Rakastan schleich hevosia, ja niillä leikkimistä. Niitä on minulla noin 50. Mitä voisin leikkiä? Yleensä leikin yksin mutta jiskus myös porukalla.
Schleich hevosista yms
5
550
Vastaukset
- Anonyymi
Noin isolla määrällä Schleichejä voisi olla hauska leikkiä villihevosia niin, että olisi monta eri laumaa. Tai sitten voisi leikkiä, että omistaa tallin ja sinne tulisi uusi hevonen ja ratsastaja. Tai että on ratsastuskilpailu, oon tehny legopalikoista ja puupalikoista esteitä ja kerran myös mehupilleistä. Joskus voisi kanssa leikkiä niin että ottaa muutaman hepan mukaan ulos, että ne menee tutkimusmatkalle tai jos sulla on ratsastajia niin ne voi ratsastaa maastossa :)
Mun mielestä on hauska leikkiä niin että teen mun hevosista perheitä ja sit joillain on varsoja. Mut mulla on vaan 3 varsaa niin kaikissa perheissä ei voi olla varsoja. Mulla on 7 oria ja 4 tammaa ja yksi aasi ja sain tallin joululahjaksi :) seuraavaksi haluan ostaa kouluratsun. - Anonyymi
Voisit leikkiä vaikkapa jotain kisoja. Esimerkiksi, jos sinulla on ratsastajia, niin estekisoja niin, että hevosilla olisi selässä ratsastajia. Voisit leikkiä joko korkeushyppy kisoja, tai kisoja, joissa on eri korkeuksia ja ainakin 3 estettä, joista ainakin 1 mennään 2 kertaa. Ja se, jolla on paras aika, ja ei ole tiputtanut yhtään estettä voittaa. Sitten voisit leikkiä kaikkia erilaisia haasteita hepoilla niinkuin vaikkapa totuus vai tehtävä tai piilosta. Sitten niillä hepoilla voisi olla erilaisia rooleja. Esim. Yksi on ujo, yksi on jekuttelija ( eli tekee jekkuja ja karkailee ja syö muitten ruokia ), yksi on hienohelma ja niin edes päin. Voit myös leikkiä joillain ulkona vaikka, että hepat ovat villihevosia, tai karanneet. Toivottavasti tästä oli apua.🙏
- Anonyymi00003
Miten sulla on noin vähän?🤔 Mulla on hevosia & poneja noin 170 & varspja yli 50<3
- Anonyymi00004
Mulla on 230 ja eläimii varsoja yhteensä 190
Nii ota siitä mulla on peppiina elina saada siri krisella rosa moon ja kaikki muut🤔🤢🤮🖕🎀💅❤😥😇🤭🌊❣💗💓☕🎱😊💖🍵💋💘💌💕💞💝🌺💔🐎🐎🐎🐎🐎😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘🥰😗😚😚☺️😙🙂🤗🤩🤔🤨😐😑🤨🤨😐🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤔🤨🤨🤔🤨🤔🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨😑🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨 - Anonyymi00005
Mistä twist tolla voi olla nyt 500
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729