hatara kuin hattara.
Googlesta voi tarkistaa virallisilta sivuilta ja uutissivuilta tiedot, vuodet, päivämäärät ja tosiasiat. Pattaya ja Bangkok on laivastojen portteja Phuketin lisäksi Thaimaassa.
Kenenkään tehtävä ei ole googlailla mielikuvitusjuttujasi kapteeneista. Laita tulemaan tietoa jos on. Tiedän että sinulla ei ole.
En muutes ole ikinä kuullut että kukaan ois saanut satiaisia Pattayalta ja HIVi juttusikin on onnettomalla pohjalla kun sen aiheuttamaan AIDSiin ei sairastuta kuin vuosien jälkeen ja koskaan ei missään ole ollut juttua, että laivaston pojat olisi tuoneet satiaisia ja HIViä laivaan ja sen vuoksi olisi jotakin tapahtunut. Aivan lapsellisia höpöhöpö juttujasi taas kerran. Ilmeisesti kännissä olet taas.Mene nyt Nirppu Nyrppänen nukkumaan ja näe unta sotalaivoista, googlaa vaikka USS Missouri, sellaisen pienoismallin kerran lapsena rakensin.
Katso myös laivan tarina niin taas viisastut normaali heteromies pallomaha nyhjäke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt Nirppu Nyrppänen nukkumaan ja näe unta sotalaivoista, googlaa vaikka USS Missouri, sellaisen pienoismallin kerran lapsena rakensin.
Katso myös laivan tarina niin taas viisastut normaali heteromies pallomaha nyhjäke.Jäit kiinni valehtelusta, jäit kiinni siitä monet kerrat, jäit hopealle tässä keskustelussa, et puhunut totta missään kohtaan ja sitten pyydät googlaamaan lapsena pienoismallina rakentamasi laivan. Se laiva ei liity sinuun eikä Pattayaan, joka on Aasian ja jenkkien sotalaivojen satama.
Terveisiä Paraisiin Jyväskylästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäit kiinni valehtelusta, jäit kiinni siitä monet kerrat, jäit hopealle tässä keskustelussa, et puhunut totta missään kohtaan ja sitten pyydät googlaamaan lapsena pienoismallina rakentamasi laivan. Se laiva ei liity sinuun eikä Pattayaan, joka on Aasian ja jenkkien sotalaivojen satama.
Terveisiä Paraisiin Jyväskylästä.Tötterö nääs en oo sun puhekumppanis, enkä sun satamistas hetulaa heiluta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tötterö nääs en oo sun puhekumppanis, enkä sun satamistas hetulaa heiluta.
Et ole tietenkään mutta vastasit valehtelijan puolesta vain kertoakseksi ettet ole henkilö jonka puolesta vastaat. Aitoa lerpan logiikkaa.
Pattaya on tukikohta meille miehille ja myös sotalaivoille. Molemmat asiat on vahvistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tietenkään mutta vastasit valehtelijan puolesta vain kertoakseksi ettet ole henkilö jonka puolesta vastaat. Aitoa lerpan logiikkaa.
Pattaya on tukikohta meille miehille ja myös sotalaivoille. Molemmat asiat on vahvistettu.Nokkaroikko on nukkunut yön yli sotalaivoista ja lerpasta unta nähden ja sitten omaa logiikkaansa ja ajatuksiaan 24/7 taasen purkamaan tippa pienen pippelinsä päässä.
Kirjoittaisitko terveistä heteroista, ne on hauskaa luettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokkaroikko on nukkunut yön yli sotalaivoista ja lerpasta unta nähden ja sitten omaa logiikkaansa ja ajatuksiaan 24/7 taasen purkamaan tippa pienen pippelinsä päässä.
Kirjoittaisitko terveistä heteroista, ne on hauskaa luettavaa.Voin laittaa sulle palstamatkailijalle kohta kuvia Pattayalta lohduksi. Viides päivä lento Bangkokiin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa sulle palstamatkailijalle kohta kuvia Pattayalta lohduksi. Viides päivä lento Bangkokiin. :)
Joo laita mainosmaisemakuvia, todistat sillä matkustavasi viides päivä, laita myös poreammekuva todistaaksesi että kylvet ensikuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa sulle palstamatkailijalle kohta kuvia Pattayalta lohduksi. Viides päivä lento Bangkokiin. :)
Älä missään nimessä laita kuvaa leijuvasta lentolipustasi.
Anonyymi kirjoitti:
Älä missään nimessä laita kuvaa leijuvasta lentolipustasi.
Vesiskootterit muuttuivat aika lyhyen siirtymäajan sisällä vesijeteiksi jotka toki ovat kukkaroystävällisempiä.
Ajoin taannoin potkurivehkeen Pattayan ainoalla kivelle joka sijaitsi silloin n. nykyisen Hard Rock- hotellin edustalla.
Potkuri paskaksi ja naarmuja pohjaan.
Lasku oli muistaakseni hieman toista tonnia bahteja. Potkuri piti hakea Bangkokista ja seisontapäiviä tuli 2. Pidin laskua kohtuullisena ja maksoin pois.
Sittemmin tuo karikivi on poistettu. Työ oli varmaankin helppo kesäaikaisen laskuveden aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712