Mitä öljyä laittavat huollossa passattiin, vaihtovälihän on kaks vuotta.
Tietääkö kukaan mikä on öljy?
Mitä öljyä 1.6 tdi -14 passattiin
4
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Volkkariin voi laittaa ihan mitä tahansa öljyä, halvinta on Ford huollon takapihalta noudettava jäteöljy joka yäyttää kaikki VAG konsernin vaatimukset. Volkkariin kannattaa laittaa vaan halvinta paskaa mitä löytyy, ei se siellä öljypolttimessa kauaa happane 😁
Kyl mää sit nii kateelline ole...mulla Fordiin ei edes tarvi öljyä lisätä byäää!!! - Anonyymi
Vieläkö joku volkkariinsa öljyä laittaa, mie kun luulin, että sähköautoja ovat vallan nuo modernit ihmelaitteet joihin muut ei kykene. 2020 ja joku ei aja sähköautolla, ootko jälkeenjääny?
- Anonyymi
Mikään öljy kyllä kestä kahta vuotta Suomen olosuhteissa ja alkujaan hiukan halvemman autoilun maihin missä auton käyttöikä niin ratkaiseva.
- Anonyymi
Castrol Edge 5W-30, luokitus VW507 tai vastaava. Volkswagenilla on omat öljynluokitukset, jotka öljyn tulee täyttää. Kyseisen auton vähimmäisvaatimus on VW507.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818