Schleich hevosista yms

Anonyymi

Rakastan schleich hevosia, ja niillä leikkimistä. Niitä on minulla noin 50. Mitä voisin leikkiä? Yleensä leikin yksin mutta jiskus myös porukalla.

2

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin isolla määrällä Schleichejä voisi olla hauska leikkiä villihevosia niin, että olisi monta eri laumaa. Tai sitten voisi leikkiä, että omistaa tallin ja sinne tulisi uusi hevonen ja ratsastaja. Tai että on ratsastuskilpailu, oon tehny legopalikoista ja puupalikoista esteitä ja kerran myös mehupilleistä. Joskus voisi kanssa leikkiä niin että ottaa muutaman hepan mukaan ulos, että ne menee tutkimusmatkalle tai jos sulla on ratsastajia niin ne voi ratsastaa maastossa :)
      Mun mielestä on hauska leikkiä niin että teen mun hevosista perheitä ja sit joillain on varsoja. Mut mulla on vaan 3 varsaa niin kaikissa perheissä ei voi olla varsoja. Mulla on 7 oria ja 4 tammaa ja yksi aasi ja sain tallin joululahjaksi :) seuraavaksi haluan ostaa kouluratsun.

• Anonyymi

Voisit leikkiä vaikkapa jotain kisoja. Esimerkiksi, jos sinulla on ratsastajia, niin estekisoja niin, että hevosilla olisi selässä ratsastajia. Voisit leikkiä joko korkeushyppy kisoja, tai kisoja, joissa on eri korkeuksia ja ainakin 3 estettä, joista ainakin 1 mennään 2 kertaa. Ja se, jolla on paras aika, ja ei ole tiputtanut yhtään estettä voittaa. Sitten voisit leikkiä kaikkia erilaisia haasteita hepoilla niinkuin vaikkapa totuus vai tehtävä tai piilosta. Sitten niillä hepoilla voisi olla erilaisia rooleja. Esim. Yksi on ujo, yksi on jekuttelija ( eli tekee jekkuja ja karkailee ja syö muitten ruokia ), yksi on hienohelma ja niin edes päin. Voit myös leikkiä joillain ulkona vaikka, että hepat ovat villihevosia, tai karanneet. Toivottavasti tästä oli apua.🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe